Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

En näe mitään syytä lopettaa maahanmuuttopolitiikasta puhumista.

Tämä "jos puhut maahanmuuttopolitiikasta kriittisesti niin se tarkoittaa ettet puhu muusta politiikasta/näet että kaikki huonosti olevat asiat johtuu maahanmuuttopolitiikasta" on aika tylsä argumentti.

Pöh.

Jos sulla on ytimessä humanitaarinen maahanmuuttopolitiikka, puhu siitä äläkä yleiskäsitteellä "maahanmuuttopolitiikka".

Saat tietenkin puhua mistä haluat, mutta uskottavuutesi kärsii yleisestä ksenofobiasta, jossa tosin eriytät yhden ryhmän.
 
Jos sulla on ytimessä humanitaarinen maahanmuuttopolitiikka, puhu siitä äläkä yleiskäsitteellä "maahanmuuttopolitiikka".

Mutta tätä ilmaisuahan yleisesti käytetään - jos kritisoi esim. pelkkiä turvapaikkakuvioita, on "maahanmuuttokriittinen". Jokainen YLEn kysely muotoilee turvapaikka-asiaan liittyen ilmiön "maahanmuutoksi".

Itsekin pyrin käyttämään muuta sanaa, mutta ei Tetra tässä nyt ole sen ilmaisun käyttöä ensimmäisenä aloittanut. Ennemmin sen käyttö on yleinen olkiukko, jolla leimataan nämä "maahanmuuttokriittiset" nimenomaan xenofobeiksi, olkoon kyseessä vaikka ihmiset jotka ovat asuneet tai asuvat ulkomailla ja tekevät työtä päivittäin ihan muiden kuin "impiwaaralaisten" kanssa.

Ehdoton valtaosa ns. "maahanmuuttokriittisistä" kritisoi nimenomaan ja vain sitä "humanitääristä" puolta. Itse kritisoin siitä nimenomaan turvapaikka-käytäntöjä jotka syövät resurssit järkevämmiltä humanitäärisiltäkin systeemeiltä kaikkien muiden ongelmien lisäksi. Siihen loppuosuuteen sitten kuuluu oikeitakin xenofobeja, mutta eivät kyllä ole lähelläkään mitään enemmistöä yhtään missään puolueessa.
 
Ehkä venäläiset keksii hänelle vielä jonkin mukavan eläkehomman...
Ainakin Päivi muuttaa Pietariin tässä kuukauden päästä.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/paivi-lipposen-yllatysliike-muuttaa-pietariin/5279402

Eilen varmistui, että sain vuokrattua tietokirjailijaresidenssin Pietarista ensi huhtikuussa. Asua Pietarissa, kahvitella, Nevan ranta, puistonpenkeillä istuskelua, museoiden taideaarteet ja baletit.

Kyllä tässä töitäkin tehdään. Ensi vuonna julkaistaan kaksi tietokirjaa, joissa olen toinen kirjoittaja. Hankkeet vahvistettiin viime viikolla. Ehkä Pietarista löytyisi uuden kirjan alku, kuka tietää???
 
Saat tietenkin puhua mistä haluat, mutta uskottavuutesi kärsii yleisestä ksenofobiasta, jossa tosin eriytät yhden ryhmän.
:D eiköhän se ole lähinnä sinun uskottavuutesi joka kärsii tälläisillä heitoilla. Joskus 2004 nämä rasismikortit ja vastaavat ehkä toimi, mutta nykyään niillä ei ole arvoa ja ne lähinnä asettaa niiden esittäjän huonoon valoon.

rasismikortti+p8.jpg
 
Miksi tämä hyvin toiminut poliitikkojen kyttäysketju saa näitä sivupolkuja etenkin viikonloppuöisin :) Meillä kun on jo mamuketju tuolla olemassa...
 
@Tetra tykkää näköjään harrastaa tuota samaa venkoilua kuin @Bushmaster ja @Geronimo tekevät jatkuvasti. Heillä on nämä kaksi toistuvaa valitusvirttä:

1. Vihervasemmistolainen salaliitto yrittää vaientaa "meidät oikein ajattelevat maahanmuuttokriitikot". Ja varsinkin Bushmaster käyttää jatkuvasti tuota "kyllä minä tiedän", "kyllä minä osaan nähdä todellisuuden", "katsotaanpa vaan, että kuka oli oikeassa" -itsetehostusta.

