Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei tässä ole mielestäni mitään ristiriitaista. Media on kirjoittanut Jokerien talousongelmista ja on luonnollista, että Harkimo kommentoi asiaa medialle. Siihen olisin kaivannut lisää tietoa että millä tavalla pakotteet ovat syyllisiä heikkoon talouteen.Tässähän on loistava esimerkki siitä miten omat edut menevät valtakunnan edun ohi. Jos Harkimo oilisi vain liikemies, voisia hän esittää tällaisen mielipiten ilman ongelmia, koska silloin olisi luonnollista että katsoo maailmaa vain ja ainoastaan firman kannalta. Kun kansanedustaja laittaa oman firman etunsa valtakunnan edun ohi, joku voisi käyttää sanastoa rikoslain 12 luvusta.
Voihan näitä YLE:n ja muiden organisaatioiden toimintaa aina selittää niiden "virallisilla" ja "puolueettomilla" toimintatavoilla niin kuin ne niistä itse ilmoittavat. Mutta tosiasia on kuitenkin että varjo-organisaatiot toimivat tasan tarkkaan jokaisessa organisaatiossa niin, miten sen ihmisten arvomaailmat ovat jäsentyneet ja on parkkeerattu paikoilleen. Ratkaisut ja toiminnalliset ohjeet ovat seurausta johtajien maailmankatsomuksesta ja arvoista.
Siksi toimittajaa puristetaan jos koskee tiettyihin henkilöihin, joilla on kavereita avainpaikoilla.
Mene matikankurssille ja selvitä mikä on viisi prossaa puolesta prossasta ja mikä siitä on katetta.. Sen jälkeen selvitä miten Sipilä olisi voinut vaikuttaa. Mutta tuohan ei ole pointsu. Kerro mulle ihan aikusten oikeesti miten Sipilä oli jäävi. (jos käsite on tuttu)Eli siis. vaikka tulee vain vähän prosentteja, tai edes promilleja, niin ei haittaa??? Vai ymmärränkö logiikkasi oikein?
Jep. Kepu teki kyllä ihan saman hyökkäyksen Yleisradiota vastaan vuonna 2009, kun Silminnäkijä-ohjelma paljasti Nuorisosäätiön hämäryydet. Silloin vaadittiin Jungnerin eroa, mutta hän ei pragannut vaan jäi lopulta toimittajien perälaudaksi. Tässä tapauksessa työnantajan media on kansalaisten media, ei esimerkiksi Bonnierin tai Erkon. Tai yksin Suomen Keskustan.
En puolustaisi Sipilää. Hänellä on jumalattoman herkät varpaat ja pyrkimys kekkoslaisiin otteisiin. Pulttia hän ottaa likimain kaikista omista möhläyksistään. Rysky sen hyvin sanoikin. Hänelle on tärkeämpää olla oikeassa kuin onnellinen. Kerronpa tarinan, joka on jo unohtunut. Vuonna 2014 Yrittäjät.fi -sivujen toimittaja haastatteli Sipilää viikonlopun yrittäjäpäivillä ja kirjoitti, kuten Sipilä sanoi. Sipilä sanoi, että julkinen sektori on 58% bruttokansantuotteesta. Toimittaja Teppo Kuittinen ei ollut mitenkään osallinen Sipilän tietämättömyyteen. Asiasta nousi muussa mediassa valtava haloo. Twitterissä Sipilälle irvailtiin, eikö hän tiedä julkisen sektorin kokoa.
Sipilän esikunta alkoi hommiin. Sunnuntai-iltana Kuittinen sai soiton Yrittäjäsanomien ja Yrittäjät.fi -sivujen päätoimittajalta. Koivikko kertoi, että Sipilän esikunnasta soitettiin ja siellä on noussut jutusta aikamoinen haloo. Porua oli syntynyt siitä, onko julkisen sektorin koko todellakin 58 prosenttia bkt:stä. Sipilä-jutun bkt-osuuteen lisättiin yksi sana, suhteellinen. Päätoimittaja soitti toimittajalle sunnuntaina kaikkiaan kolmesti. Sisältö oli aina sama, tarkistettiin faktat ja asioita hoidettiin hyvässä hengessä.¨
Maanantaina Kuittinen kutsuttiin Yrittäjien varatoimitusjohtajan pakeille. Kuittinen irtisanottiin. Se oli helppoa, koska hän oli juuri taloon tullut free ja koeajalla.
Yrittäjät sanoivat, ettei kohulla ollut mitään tekemistä asian kanssa.
Adam7, olen aina pitänyt sinua ihan terävänä kaverina. Säästä minut siltä, että alkaisit selittää, että ihan sattumaahan tämä oli.
