Kännitopiikki

Kyllä sillä varmaan perhe herää! Koirat nyt oli jo ylhäällä, nii nyt on kolmelta aamulla pitsaa kaikille.

Paitsi koirille :) .
Meillä pörrää jäniksenpoikasia ja metsäkauriita ympärillä, joten koira on pakko pitää sisällä tai haukkuu koko yön.

Ja pitsa nyt toimii milloin vain.
 
Mitä tulee ulkomaisiin akkoihin, niin on vaan kerran - 'VÄHÄN' - hivuttunu yhrestä neuvosto-Viron helvetistä selvinneestä tyttölöstä, joka oli viitisen vuotta vanhempi.

Mutta oli se ihmeellistä, kun se ei osannut suomea ja minä en viroa, mutta kumpiki osasi englantia! Ja siis tää oli ihan Viron uudelleenvapautumisen ensivuosina!
Sekin oli ikävä kyllä saastuttanut itseään ryssäläisellä kulttuurilla, kun oli lukenut Dostojevskia. Ja mää olin kuulemma prinssi Myshkin...
 
Estrogeenit taas jyllänneet ja vuodatus ollut kova eli alkoholi on toiminut kuten pitääkin.

Tulipa pitkästä aikaa roikuyli kituuteltua ilman loiventavia ja tajusin mikä on juopottelussa viime aikoina niin nakertanut: se korjaussarjalla hankittu sumuinen pikkupöhnä päivisin.
Siitä seuraa vitutus, jota saa sulatella puoli viikkoa.

Itse asiassa ruokajuomakulttuuriin sotkeutuminen oli virhe. Kyllähän minä hyvästä vehnäoluesta pidän maun puolesta, mutta se kannattaa sittenkin nauttia kännin seuralaisena ja pitää ruoka omana asianaan.
 
Viimeksi muokattu:
Estrogeenit taas jyllänneet ja vuodatus ollut kova eli alkoholi on toiminut kuten pitääkin.

Tulipa pitkästä aikaa roikuyli kituuteltua ilman loiventavia ja tajusin mikä on juopottelussa viime aikoina niin nakertanut: se korjaussarjalla hankittu sumuinen pikkupöhnä päivisin.
Siitä seuraa vitutus, jota saa sulatella puoli viikkoa.

Itse asiassa ruokajuomakulttuuriin sotkeutuminen oli virhe. Kyllähän minä hyvästä vehnäoluesta pidän maun puolesta, mutta se kannattaa sittenkin nauttia kännin seuralaisena ja pitää ruoka omana asianaan.
Kyllä mun pakko kompata lukkarinapulaista että olet tehnyt kuitenkin rahanarvoista työtä tuossa rapulan tutkimisessa..
 
Koronakoulu meni mukavasti ja sinulla on nyt hermot hyvässä aperatiivinotto kunnossa.:)
No vittu.

Lapsella oli vielä iltapäivällä pakollisia sosiaalisia menoja jotka tuli hoidettua. Kun sitten olin viemässä sitä happeninginjälkeen mummolaan, tuli puhelinsoitto kun maataloudenharjoittajilla oli tilanne perkelöitynyt oman typeryyden vuoksi ja sittenpä EK ei "laskeutunut kivasti lomatunnelmiin" vaan teki lapiolla kolme tuntia semmoista työtä, jonka olisi tehnyt konevoimin noin vartissa. Ja koko vitun ruljanssi vain ja ainoastaan, koska oli tehty vittu käsittämättömän typerä juttu vain "koska mä voin". Mitään ei mennyt rikki eikä ajettu ojaan/kiinni, vaan vittu jotain ihan vittu semmoista, jonka minäkin vittu olisin voinut jo etukäteen sanoa toimimattomaksi ratkaisuksi.

Jäiköhän tuosta jostain välistä joku "vittu" pois. No lisätään varmuuden vuoksi tähän pari: VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, SAATANA 666 KERTAA VITTU!!!!!!!!!!!!!

Nyt vappunenä naamaan ja kuningas 013 hyppää ohjaksiin täksi illaksi ja huomenna ei yksikään nelipyöräinen liikahda EK:n toimesta, "koska mä en voi". ;)
 
Koronaan liityyen eiköhän se ollut siinä. Syksyllä tullee toinen aalto, mutta so what.

Riskit tuli kerrottua kymmellä jos ei sadalla ja testaamattomista ei kukaan tiedä. Tuloksena taantuma, työttömyys ja 750 miljardin avunhuuto aivan muiden mokien takia.

Kielareita vaan kesäterasseilla ja pöpöt jakoon, veropohja kasvaa lisääntymällä!

Itsehän olen yhä eristysmoodissa ja terassit korkkaamatta sekä kaiken jälkeenkin lähes onnellisesti parisuhteessa, mutta kannustan kaikkia kynnelle kykeneviä nauttimaan elämästä täysin siemauksin! Hyvää kesää ja muistakaa, virallinen totuus tulee siistittynä ja viiveellä.
 
Ai sori, kymmenen vai 90 prosenttista :p
Nyt näköjään 40%. Ainakin Monopol-konjakkipullon etiketin mukaan.

Edit.
Vai onko se sittenkin 60% sori? Kumminkohan se menee, pullon etiketin mukaan tietenkin, mutta onko positiivinen vai negatiivinen kerroin?
 
Nyt näköjään 40%. Ainakin Monopol-konjakkipullon etiketin mukaan.

Edit.
Vai onko se sittenkin 60% sori? Kumminkohan se menee, pullon etiketin mukaan tietenkin, mutta onko positiivinen vai negatiivinen kerroin?
Tuli vaan stubi mieleen kun sillä ei rosentit ole hallussa sori siitä vaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Back
Top