Vanhanen on absolutisti, silti saa mennä ja olla pois.No Karjalainen sietikin mennä, alkoholisti kun oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vanhanen on absolutisti, silti saa mennä ja olla pois.No Karjalainen sietikin mennä, alkoholisti kun oli.
Kärnähän on sanansa mittainen.No niin Mikko Kärnä, vedäppä johtopäätökset.
Kansanedustaja Kärnä uhkaa erolla keskustasta, jos Väyrynen palaa puolueeseen
Mikko Kärnä: ”Keskustalla ei ole mitään tarvetta tällaiselle pelurille, joka edustaa vain ja ainoastaan itseään”.www.iltalehti.fi
Paavo Väyrynen liittyy jälleen keskustaan | Verkkouutiset
Paavo Väyrynen liittyy jälleen keskustaan | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Ei jotenkii yllätä et tämä eräs "mies" pohjoisesta söi sanansa eikä nyt eroakkaan vaikka kova oli uho viel tovi sitten. Ei tunnu Mikko tekevän mitään kuten uhoaa
Enkös minä sanonut, että Paavo yllättää aina
Keskustalaiset toivottavat Paavo Väyrysen tervetulleeksi kotiin.
KESKUSTALAISET toivottavat Paavo Väyrysen tervetulleeksi takaisin kotiin.
– Paavo on ollut kiertolaismatkalla ja haluaa tulla takaisin kotipuolueeseen. Minun puolestani tervetuloa! kansanedustaja Mikko Savola toivottaa.
Näin keskustalaiset reagoivat Paavo Väyrysen paluuseen – ”Ei muistella vanhoja”, ”jopa meemiainesta”
Keskustalaiset toivottavat Paavo Väyrysen tervetulleeksi kotiin.www.is.fi
Eiköhän me kaiveta jo mukit esille pottukellarin hyllyltäKun hätä on suurin, on Pelastuskin lähellä. Paavo nousee pintaan korkin tavoin aina uudestaan. Sitä vaan mietin, että Kulmuni ja Pave ovat vanhastaan ns. sosiaalisesti läheisiä.
Meinaatteko ottaa kuppia paavon kunniaksiEiköhän me kaiveta jo mukit esille pottukellarin hyllyltä
Odotellaan veretpysäyttävää vaalivoittoa, siinä konjakki vanhenee vanhemmaksi kuin XOMeinaatteko ottaa kuppia paavon kunniaksi
Meinaatteko ottaa kuppia paavon kunniaksi
Odotellaan veretpysäyttävää vaalivoittoa, siinä konjakki vanhenee vanhemmaksi kuin XO
Olin persu. Koska Kepu petti viljelijät kerran liikaa. Mutta nyt palasin kepuun kun tajusin että mikään ei muutu vain vaihtelemalla seuraa lupausten perässä, keskustan ainoa tie on paluu juurilleen, se tarkoittaa n.10-14% äänestäjäkuntaa, mutta uskollista sellaista. Asemoidaan itsemme vaa'ankielipuolueeksi. Tapellaan itsekkäästi kynsin ja hampain kaupunkien hörhöliberaaleja vastaan.
RKP;llä se mikä ajaa niitä hallitukseen hinnalla millä hyvänsä on että oppositiosta ei voi vaikuttaa ruotsinkielen asemaan. Hallituksesta voi niin hyvin kuin mahdollista. Mikään muu asia ei ole heille niin tärkeää.
Ovat siitä kiitollinen hallituskumppani että myyvät sielunsa kunhan ruotsinkieli säilyy tai jopa saa hiukan etua jossain pikkuasiassa.
Olin persu. Koska Kepu petti viljelijät kerran liikaa. Mutta nyt palasin kepuun kun tajusin että mikään ei muutu vain vaihtelemalla seuraa lupausten perässä, keskustan ainoa tie on paluu juurilleen, se tarkoittaa n.10-14% äänestäjäkuntaa, mutta uskollista sellaista. Asemoidaan itsemme vaa'ankielipuolueeksi. Tapellaan itsekkäästi kynsin ja hampain kaupunkien hörhöliberaaleja vastaan. 2000 luku meni vihkoon, 2010 meni vihkoon, 2020 on menossa vihkoon. Mutta pakko yrittää itse kun muut munaa.
Onko se itse Paavo tullut foorumilleOlin persu. Koska Kepu petti viljelijät kerran liikaa. Mutta nyt palasin kepuun kun tajusin että mikään ei muutu vain vaihtelemalla seuraa lupausten perässä, keskustan ainoa tie on paluu juurilleen, se tarkoittaa n.10-14% äänestäjäkuntaa, mutta uskollista sellaista. Asemoidaan itsemme vaa'ankielipuolueeksi. Tapellaan itsekkäästi kynsin ja hampain kaupunkien hörhöliberaaleja vastaan. 2000 luku meni vihkoon, 2010 meni vihkoon, 2020 on menossa vihkoon. Mutta pakko yrittää itse kun muut munaa.