Kännitopiikki

Ei ole, mistä sait tuommoista päähän. Eikös kaikki lehdet toitota että ulkomaalainen nainen parempi kuin suomalainen itsepäinen *****norsu.......:giggle:
 
Tunnustan. Olen juuri nyt aika tavalla humalassa. Viskiä on tullut maisteltua, mutta viikko on ollut hyvä. Ensinnäkin sussuttelemani nainen suostui ehdotukseeni viettää vuodenvaihde yhdessä. Sitten työnantajalta kuulin, että ovat aikeissa jatkaa työsopimustani kun ovat jostain syystä olleet tyytyväisiä meikäläiseen. Ja kolmanneksi, tänään kävin päiväseltään isoäitiä moikkaamassa tämän syntymäpäivien merkeissä. Sanoi, että haluaisi antaa minulle säilytykseen 2011 kuolleen isoisäni sota-aikaiset kunniamerkit. Jos tuossa nyt ei ole syytä vetäistä pikku tumut niin missä sitten ?
 
Tunnustan. Olen juuri nyt aika tavalla humalassa. Viskiä on tullut maisteltua, mutta viikko on ollut hyvä. Ensinnäkin sussuttelemani nainen suostui ehdotukseeni viettää vuodenvaihde yhdessä. Sitten työnantajalta kuulin, että ovat aikeissa jatkaa työsopimustani kun ovat jostain syystä olleet tyytyväisiä meikäläiseen. Ja kolmanneksi, tänään kävin päiväseltään isoäitiä moikkaamassa tämän syntymäpäivien merkeissä. Sanoi, että haluaisi antaa minulle säilytykseen 2011 kuolleen isoisäni sota-aikaiset kunniamerkit. Jos tuossa nyt ei ole syytä vetäistä pikku tumut niin missä sitten ?
On sitä pienemmästäkin otettu, kuten esimerkiksi ei yhtikäs mistään.

Arvon nimimerkki tulikomento: vaikka olenkin ikuinen pessimisti ja vain roskanimimerkki, niin toivon, että olet löytänyt sen oikean 'sussun'.
Sitä ei tapahdu montaa kertaa yhden ihmiselämän aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Aaahh. Nyt on huolellisesti nautittu Larsen VSOP:ta. Joulun aika on juhlaa kun voi hyvillä mielin tissutella viiniä ja konjakkia, puhumattakaan laatuolusista :) Voi sitä tuskaa kun pitää puolentoista viikon päästä palata töihin parin viikon tissutteluputken jälkeen. Onneksi pomo on vielä pahempi, joten ei tule paheksuvia katseita ;)
 
Tissutelulla heitetään alkomahoolin hyvät päihdyttävät vaikutukset menemään.
Madaltunut sosiaalinen rajoitteisuus, itsesuojeluvaisto ja syvimpien tunteiden suojelun poistuminen ovat viinakset parhaat vaikutukset humanoidiin.

Jos monta päivää 'tissuttelee', niin eihän yllä mainittuja saavuta, vai?

Mutta ehkäpä tämä on vain mietojen alkoholijuomien 'vihaajaan' kirjoittamaa jupinaa. Mua kiinnostaa vain känni. Jos haluan maukasta nestettä, juon vettä.
 
Jos kiinnostaa vain känni niin onhan se selvä alkoholsimin merkki.
Minä olen tässä nauttinut kalaa eri muodossa ja samalla ottanut reilut paukut vodkaa kyytipojaksi. Itse en ollenkaan kaipaa känniä, suorastaan inhoan sitä. Ihan tarpeeksi tullut juotua pää täyteen 80-90 luvut. Nyt 52 vuotiaana ei enää kiinnosta.
 