Mene matikankurssille ja selvitä mikä on viisi prossaa puolesta prossasta ja mikä siitä on katetta.. Sen jälkeen selvitä miten Sipilä olisi voinut vaikuttaa. Mutta tuohan ei ole pointsu. Kerro mulle ihan aikusten oikeesti miten Sipilä oli jäävi. (jos käsite on tuttu)
Pidetään erossa historialliset rikokset ja hölmöilyt tästä tapauksesta.
Pöh!Ei tässä ole mielestäni mitään ristiriitaista. Media on kirjoittanut Jokerien talousongelmista ja on luonnollista, että Harkimo kommentoi asiaa medialle. Siihen olisin kaivannut lisää tietoa että millä tavalla pakotteet ovat syyllisiä heikkoon talouteen.
Huomattavaa tässä on se, että Harkimo ei ole esittänyt pakotteiden poistamista poliittisella foorumilla, jossa tapauksessa olisi voitu vetää johtopäätöksiä siitä, että poliittisella foorumilla koittaa saada aikaan muutoksia joiden seurauksena oma yhtiö voisi paremmin. Itse en ainakaan ole tällaista havainnut.
Ei Harkimon tarvitse lopettaa johtajan tointaan ja yritystä koskevia lausuntojaan medialle sen takia että on poliitikko.
.
Nouseeko Timo Harakka "mpnet-rankatuksi" kärkipoliitikoksi?
SDP valmistautuu puheenjohtajan valintaan ja kisaamaan on ilmoittautunut entinen toimittaja T.Harakka. Mediassa esittämiensä tavoitteiden osalta Harakka haluaa ohjata SDP:tä suuntaan joka tuo esiin puolueen kykyä vastata ratkaisuilla nykypäivän yhteiskunnallisiin ja taloudellisiin haasteisiin. Harakka on tarkoittanut tällä uudistuksia, koska erittäin suuri osa varsinkin nuorista suomalaisista kokee, että nykyisellä SDP:llä ei ole mitään annettavaa uudistamisen saralla.
Mitä hittoa, voiko tämä olla totta?! Siis Harakka haluaa uudistuksia tekevän puolueen siitä joka perinteisesti on pyrkinyt paaluttamaan asemaa niin, että uudistuksia ei tapahtuisi. Saavutettuja etuja ei saa menettää, ei missään tilanteessa. Voisiko joku selvittää minulle millaisia voisivat olla tällaiset Harakan tarkoittamat uudistukset?
Tilanteessa, jossa valtion lompakko aika suoraan sanelee, mihin suuntaan etuja ja palkkoja pienennetään, en näe Harakalla oikeen muuta uudistettavaa kuin tulkata etujen karsiminen kansan ymmärrettävään sanamuotoon selkokielelle.
Onko kärkipoliitikko Harakka aito demari vai olisiko sittenkin kokoomuksen ujuttama soluttautuja, jonka "uudistukset" tulevat SDP:ssä kylmänä kyytinä, Kokoomukselta lämpimin terveisin ?
.
Kuullosti erittäin epäselvältä ja epäselvästi kirjoitettu on epäselvästi ajateltu.Noh, tiedon valossa tällähetkellä, sipistely on omistamassa osaa firmasta, joka on saanut osan jostain. Miten sinä näet asian? Haittaako sua, jos sinun puolesta päätetään, että ei tilata muualta, vaan tilataan siltä, joka asiasta päätti sun puolesta???
Sipilähän ei ole avannut tarkemmin omistamiaan yrityksiä, tai hallitsemiaan yritysten toimitoja... Eli jos sipistelee vaikkapa paskalakiin muutoksen, että joka torppaan pitää saada semmoinen paskankeittopytty takapihalle ja päätöksen puoltaja on omistamassa sitä paskapyttyfirmaa sitten, niin kuulostaako hyvälle???
Entäs periaate, että tehdään päätöksiä ja jos on eturistiriitoja, niin silloin jäävää itsensä..
Termi jäävätä on minulle erittäin tuttu, oletko koskaan käyttänyt tätä lauseketta missään? Oletko vaatinut koskaan ketään jäävättäväksi? Oletko jäsen jossain kepulijärjestössä? entä rukoiletko sunnuntaina? Nämähän ei meille kuulu, mutta tuo päättämisen periaate. Sitä rikotaan paljon ja herkästi, siksi poliittisille omaneduntavoittelijoille on pidetty virkaanastumisen yhteydessä selvennys juristien toimesta, milloin tulisi jäävätä itsensä päätöksen teosta. Siinä ohjeessa ei puhuta lainkaan prosenteista, vain PERIAATTEISTA...
Miltä kuulosti?
Pöh,Voihan näitä YLE:n ja muiden organisaatioiden toimintaa aina selittää niiden "virallisilla" ja "puolueettomilla" toimintatavoilla niin kuin ne niistä itse ilmoittavat. Mutta tosiasia on kuitenkin että varjo-organisaatiot toimivat tasan tarkkaan jokaisessa organisaatiossa niin, miten sen ihmisten arvomaailmat ovat jäsentyneet ja on parkkeerattu paikoilleen. Ratkaisut ja toiminnalliset ohjeet ovat seurausta johtajien maailmankatsomuksesta ja arvoista.
