Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
On sitä pienemmästäkin otettu, kuten esimerkiksi ei yhtikäs mistään.Tunnustan. Olen juuri nyt aika tavalla humalassa. Viskiä on tullut maisteltua, mutta viikko on ollut hyvä. Ensinnäkin sussuttelemani nainen suostui ehdotukseeni viettää vuodenvaihde yhdessä. Sitten työnantajalta kuulin, että ovat aikeissa jatkaa työsopimustani kun ovat jostain syystä olleet tyytyväisiä meikäläiseen. Ja kolmanneksi, tänään kävin päiväseltään isoäitiä moikkaamassa tämän syntymäpäivien merkeissä. Sanoi, että haluaisi antaa minulle säilytykseen 2011 kuolleen isoisäni sota-aikaiset kunniamerkit. Jos tuossa nyt ei ole syytä vetäistä pikku tumut niin missä sitten ?
On sitä pienemmästäkin otettu, kuten esimerkiksi ei yhtikäs mistään.
Suattaahan se sitäkin olla. Kuten janonsammuttamistarkoituksessa nautittu vesi on vesismiä.Jos kiinnostaa vain känni niin onhan se selvä alkoholsimin merkki.
Vanha ja viisasJos kiinnostaa vain känni niin onhan se selvä alkoholsimin merkki.
Minä olen tässä nauttinut kalaa eri muodossa ja samalla ottanut reilut paukut vodkaa kyytipojaksi. Itse en ollenkaan kaipaa känniä, suorastaan inhoan sitä. Ihan tarpeeksi tullut juotua pää täyteen 80-90 luvut. Nyt 52 vuotiaana ei enää kiinnosta.
Fifty drunken elephants caused havoc in an Indian village and destroyed three houses after gulping down an astonishing 500 litres of alcohol.
The animals destroyed a shop stocking Mahua and ruined crops in Dumurkota, east India, after drinking 18 containers of the alcoholic drink.
However they were not satisfied after the drinking session and ransacked adjoining huts to find more of the liquor, according to local reports.
https://yle.fi/uutiset/3-10573817
Tämä!
The Times of India: Tuhat litraa takavarikoitua alkoholia katosi poliisiasemalta Intiassa – Poliisin mukaan rotat joivat viinakset
Poliisi sanoo ottavansa janoisen rottajengin kiinni.
Tyrmäys tissuttelumyyteille – ”viinasta ei saa lisähyötyä”
Kokemukseni mukaan tarvitaan vähintään kaksi viikkoa känniin. Viikko kun menee kellon ympäri ja toinen viikko toipumiseen, että lähtevät lepakot vintiltä.
Harmi, etten tissuttelua ole koskaan osannut. Kukin tyylillään, ja pidän kykyä arvostettavana. Ihan turhaa minun on VSOP-konjakkia hankkia tai hyvää viskiä. Kerran eräs ruotsalainen toi kesäpaikalleni lahjaksi 24 vuotta vanhaa Chivas Regalia. No menin saunaan ja otin pullon mukaan. Uin, saunoin ja ryyppäsin sitä viskiä pullon suusta saunassa. Ruotsalainen tuli tunnin päästä vihaisena, tempaisi saunan oven auki ja sanoi, että det är en bra whisky. Minä kiittelin että on muuten tosi bra ja tule saunaan sinäkin siitä, ota ryyppy, mutta ei tullut. Pakotin kuitenkin vieraan illalla kuskiksi ja menimme kylän krouviin. Siellä oli remu meno ja kuski joi Pupu Tupunaa, kun ei siellä silloin muuta ollut.
Aikoinaan kaverin kanssa vittuillessaan mentiin ravivoiton jälkeen paarhin ja tilattiin tutulta paarimikolta 4 cl Poirea, eli viinaa joka oli tehty laittamalla lasipullo päärynänraakileen ympärille ja kun se päärynä on sinne pullon sisälle kasvanut, otetaan pullo pois ja täytetään viinalla. Määrätyn ajan jälkeen tuloksena on oikein maukasta päärynä viinaa. Se porttikielto tuli siitä, kun ostettiin ne paukut ja pyydettiin lanttaamaan kokikseen "ettei viina maistu".Kokemukseni mukaan tarvitaan vähintään kaksi viikkoa känniin. Viikko kun menee kellon ympäri ja toinen viikko toipumiseen, että lähtevät lepakot vintiltä.
Harmi, etten tissuttelua ole koskaan osannut. Kukin tyylillään, ja pidän kykyä arvostettavana. Ihan turhaa minun on VSOP-konjakkia hankkia tai hyvää viskiä. Kerran eräs ruotsalainen toi kesäpaikalleni lahjaksi 24 vuotta vanhaa Chivas Regalia. No menin saunaan ja otin pullon mukaan. Uin, saunoin ja ryyppäsin sitä viskiä pullon suusta saunassa. Ruotsalainen tuli tunnin päästä vihaisena, tempaisi saunan oven auki ja sanoi, että det är en bra whisky. Minä kiittelin että on muuten tosi bra ja tule saunaan sinäkin siitä, ota ryyppy, mutta ei tullut. Pakotin kuitenkin vieraan illalla kuskiksi ja menimme kylän krouviin. Siellä oli remu meno ja kuski joi Pupu Tupunaa, kun ei siellä silloin muuta ollut.