Jos kiinnostaa vain känni niin onhan se selvä alkoholsimin merkki.
Minä olen tässä nauttinut kalaa eri muodossa ja samalla ottanut reilut paukut vodkaa kyytipojaksi. Itse en ollenkaan kaipaa känniä, suorastaan inhoan sitä. Ihan tarpeeksi tullut juotua pää täyteen 80-90 luvut. Nyt 52 vuotiaana ei enää kiinnosta.
Vanha ja viisas
 
https://yle.fi/uutiset/3-10573817

Tämä! :D

The Times of India: Tuhat litraa takavarikoitua alkoholia katosi poliisiasemalta Intiassa – Poliisin mukaan rotat joivat viinakset
Poliisi sanoo ottavansa janoisen rottajengin kiinni.

:D :D :D
 
Tai norsut...

https://www.dailymail.co.uk/news/ar...nsack-village-gulping-500-litres-alcohol.html

Fifty drunken elephants caused havoc in an Indian village and destroyed three houses after gulping down an astonishing 500 litres of alcohol.

The animals destroyed a shop stocking Mahua and ruined crops in Dumurkota, east India, after drinking 18 containers of the alcoholic drink.

However they were not satisfied after the drinking session and ransacked adjoining huts to find more of the liquor, according to local reports.
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Emmei vasiten...
 
Lupaava johdanto ei-tissuttelijoille.

Tyrmäys tissuttelumyyteille – ”viinasta ei saa lisähyötyä”

Alkoholiin ja tissutteluun liittyy paljon myyttejä. A-klinikka Oy:n lääketieteellinen johtaja ja päihdelääketieteen työelämäprofessori Kaarlo Simojoki kumoaa neljä yleistä väitettä.

Ulkomaan reissulla naukku terävää viinaa aamuisin pitää vatsapöpöt loitolla.

– Alkoholi ei pöpöjä tapa yhtään sen enempää kuin vatsalaukkumme hapot, joten lisähyötyä ei viinan ottamisesta saa. Itse asiassa alkoholi heikentää aina vähintään hetkellisesti vastustuskykyä, joten vaikutus saattaa olla ihan päinvastainen kuin on toivottu, Simojoki toteaa tiedotteessa.

Lasi viiniä auttaa nukkumaan paremmin.

– Lasi viiniä saattaa rentouttaa ja helpottaa nukahtamista, mutta heikentää unen laatua sekä palautumista. Se näkyy helposti väsymyksenä ja vireystilan heikentymisenä seuraavana päivänä. Säännöllinen alkoholin käyttö saattaa vaikuttaa merkittävästi muun muassa toimintakykyyn ja muistiin, kun uni on ollut pitkään heikkolaatuista.

Annos alkoholia silloin tällöin pitää muistin virkeänä ja aivot terävänä.

– Alkoholi on hermomyrkky ja jokainen annos vaikuttaa hermostoon negatiivisesti. Vuosien ja vuosikymmenien saatossa alkoholi silloin tällöinkin otettuna vaikuttaa heikentävästi muistiin ja aivoihin. Mikäli ihmisellä on jo alkavaa muistiongelmaa, alkoholi pahentaa oireita.

Lasillinen alkoholia muutaman kerran viikossa pitää sydämen kunnossa ja saa veren kiertämään.

– On totta, että alkoholi pitänee verisuonet niin sanotusti puhtaampana, mutta sydäntä se ei helli vaan vaurioittaa sitä säännöllisessä käytössä. Ylipäätään alkoholin positiiviset vaikutukset verenkiertoelimiin kumoutuvat kaikilla muilla haitoilla, joita säännöllinen käyttö aiheuttaa.

https://www.verkkouutiset.fi/tyrmays-tissuttelumyyteille-viinasta-ei-saa-lisahyotya/

Mutta ei artikkeli suosita ämpärillistä suonienpuhdistukseenkaan.
 
Siteeraan laulu- ja soitinyhtye Eläkeläisiä:
"Viinan määränpää on pää. Se sinne myllertämään jää."
Ja päälle punkkia.
 
Kokemukseni mukaan tarvitaan vähintään kaksi viikkoa känniin. Viikko kun menee kellon ympäri ja toinen viikko toipumiseen, että lähtevät lepakot vintiltä.