Siksi toimittajaa puristetaan jos koskee tiettyihin henkilöihin, joilla on kavereita avainpaikoilla.
Kuullosti erittäin epäselvältä ja epäselvästi kirjoitettu on epäselvästi ajateltu.
1) Sipilä on tietojen mujkaan siirtänyt omistuksensa rahastoihin, joita hän ei hallinnoi, eikä vaihtele sijoituksiaan markkinoiden mukaan. Kukaan ei ole tietääkseni väittänyt että Sipilä olisi ollut osakas Terrafamen sopimuksen kilpailussa voittaneessa firmassa.
2) Tuo biologiaan lopputuotteeseen vittava sanasto ei ehkä ole paras perustelu
3) Niin, kuten olen todennut, olen useimmiten kepuleiden vastustaja ja kritisoija + voin paljastaa, että olen eronnut kirkosta enkä usko satuelontoihin. Tämä ei vaikuta asiakysymykseen.
4) Kerroppa sedälle miten miten tässä on rikottu riippumattomuusperiaatetta.
Harakka ymmärtää taloudesta yhtä paljon kuin vasemman jalan saappaani.Miestä en sen kummemmin tunne mutta jos nyt jotain kaivattaisiin niin demareita jotka ottaisivat lusikan kauniiseen käteen ja viilaisivat etuudet sekä palvelut rahoituksen sallimalle tasolle. Ei sitä kiimaista kyykyttämistä mitä Sipilän hallitus harrastaa.
Se lienee selviö että rakenteet pääsivät paisumaan yli yhteiskunnan kantokyvyn ja nyt tarvitaan hallittua alasajoa iso yhteisvastuulisuuden periaate kuitenkin säilyttäen. Esimerkiksi koulutusrahojen leikkaaminen on aivan kaistapäistä hommaa.
tutki nyt mitä on ilmoitettu. jollet usko, tee kantelu oikeuskansleriille ja rikosilmoitus.Anteeksi epäselvyys, olen epäselvä.
1) mistä tiedetään, että mitä sipistely omistaa??? EI OLE JULKAISSUT PITÄVÄÄ LISTAA OMISTUKSISTAAN ja kieltäytyy systemaattisesti avaamasta hallintoyhtiönsä omistuksia.. Rehellinen mies löisi paperit pöytään ja sanoisi, tuostapa kattelette... Niin minä ainakin tekisin ja jääväisin itseni näkyvästi joka äänestyksessä jos jotain pitää arvella onko oikein vai väärin. Sillä saadaan rehellisen miehen maine ja se sillä myös pidetään...
2) Omistaa myös paskapyttyfirman
3) kuten sanoin, ei tämä meille kuulu.
4) no riippumattomuutta voisi esimerkikkinä pitää kansanedustajaa, joka tinttasi miehineen 300 000 Euroa osakkeisiin talvivaaraan ja sitten vielä pyrki äänestämään siten, että talvivaara jatkaisi toimintaansa... Sama tapa sipilällä.. eli kuten sanoin, jääväämistä ei meillä poliittisen sluibarit harrasta, vaan oma etu on paras etu..
Älä ota henkilökohtaisesti. En minä Sinulle pahaa tarkoita, enkä myöskään sipilälle. Hän on julkisuuden henkilö, niin pitää ymmärtää, että kaikki mitä hän tekee ja mitä omistaa pitää olla läpinäkyvää.tutki nyt mitä on ilmoitettu. jollet usko, tee kantelu oikeuskansleriille ja rikosilmoitus.
esimerkkisi on aivan sieltä mihin auringonsäteet eivät näy
Harakka ymmärtää taloudesta yhtä paljon kuin vasemman jalan saappaani.
Taas Suomen tyhmin ja vanhoillisin demaripuolue (meillähän kaikki puolueet ovat demaripuolueita) on valitsemassa täyttä haihattelijaa tai politrukkia (Rinne). Jos nämä voittavat vaalit, tavallinen kansa kärsii taas kun palkkakartelli jatku, ja talouspolitiikka on tukiaiset ja veronkorotukset
"Argumentti" "olen oikeassa" ei oikein iskeÄlä ota henkilökohtaisesti. En minä Sinulle pahaa tarkoita, enkä myöskään sipilälle. Hän on julkisuuden henkilö, niin pitää ymmärtää, että kaikki mitä hän tekee ja mitä omistaa pitää olla läpinäkyvää.
Jos arska ei paista näppikselle, niin mikäpä se siinä, ei paista, mutta olen periaatteen puolella ja oikeassa.
Jollei ole valmis sluibarina kertomaan asoita rehellisesti, niin hyvät veljet sentään, kepulainen pitää toisen kepulaisen puolta
Arvostelua pitää kestää.