Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Asia on yleensä niin, että ulkopuolinen näkee asiat "selvemmin". Sopiiko kysyä ikääsi. Olen ymmärtänyt, että olet eläkkeellä.Niin, etkä ilmeisesti 17v. tasolta ole kasvanut ollenkaan. Totta kai tiedät asiat paremmin kun et ole koskaan maassa asunut tai edes käynyt.
Asia on yleensä niin, että ulkopuolinen näkee asiat "selvemmin". Sopiiko kysyä ikääsi. Olen ymmärtänyt, että olet eläkkeellä.Niin, etkä ilmeisesti 17v. tasolta ole kasvanut ollenkaan. Totta kai tiedät asiat paremmin kun et ole koskaan maassa asunut tai edes käynyt.
Asia on yleensä niin, että ulkopuolinen näkee asiat "selvemmin". Sopiiko kysyä ikääsi. Olen ymmärtänyt, että olet eläkkeellä.
Miten tuohon voisi vastatata? Viittasin sivistykseni tasoon sanoessani lukeneeni Waltarin tuotannon. Olen lukenut tuhansia kirjoja. "Miten voi nähdä selkeämmin, kun saa kaiken tietonsa ulkopuolelta" Ei tietenkään ulkopuolelta. Vähän sama, kuin veljen avioliitto. Virheet näkee ulkopuolinen, joka perehtynyt asiaanMiten voi nähdä selkeämmin, kun saa kaiken tietonsa ulkopuolelta? Erikoista, jos noin on. Eikä Waltarin Mikael Karvajalka nyt ole kauhean ajankohtainen kirja... Sinuhe ei oikein sekään.
Olen yrittäjä ja täytän kesällä 48v.
Joten en vielä ihan ikäloppu.
On niin järkyttävän törkeän sokeriset bileet, että jos ei ole diabatesta, niin tuolla sen kai saa. Yksissä kisoissa ollut mukana ja se riitti.
http://www.globes.co.il/en/article-...to-hezbollah-netanyahu-tells-putin-1001029641Following the decision by Russia to deliver S-300 anti-aircraft missile systems to Iran, Prime Minister Benjamin Netanyahu told Russia's President Vladimir Putin in their telephone conversation last week that Israel's red line was leakage of Russian military equipment from Iran to Hezbollah via Syria. This was not mentioned in the short press release published by the Prime Minister's Office after the call, US periodical "Defense News" reports today.
Minkälaisessa kunnossa ihmisten hampaat mahtavat olla tuolla päin maailmaa? Aina kun näen videoita ja kuvia niin kolaa löytyy vaikka kuinka monta pulloa pöydistä (teehenkin laittavat paljon sokeria) ja arvelelisin ettei hampaiden hoito ole kovin yleistä.
Israel's prime minister told the Russian leader that Israel would not tolerate leakage of material from Iran to Lebanon.
http://www.globes.co.il/en/article-...to-hezbollah-netanyahu-tells-putin-1001029641
Maailmassa on miljoona "asiaa". Ei niihin kukaan ehdi perehtyä. Mitenkäs historia. Egyptiläiset? Kaikki mitä tiedän heistä on muiden kertomaa Olisiko pitänyt elää siihen aikaan? Mitenkäs tiede. Se nojaa muiden kokeisiin.Ei se, että toiset kertovat sinulle asiasta ole oikeaa perehtymistä asiaan.
Kuten Suomessasotaa tietysti käydään päivittäin
Ihme sakkia tälläkin forumilla.
99% voisin lyö vetoa, ettei Nikhriskään ole päässyt asevelvolliseksi. Tai jos on, elämä on ollut vaikeaa.
Joo. Ihme porukkaaIhme sakkia tälläkin forumilla.
Jos viittaat minuun liittyen asevelvollisuuteen? Olet väärässä. Kaikki Suomen miehet ovat asevelvollisia. Ei sinne"päästä". Se on laissa säädetty99% voisin lyö vetoa, ettei Nikhriskään ole päässyt asevelvolliseksi
Se nyt vain on yksi maa muiden joukossa ja ei sitä tarvitse idolisoida tai demonisoida. Samanlaisia ongelmia on monessa maassa ja sotaa tietysti käydään päivittäin. Olisihan se tietty mukavaa, kun "naapurit" eivät koettaisi tulla tappamaan ihmisiä, mutta siihenkin tottuu. Ihan hieno maa, jossa porukalla on asennetta niin työntekoon kuin maanpuolustukseen. Ns. "can-do attitude".
Niin...siinä on kaksi arkeologian ammattilaista.
Itse en ole törmännyt kauheammin siirtokuntalaisiin, joten missäs niihin törmäsit? Ettei olisi ollut mielikuvituksessa?
Tai suomalaisen kääriäis-junttikylän kaljabaarissa?