Bushmaster
Greatest Leader
Näistä tuomiojasta, tarjahalosesta, pauloista yms maanpetturista on esimerkki heidän kierosta maailmankatsomuksesta:
"Kerran perestroikan alusta olen sattuman kautta opiskelioiden bileisiin, juhlittiin yhden naisopiskelijan naimisiin menoa, sulhanen oli KGB korkeinkoulusta. Itse tuleva aviomies myös osallistui myös bileisiin. Iältään hän oli ei paljon Putinia nuorempi. Opiskelijat kuuluneet suuremmalta osin oppositioon neuvostovallan kanssa, ja suhtautuneet avoimella epäluottamuksella ja inholla tulevaan nuoreen kgb:mieheen. Hän taas aistinut tämän ja joi liian nopeasti itseään humalaan. Juotuaan pullon hän menetti itsekontrollin, rupesi toistelemaan tauotta kun mantra "ME ollaan huoria kaikki! ME ollaan huoria kaikki! " ("Vse my bljadi") todennäköisesti tarkoittaen itseään ja muita opiskelioita, ja mahdollisesti kaikkia planeetan asukkaita. Minun kaverini, bibliofiili ja intellektuaali, katsoi häntä sarkastisesti ja vastasi: "TE olette huoria kaikki!". KGBlainen hyökkäsi hänen nyrkein huutoilla: "Ketkä ovat TE?". Vaikka oli kuinka humalassa, ymmärsi kuitenkin, mitä opiskelija tarkoitti.
Tämä tarina kuvastaa nuorien Putinin aikaisten KGBmiesten maailmankatsomusta ja omaa paikka siinä hyvin. Oman karjäärin ja jopa pelkästään työta varten heille oli pakko mennä niin alas kuin mahdollista ja tehdä mitä tahansa katalutta. Puolustakseen tätä omissa silmissä, kgb:n miehet päättäneet että koko maailma on tälläinen, ei yhtään parempi, että kaikki ympärillä ovat "huoria" eli "bljadit", ja siksi ansaitsevat tulla petkutetuksi ja hyväksikäytetyksi".
Igor Eidman
Täältä: http://www.kasparov.ru/material.php?id=56C0B3018BCD3
Kun näitä pauloja, tuomiojia ja tarjojahalosia katselee, niin tämän aistii, ne todella kuvittelevat että me ollaan täällä kaikki bljadit.
Tämä on varmasti paras kuvaus /luonnehdinta noista kuvottavista ihmisen näköistä olioista...