2. Kuitenkin samat henkilöt leimaavat kaikki erimieltä olevat vihervasemmistolaisiksi. Busse ja Gero ovat moneen kertaan lyöneet vihervasemmistolaisen leiman niin allekirjoittaneen, @Mustaruuti :n kuin monen muunkin otsaan.

Ja sitten kehtaa @Tetra vielä laittaa tuollaisen täysin lapsellisen natsikortin! Eli Tetra itkee siitä, että hän "kärsii sananvapauden rajoittamisesta vihervasemmistolaisten toimesta" ja vastaavasti itse on pyrkii koko ajan tuollaisilla typerillä tempuilla rajoittamaan toisten sananvapautta.

Tällä foorumilla on kyllä muutamia todella taitavia sanankäyttäjiä, joiden kanssa väitellessä täytyy olla todella tarkkana ettei löydä itseään solmusta. He osaavat kirjoittaa tiukkaa asiaa ja perustella näkökantansa hyvin. Ja he osaavat myös johdatella keskustelukumppaneitaan haluamaansa suuntaan. Mutta @Tetra , sinä et kuitenkaan ole yksi heistä. :D
 
Viimeksi muokattu:
1. Vihervasemmistolainen salaliitto yrittää vaientaa "meidät oikein ajattelevat maahanmuuttokriitikot".
Missä olen puhunut että vihervasemmistolainen salaliitto yrittää vaientaa minut?

2. Kuitenkin samat henkilöt leimaavat kaikki erimieltä olevat vihervasemmistolaisiksi.
Ei pidä paikkaansa. En esimerkiksi ole leimannut Carl Haglundia, Timo Soinia ja Teuvo Hakkaraista vihervasemmistolaisiksi, vaikka olen heidän kanssaan eri mieltä joistain asioista.

Ja sitten kehtaa @Tetra vielä laittaa tuollaisen täysin lapsellisen natsikortin!
Päinvastoin minua vastaan on hyökätty näillä ksenofobisyytöksillä. En muistaakseni ole syyttänyt täällä natsiksi muuta kuin erästä uusnatsia, joka itsekin myönsi asian. Missä olen laittanut "täysin lapsellisen natsikortin"? Rasismikortti on eri asia ja se oli täysin hyvä vastine katteettomaan ksenofobisyytökseen.

Tässä keskustelussa natseista on viimeksi puhunut adam7:

Samaa porukkaa jolla Trump elää..

Edit: korjattu Führerin nimi


Eli Tetra itkee siitä, että hän "kärsii sananvapauden rajoittamisesta vihervasemmistolaisten toimesta"
Ole hyvä ja esitä missä olen sanonut että sananvapauttani on rajoitettu. Tämä varmasti onnistuu helposti kerta esität tuollaisen väitteen.


ja vastaavasti itse on pyrkii koko ajan tuollaisilla typerillä tempuilla rajoittamaan toisten sananvapautta.
Näytä missä olen pyrkinyt rajoittamaan toisten sananvapautta.

Sinulla on vilkas mielikuvitus. Käytä se hyödyksi ja ala kirjoittamaan vaikka fantasiakirjoja.

Varmasti ikävää, että nykyään yhä useampi näkee näiden rasismikorttien läpi... Enää ei maahanmuuton ongelmia voi lakaista maton alle toteamalla että sellaisista puhuvat ovat rasisteja.
 
@Tetra tykkää näköjään harrastaa tuota samaa venkoilua kuin @Bushmaster ja @Geronimo tekevät jatkuvasti. Heillä on nämä kaksi toistuvaa valitusvirttä:

1. Vihervasemmistolainen salaliitto yrittää vaientaa "meidät oikein ajattelevat maahanmuuttokriitikot". Ja varsinkin Bushmaster käyttää jatkuvasti tuota "kyllä minä tiedän", "kyllä minä osaan nähdä todellisuuden", "katsotaanpa vaan, että kuka oli oikeassa" -itsetehostusta.

2. Kuitenkin samat henkilöt leimaavat kaikki erimieltä olevat vihervasemmistolaisiksi. Busse ja Gero ovat moneen kertaan lyöneet vihervasemmistolaisen leiman niin allekirjoittaneen, @Mustaruuti :n kuin monen muunkin otsaan.

