Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teräsmies kirjoitti:J-20 ja J-10B viereikkäin, ei tuo nyt niin hirveän suurelta vaikuta.
A Pentagon report has highlighted major advances by the Chinese People's Liberation Army Air Force (PLAAF), with specific mention of the developmental Chengdu J-20 aircraft.
Washington believes the J-20 could achieve an "effective operational capability" by 2018, and suggests the aircraft's role is as not a fighter, but rather a long-range attack platform. It says engine technology is the main challenge China will face in developing the J-20.
The US Department of Defense's annual report to Congress, entitled "Military and Security Developments Involving the People's Republic of China," covers all aspects of China's defence modernisation.
Teräsmies kirjoitti:China’s J-20 to be effective capability by 2018 - Pentagon
A Pentagon report has highlighted major advances by the Chinese People's Liberation Army Air Force (PLAAF), with specific mention of the developmental Chengdu J-20 aircraft.
Washington believes the J-20 could achieve an "effective operational capability" by 2018, and suggests the aircraft's role is as not a fighter, but rather a long-range attack platform. It says engine technology is the main challenge China will face in developing the J-20.
The US Department of Defense's annual report to Congress, entitled "Military and Security Developments Involving the People's Republic of China," covers all aspects of China's defence modernisation.
Loput artikkelista löytyy täältä.
http://www.flightglobal.com/articles/2011/08/26/361283/chinas-j-20-to-be-effective-capability-by-2018-pentagon.html
Teräsmies kirjoitti:Miksei pystyisi?
Hejsan kirjoitti:Teräsmies kirjoitti:Miksei pystyisi?
No mietiin vaan, koska sillä kiinaliskoneella on deltasiivet ja parempi manouverability...
madmax kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Teräsmies kirjoitti:Miksei pystyisi?
No mietiin vaan, koska sillä kiinaliskoneella on deltasiivet ja parempi manouverability...
Eikös tuo ole ihan normaali tynnyriliike?
2. Maailmansodan aikaisillekin hävittäjille nuo olivat mahdollisia, miksei myös uusille?
Vauhdistahan se on kiinni ja ettei lähde ns. "stalling" tilaan. Avioniikan asiantuntijat varmaan osaavat fysiikanlakeja tulkita paremmin.
SJ kirjoitti:madmax kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Teräsmies kirjoitti:Miksei pystyisi?
No mietiin vaan, koska sillä kiinaliskoneella on deltasiivet ja parempi manouverability...
Eikös tuo ole ihan normaali tynnyriliike?
2. Maailmansodan aikaisillekin hävittäjille nuo olivat mahdollisia, miksei myös uusille?
Vauhdistahan se on kiinni ja ettei lähde ns. "stalling" tilaan. Avioniikan asiantuntijat varmaan osaavat fysiikanlakeja tulkita paremmin.
Minustakin vaikutti tynnyriltä. Pikemminkin pitäisi kysyä, että kumpi noista koneista tekee sellaisen nopeammin. F-16 tekee sellaisen vissiin n.sekunnissa ja Hornet vissiin hieman hitaammin, mutta veikkaisin, että tuo kiinalaisten kone kokonsa puolesta ei välttämättä ole niitä ketterimpiä koneita.