Koronakoulu meni mukavasti ja sinulla on nyt hermot hyvässä aperatiivinotto kunnossa.
No vittu.
Lapsella oli vielä iltapäivällä pakollisia sosiaalisia menoja jotka tuli hoidettua. Kun sitten olin viemässä sitä happeninginjälkeen mummolaan, tuli puhelinsoitto kun maataloudenharjoittajilla oli tilanne perkelöitynyt oman typeryyden vuoksi ja sittenpä EK ei "laskeutunut kivasti lomatunnelmiin" vaan teki lapiolla kolme tuntia semmoista työtä, jonka olisi tehnyt konevoimin noin vartissa. Ja koko vitun ruljanssi vain ja ainoastaan, koska oli tehty vittu käsittämättömän typerä juttu vain "koska mä voin". Mitään ei mennyt rikki eikä ajettu ojaan/kiinni, vaan vittu jotain ihan vittu semmoista, jonka minäkin vittu olisin voinut jo etukäteen sanoa toimimattomaksi ratkaisuksi.
Jäiköhän tuosta jostain välistä joku "vittu" pois. No lisätään varmuuden vuoksi tähän pari: VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, VITTU, SAATANA 666 KERTAA VITTU!!!!!!!!!!!!!
Nyt vappunenä naamaan ja kuningas 013 hyppää ohjaksiin täksi illaksi ja huomenna ei yksikään nelipyöräinen liikahda EK:n toimesta, "koska mä en voi".