Ja sitten kehtaa @Tetra vielä laittaa tuollaisen täysin lapsellisen natsikortin! Eli Tetra itkee siitä, että hän "kärsii sananvapauden rajoittamisesta vihervasemmistolaisten toimesta" ja vastaavasti itse on pyrkii koko ajan tuollaisilla typerillä tempuilla rajoittamaan toisten sananvapautta.

Tällä foorumilla on kyllä muutamia todella taitavia sanankäyttäjiä, joiden kanssa väitellessä täytyy olla todella tarkkana ettei löydä itseään solmusta. He osaavat kirjoittaa tiukkaa asiaa ja perustella näkökantansa hyvin. Ja he osaavat myös johdatella keskustelukumppaneitaan haluamaansa suuntaan. Mutta @Tetra , sinä et kuitenkaan ole yksi heistä. :D

Olen äärettömän surullinen ja hämmentynyt kirjoituksesi sisällöstä....:(
 
Kyllä sinä tuossa viestissäsi http://maanpuolustus.net/threads/kärkipoliitikkojen-vahtimisketju.3851/page-164#post-330035 luot vahvasti sellainen mielikuvan, että olet samaa mieltä asiasta kuin Teuvo Hakkarainen. Ja Hakkaraisen viesti nyt on ihan selkeästi rasistinen. @adam7 syytti sinua (ihan aiheesta) rasistiksi ja sinä taas vastasit, että Adam7:lta loppui asia-argumentit kesken ja tämän piti vedota rasismiin.

Minun mielestäni se olit sinä @Tetra jolta asia-argumentit loppuivat kesken. Sen takia sinä laitoit kuvan siitä natsikortista. Et keksinyt enää muuta kuin vedota siihen, että teitä 'maahanmuuttokriitikkoja' yritetään koko ajan vaientaa.
 
Kyllä sinä tuossa viestissäsi http://maanpuolustus.net/threads/kärkipoliitikkojen-vahtimisketju.3851/page-164#post-330035 luot vahvasti sellainen mielikuvan, että olet samaa mieltä asiasta kuin Teuvo Hakkarainen. Ja Hakkaraisen viesti nyt on ihan selkeästi rasistinen.
Teuvo Hakkarainen sanoo että jos osaa rajalla sanoa turvapaikka, niin pääsee sisälle Suomeen. Tietääkseni tämä pitää paikkansa. Kuten kuvasta näet, myös tasavallan presidentti Sauli Niinistö on samaa mieltä. Mitä rasistista tuon faktan toteamisessa on?

@adam7 syytti sinua (ihan aiheesta) rasistiksi ja sinä taas vastasit, että Adam7:lta loppui asia-argumentit kesken ja tämän piti vedota rasismiin.
Minun rasistisuudesta ei ole mitään todisteita. Jälleen yksi väite, josta heti tietää ettei mitään todisteita sen puolesta tule - koska sellaisia ei ole.
 
On hyvä jos joku kuten @Bushmaster ja @Tetra puolustavat kansan suuren hiljaisen ennemmistön oikeutta tuoda mielipiteensä esiin toki se on vaikeaa kun joka tuutista tulee vihervasemmistön vihapuhetta ja rasismia.
 
No, ainakin tunnut pitävän MV-lehteä hyvänä ja luotettavana tiedotusvälineenä. Ja olikos MV-lehti se vihervasemmistolaisten jäsenlehti vai S-ketjun asiakasomistajalehti. Mistä tuo MV olikaan tuttu. :p

http://maanpuolustus.net/threads/pakolaisuus.4592/page-705#post-309349
Niin, MV-lehti on ollut Yleen verrattuna realistisempi lähde maahanmuuton suhteen. Kurja juttu että näin on, sillä MV lehdessä on myös paljon paskaa. Minusta alkaa vaikuttaa siltä ettet tiedä mitä rasismi tarkoittaa. Ylen tai MV-lehden kommentointi ei liity rasismiin.

Vastaisitko vielä näihin, kun niin varmasti esitit väitteitä:

Missä olen puhunut että vihervasemmistolainen salaliitto yrittää vaientaa minut?

Ole hyvä ja esitä missä olen sanonut että sananvapauttani on rajoitettu. Tämä varmasti onnistuu helposti kerta esität tuollaisen väitteen.

Näytä missä olen pyrkinyt rajoittamaan toisten sananvapautta.

