Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teki ne kahdella koneella sentään ylilennon viime vuonna Turun lentönäytöksessä.sais amerikan pommarit minun puolesta joskus käydä suomenkin puolella
Saksan ilmavoimat? Oliko Lento-osasto Kuhlmey taas turvaamassa Suomen taivaita?Ryssät lennelleet pitkin&poikin..Venäläinen sotilaskone lensi Helsingin edustalla
Saksan ilmavoimat nosti hävittäjät hälytysvalmiuteen Itämerellä lentävän venäläisen sotilaskoneen vuoksi. Kohtaamisen kerrotaan tapahtuneen maanantaina Helsingin kaakkoispuolella.www.iltalehti.fi
Saksan koneet ovat Lielvārdessä eivätkä Laagenista. Epäilen, ettei Laagenista ehtisi Helsingin kaakkoispuolelle tunnistamaan ajoissa, matkaa noin 1000 km.Ryssät lennelleet pitkin&poikin..Venäläinen sotilaskone lensi Helsingin edustalla
Saksan ilmavoimat nosti hävittäjät hälytysvalmiuteen Itämerellä lentävän venäläisen sotilaskoneen vuoksi. Kohtaamisen kerrotaan tapahtuneen maanantaina Helsingin kaakkoispuolella.www.iltalehti.fi
"Harjoitusvastustajaa simuloivat hävittäjät puolestaan operoivat Karjalan lennoston Rissalan tukikohdasta koko harjoituksen ajan.Pohjois-savon suunnalla nähtävästi hornetti lähti lujaa n.14.30 aikaan? Talo tärähti kunnolla ja kaksi kunnon pamausta.
Tänään upseeriliitto jakoi evl. Evp. Vladimir Panchinin laajan tutkielman mm. Leningradin uudesta sotilaspiiristä. Julkaisu löytyy sotilasaikakausilehdestä.Prikaatit kasvatetaan divisiooniksi ja ne tullaan sijoittamaan Suomeen johtavien teiden lähelle. Työ on aloitettu 2023 ja se kestää vuoteen 2026, eli aika on sattumoisin sama, kuin mitä länsi on varoittanut että paljonko meillä on aikaa ennen Venäjän mahdollista Venäjän hyökkäystä länteen. Kuvakaappaus tviitistä linkkeineen.Olisi kannattanut panostaa kulutussodankäyntiin ja jos se on jäänyt tekemättä, niin pitää aloittaa heti. Ei sillä, että liikkuva taistelutapa olisi huono. Hyvä se on, mutta tarvitaan myös osa joka pysäyttää etenemisen kriittisissä paikoissa.
Puolustusvoimien suurimpana sodan jälkeisenä virheenä pidän kuvitelmaa ryssän kyvystä teleporttaukseen. Idästä se edelleen tulee jos tämän maan aikoo miehittää. Maahanlaskut ja maihinnousut selustaan ovat vain roiskeita idästä tulevaan hyökyaaltoon verrattuna. Rintamalinjat on. Ja miehiä tarvitaan. Näistä olen kirjoittanut paatoksella n. 23 vuotta. Ukraina(kin) on osoittanut minun olevan oikeassa. Minun reservissä oloni aikana on suomen armeijan sodan ajan vahvuus pudonnut 300 000:lla henkilöllä. Tuotakin pidän osittain virheenä. Vain osittain siksi, koska rahaa on niukasti.
Salpalinjasta. Olen täysin varma, että joukko jonka vastuualueella on vanhoja linnoitteita, pyrkii käyttämään ne täysin hyväksi omassa taistelusuunnitelmassaan.
Ennakoiva isku itään alkukesästä 2025...Tänään upseeriliitto jakoi evl. Evp. Vladimir Panchinin laajan tutkielman mm. Leningradin uudesta sotilaspiiristä. Julkaisu löytyy sotilasaikakausilehdestä.Prikaatit kasvatetaan divisiooniksi ja ne tullaan sijoittamaan Suomeen johtavien teiden lähelle. Työ on aloitettu 2023 ja se kestää vuoteen 2026, eli aika on sattumoisin sama, kuin mitä länsi on varoittanut että paljonko meillä on aikaa ennen Venäjän mahdollista Venäjän hyökkäystä länteen. Kuvakaappaus tviitistä linkkeineen.
Hyvä, maaleja riittää siis jokaiselle eikä tarvitse kantaa huolta, että jäisi ilman!Tänään upseeriliitto jakoi evl. Evp. Vladimir Panchinin laajan tutkielman mm. Leningradin uudesta sotilaspiiristä. Julkaisu löytyy sotilasaikakausilehdestä.Prikaatit kasvatetaan divisiooniksi ja ne tullaan sijoittamaan Suomeen johtavien teiden lähelle. Työ on aloitettu 2023 ja se kestää vuoteen 2026, eli aika on sattumoisin sama, kuin mitä länsi on varoittanut että paljonko meillä on aikaa ennen Venäjän mahdollista Venäjän hyökkäystä länteen. Kuvakaappaus tviitistä linkkeineen.
Kaapo voi naureskella Panchinille, sillä teksti on hänen. Aikaikkuna mahdolliselle Venäjän hyökkäykselle taas on tuotu julki noin 10 maan sotilastiedustelun/ poliittisten päättäjien toimesta, ei minun päästäni.Tänään upseeriliitto jakoi evl. Evp. Vladimir Panchinin laajan tutkielman mm. Leningradin uudesta sotilaspiiristä. Julkaisu löytyy sotilasaikakausilehdestä.Prikaatit kasvatetaan divisiooniksi ja ne tullaan sijoittamaan Suomeen johtavien teiden lähelle. Työ on aloitettu 2023 ja se kestää vuoteen 2026, eli aika on sattumoisin sama, kuin mitä länsi on varoittanut että paljonko meillä on aikaa ennen Venäjän mahdollista Venäjän hyökkäystä länteen. Kuvakaappaus tviitistä linkkeineen.
Kaapo voi naureskella Panchinille, sillä teksti on hänen. Aikaikkuna mahdolliselle Venäjän hyökkäykselle taas on tuotu julki noin 10 maan sotilastiedustelun/ poliittisten päättäjien toimesta, ei minun päästäni.
Ei millään muotoa uutta, tästä oli isosti Suomessakin juttua kun pappeja vihitään Venäjällä:Ruotsin turvallisuuspalvelu varoitti, että ordotoksisia kirkkoja käytetään Venäjän vakoilussa. Edit. Koskakohan joku vennäin propagandatyyppi sannoo että Ruotsi kieltää uskonnon.
Joo, olen tietoinen tuosta Suomen jutustakin, hyvin mahdollista, että noiden joukossa on Venäjän vakoojia. Suomesta taisi jotain noottiakin tulla tuosta asiasta kirkolliskoukoukselta tms. mutta en ihan tiedä onko se mihinkään johtanut. Ukrainan juttu nyt pitäisi kaikilla aktiivisesti seuraavilla olla tiedossa.Ei millään muotoa uutta, tästä oli isosti Suomessakin juttua kun pappeja vihitään Venäjällä:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009857159.html
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009876107.html
Syy tähän on se että naispappeutta vastustavia ei vihitä Suomessa joten käydään Venäjällä. No voi arvata mihin suuntaan nuo ovat sitten uskollisia kun eivät kuulu Suomen ev.lut. kirkkoon. Ukrainassahan on ollut sama tilanne, tosin ortodoksikirkon kanssa, paljon on löytynyt myyriä patriarkka kirilin alaisuudesta.