Harmi, etten tissuttelua ole koskaan osannut. Kukin tyylillään, ja pidän kykyä arvostettavana. Ihan turhaa minun on VSOP-konjakkia hankkia tai hyvää viskiä. Kerran eräs ruotsalainen toi kesäpaikalleni lahjaksi 24 vuotta vanhaa Chivas Regalia. No menin saunaan ja otin pullon mukaan. Uin, saunoin ja ryyppäsin sitä viskiä pullon suusta saunassa. Ruotsalainen tuli tunnin päästä vihaisena, tempaisi saunan oven auki ja sanoi, että det är en bra whisky. Minä kiittelin että on muuten tosi bra ja tule saunaan sinäkin siitä, ota ryyppy, mutta ei tullut. Pakotin kuitenkin vieraan illalla kuskiksi ja menimme kylän krouviin. Siellä oli remu meno ja kuski joi Pupu Tupunaa, kun ei siellä silloin muuta ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Kokemukseni mukaan tarvitaan vähintään kaksi viikkoa känniin. Viikko kun menee kellon ympäri ja toinen viikko toipumiseen, että lähtevät lepakot vintiltä.

Harmi, etten tissuttelua ole koskaan osannut. Kukin tyylillään, ja pidän kykyä arvostettavana. Ihan turhaa minun on VSOP-konjakkia hankkia tai hyvää viskiä. Kerran eräs ruotsalainen toi kesäpaikalleni lahjaksi 24 vuotta vanhaa Chivas Regalia. No menin saunaan ja otin pullon mukaan. Uin, saunoin ja ryyppäsin sitä viskiä pullon suusta saunassa. Ruotsalainen tuli tunnin päästä vihaisena, tempaisi saunan oven auki ja sanoi, että det är en bra whisky. Minä kiittelin että on muuten tosi bra ja tule saunaan sinäkin siitä, ota ryyppy, mutta ei tullut. Pakotin kuitenkin vieraan illalla kuskiksi ja menimme kylän krouviin. Siellä oli remu meno ja kuski joi Pupu Tupunaa, kun ei siellä silloin muuta ollut.
:D
 
Kokemukseni mukaan tarvitaan vähintään kaksi viikkoa känniin. Viikko kun menee kellon ympäri ja toinen viikko toipumiseen, että lähtevät lepakot vintiltä.

Harmi, etten tissuttelua ole koskaan osannut. Kukin tyylillään, ja pidän kykyä arvostettavana. Ihan turhaa minun on VSOP-konjakkia hankkia tai hyvää viskiä. Kerran eräs ruotsalainen toi kesäpaikalleni lahjaksi 24 vuotta vanhaa Chivas Regalia. No menin saunaan ja otin pullon mukaan. Uin, saunoin ja ryyppäsin sitä viskiä pullon suusta saunassa. Ruotsalainen tuli tunnin päästä vihaisena, tempaisi saunan oven auki ja sanoi, että det är en bra whisky. Minä kiittelin että on muuten tosi bra ja tule saunaan sinäkin siitä, ota ryyppy, mutta ei tullut. Pakotin kuitenkin vieraan illalla kuskiksi ja menimme kylän krouviin. Siellä oli remu meno ja kuski joi Pupu Tupunaa, kun ei siellä silloin muuta ollut.
Aikoinaan kaverin kanssa vittuillessaan mentiin ravivoiton jälkeen paarhin ja tilattiin tutulta paarimikolta 4 cl Poirea, eli viinaa joka oli tehty laittamalla lasipullo päärynänraakileen ympärille ja kun se päärynä on sinne pullon sisälle kasvanut, otetaan pullo pois ja täytetään viinalla. Määrätyn ajan jälkeen tuloksena on oikein maukasta päärynä viinaa. Se porttikielto tuli siitä, kun ostettiin ne paukut ja pyydettiin lanttaamaan kokikseen "ettei viina maistu". :D
Elämäni kallein pila. Ei nimittäin 100€:lla irronnut se 4 cl.
 
Back
Top