Teuvo Hakkarainen sanoo että jos osaa rajalla sanoa turvapaikka, niin pääsee sisälle Suomeen. Tietääkseni tämä pitää paikkansa. Kuten kuvasta näet, myös tasavallan presidentti Sauli Niinistö on samaa mieltä. Mitä rasistista tuon faktan toteamisessa on?
 
Viimeksi muokattu:
Niin, MV-lehti on ollut Yleen verrattuna realistisempi lähde maahanmuuton suhteen.

No, jo tuo ylläoleva itsessään on minulle sellainen I rest my case -lause, että muita perusteluita ei kaivata. Siis jos henkilö ihan vakavissaan väittää MV -lehteä luotettavammaksi ja realistisemmaksi kuin Yleä, niin mitä tuohon voi enää todeta. :confused: Siis jos meillä on näin eri lähtökohdat siitä mikä on realismia, niin mitä pohjaa se antaa keskustelulle?

@TomTom tai @setämies varmaan antavat minulle ikuiset bännit tälle sivustolle, jos olen tässä nyt syyllistynyt kunnianloukkaukseen. Ja varmaan moderaattorit voisivat ihan yleisestikin ottaa kantaa siihen kysymykseen, että ihan oikeastiko tällä sivustolla MV-lehteä voi pitää luotettavana lähteenä. Itse olen pitänyt tätä foorumia kuitenkin aina arvossaan, ja ihan eri sfääreissä kuin jotain Suomi24:sta. Esimerkiksi juuri aktiivisen ja tasapuolisen modauksen ansiosta.
 
Tällä foorumilla on kyllä muutamia todella taitavia sanankäyttäjiä, joiden kanssa väitellessä täytyy olla todella tarkkana ettei löydä itseään solmusta. He osaavat kirjoittaa tiukkaa asiaa ja perustella näkökantansa hyvin. Ja he osaavat myös johdatella keskustelukumppaneitaan haluamaansa suuntaan. Mutta @Tetra , sinä et kuitenkaan ole yksi heistä. :D
Palautetta toki otetaan vastaan, mutta olisi hyvä että palaute perustuisi todellisuuteen.

Palautteesta puheenollen, mikä on oma kontribuutiosi maahanmuuttokeskusteluun?

Jostain syystä minulle on jäänyt mieleen vain kun olet:

1) Esittänyt kuluneita olkinukkeja kuinka maahanmuuttokriitikot haluaa rajat täysin kiinni, näkevät kaikki maahanmuuttajat raiskaajina, ovat rasisteja, jne

2) kertonut väkivaltafantasiastasi jossa fantasioit naisen lyömisestä ja hänen sekä kahden muun kanssasi eri mieltä olevan hukuttamisesta

Jälkimmäisestä toki sait ansaitut 2 viikon bannit, joista vielä kitisit palauteosiossa. Enemmänkin olisi voinut antaa, saihan nimimerkki JOKO ikibannit vastaavanlaisesta viestistä.

Minun tekisi mieli tintata tätä persujen puoluesihteeriä Slunga-Poutsaloa kuonoon. Sen jälkeen raahaisin hänet kumiveneellä keskelle Välimerta, heittäisin laidan yli, ja sanoisin, että uihan rantaan, kuten muutkin mainitsemasi "elintasopakolaiset". Saman tempun voisin tehdä Halla-aholle ja Immosellekin.
 
Palautetta toki otetaan vastaan, mutta olisi hyvä että palaute perustuisi todellisuuteen.

Palautteesta puheenollen, mikä on oma kontribuutiosi maahanmuuttokeskusteluun?

Jostain syystä minulle on jäänyt mieleen vain kun olet:

1) Esittänyt kuluneita olkinukkeja kuinka maahanmuuttokriitikot haluaa rajat täysin kiinni, näkevät kaikki maahanmuuttajat raiskaajina, ovat rasisteja, jne

2) kertonut väkivaltafantasiastasi jossa fantasioit naisen lyömisestä ja hänen sekä kahden muun kanssasi eri mieltä olevan hukuttamisesta

Jälkimmäisestä toki sait ansaitut 2 viikon bannit, joista vielä kitisit palauteosiossa. Enemmänkin olisi voinut antaa, saihan nimimerkki JOKO ikibannit vastaavanlaisesta viestistä.

Banneja on tullut paljon "kevyemmistäkin heitoista".....tämä herättää kyllä kysymyksiä/ajatuksia mistä johtuu että "toiset pojat saava banaania mutta toiset eivät sitten millään ?"
 
Back
Top