Minulla se on leikattu. Mitäpä se kertoo minusta, Jotka pidätte minua "natsina" Nuppi on paljas.Itselläkin on esinahka tallella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minulla se on leikattu. Mitäpä se kertoo minusta, Jotka pidätte minua "natsina" Nuppi on paljas.Itselläkin on esinahka tallella
Tekee, ks.
Plus tietenkin:
Että silleen.
Tietysti ne, kenellä itsellään on penis silvottu, on suuri henkilökohtainen intressi selittää, ettei siitä mitään haittaa ole tms. jne. Ei kestä pää ajatusta, että on itse ollut lapsena seksuaalirikoksen ja silpomisen uhri, jonka seurauksena vammautunut pysyvästi. Psykologiassa tuota kutsutaan torjunnaksi.
Siinä maassa osataan kysyä aika pistävästi mm. että: "mikä Teitä mahtaa hermostuttaa"? Englantia voidaan puhua erittäin kohteliaasti ja sitten tavalla, jonka vissiin vain israelilaiset turvallisuusihmiset osaavat. "Olette vierailulla maassamme. Kuka Teitä täällä odottaa"? Jne. Maalaispojalta loppuvat vitsit varsin äkkiä.
Minulla se on leikattu. Mitäpä se kertoo minusta, Jotka pidätte minua "natsina" Nuppi on paljas.
Turvallisuusviranomaisilla Israelissa on tietty ihan tieteellisesti luotu lista kysymyksistä. Siinä listassa vastausten epäonnistuminen aiheuttaa huomattavasti rumempien ja ikävämpien heppujen kyselyjä. Tunnen tuon listan tietyistä syistä, siksi se hymyilyttää joka kerta "Natbagissa" eli Ben Gurionilla.
http://www.thestar.com/news/canada/...nyahu-canada-supports-two-state-solution.htmlHarper has reiterated Canada’s support for a two-state solution for Israelis and Palestinians during a phone call to newly re-elected Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu.
Tuli mieleen tuosta tieteellisyydestä. Natseillahan oli kanssa "tieteellinen" ote asioihin.Turvallisuusviranomaisilla Israelissa on tietty ihan tieteellisesti luotu lista kysymyksistä. Siinä listassa vastausten epäonnistuminen aiheuttaa huomattavasti rumempien ja ikävämpien heppujen kyselyjä.
Tuli mieleen tuosta tieteellisyydestä. Natseillahan oli kanssa "tieteellinen" ote asioihin.
SJ Oletko"uskovainen"? Uskotko Jumalaan? Kaikkivaltiaaseen? Ei siinä mitään pahaa ole. Itse olen suomalainen, ja kunnioitan Suomen lakeja. Ainakin jossain määrin.Niin, hyvin usein kyse oli nimenomaan "tieteellisyydestä
SJ Oletko"uskovainen"? Uskotko Jumalaan? Kaikkivaltiaaseen? Ei siinä mitään pahaa ole. Itse olen suomalainen, ja kunnioitan Suomen lakeja. Ainakin jossain määrin.
inaSelitätkö miten kysymys liittyy aiheeseen? Vai haluatko lopettaa trollaamisen
Tulee mielee GestapoSiinä maassa osataan kysyä aika pistävästi mm. että: "mikä Teitä mahtaa hermostuttaa