Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äitini asui tuossa kuvan vasemman reunan valkoisessa talossa, sisäpihan puolella.Suosittelen käymään kuitenkin Viipurissa. Kauniina päivänä siellä on mukava kävellä. Se näyttää aika kivalta, kun eivät ole poistaneet oikein mitään.
Katso liite: 31536
Täsmennettäköön, ettei Viipuri kuulu Karjalan tasavaltaan, vaan Leningradin alueeseen, kuten koko Karjalan kannas. Näiden rajahan menee karkeasti Hiitolan kohdalla, ja paikanpäällä sen huomaa siitä, että Karjalan puolella vanhat suomalaiset paikannimet on säilytetty, kun taas kannaksella paikat on nimetty venäläisiksi.Karjalan paikallisviranomaisilla on kuitenkin ollut jonkin verran silmää.
Näen jo silmissäni, kun somalit härkävankkureilla siirtävät omaisuuttaan Käkisalmeen.Itse ihmettelen että mistä tuonne saataisiin väestöä tarpeeksi? Suomalaiset vanhenevat, syntyvyys ei ole plussan puolella, kuten muuallakin maailmassa maaseutu sekä syrjäseudut autioituvat ja jos Karjala saataisiin lisäksi, niin silloin nykyään tyhjenevät alueet saisivat taas uuden kilpailijan.
Ainoa keino saada nuorempaa väkeä asuttamaan alueita olisi maahanmuutto ja pakolaiset.
Olis varmasti kotoisa olo kun on kaikki paikat jo paskana ja mikään ei toimi.Itse ihmettelen että mistä tuonne saataisiin väestöä tarpeeksi? Suomalaiset vanhenevat, syntyvyys ei ole plussan puolella, kuten muuallakin maailmassa maaseutu sekä syrjäseudut autioituvat ja jos Karjala saataisiin lisäksi, niin silloin nykyään tyhjenevät alueet saisivat taas uuden kilpailijan.
Ainoa keino saada nuorempaa väkeä asuttamaan alueita olisi maahanmuutto ja pakolaiset.
No sinne varmaankin muuttaisivat ne, jotka haluaisivat? Eihän Suomen tapana ole muutattaa ihmisiä pakolla niin kuin sosialistisissa maissa.Itse ihmettelen että mistä tuonne saataisiin väestöä tarpeeksi? Suomalaiset vanhenevat, syntyvyys ei ole plussan puolella, kuten muuallakin maailmassa maaseutu sekä syrjäseudut autioituvat ja jos Karjala saataisiin lisäksi, niin silloin nykyään tyhjenevät alueet saisivat taas uuden kilpailijan.
No sinne varmaankin muuttaisivat ne, jotka haluaisivat? Eihän Suomen tapana ole muutattaa ihmisiä pakolla niin kuin sosialistisissa maissa.
Työpaikkoja sinne kuitenkin syntyisi väistämättä, joten varmasti työn perässä sinne sitten väkeä myös muuttaisi. Jos siellä olisi kannattavampaa tehdä asiaa x, niin sinne väen muuttaminen olisi kansantaloudellemme silkkaa plussaa.
Ei yhtäkään erillis aluetta enää Suomeen. Joko osa Suomea,kaikkine sääntöineen tai ei ollenkaan osa Suomea.Itse olisin demilitarisoidun Viipurin vapaakaupungin kannalla. Jos Suomi on Euroopan Japani niin Viipuri voisi olla Euroopan Hongkong.