Kepun kuihtumisen syyt ja seuraukset

Ympäri mennään ja yhteen tullaan.

Paavo Väyrynen, 73, Keminmaan lahja Suomen politiikalle ilman palautusoikeutta, palaa poliittiselta kiertolaismatkaltaan takaisin äiti-keskustan helmoihin.

Taakse jäänyttä on kansalaispuolue ja seitsemän tähden liike ynnä muut seikkailut, joita ei pysty tähän tiivistämään: edes internetin laajat mahdollisuudet eivät tarjoa riittävää tilaa Väyrysen edesottamusten läpikäyntiin.

Tärkeintä on, että poika on taas kotona.

200365745-800x_.jpg


 
No niin Mikko Kärnä, vedäppä johtopäätökset.


Kärnähän on sanansa mittainen.

Uhkasi erota jos Väykkä palaa.

Ja uhkasi kuin uhkasikin :rolleyes:
 
Maalaisliitto ei muuttunut miksikään vaikka vaihtoi nimensä kahteen kertaan. Kepu vajoaa sitä mukaa kuin väestö urbanisoituu. Paavo ja Jarmo eivät asiaa miksikään muuta, olivatpa vaaliteltan sisällä kusemassa ulos tai ulkopuolella kusemassa sisään.
 
Enkös minä sanonut, että Paavo yllättää aina :love:

Keskustalaiset toivottavat Paavo Väyrysen tervetulleeksi kotiin.

KESKUSTALAISET toivottavat Paavo Väyrysen tervetulleeksi takaisin kotiin.

– Paavo on ollut kiertolaismatkalla ja haluaa tulla takaisin kotipuolueeseen. Minun puolestani tervetuloa! kansanedustaja Mikko Savola toivottaa.

 
Ei jotenkii yllätä et tämä eräs "mies" pohjoisesta söi sanansa eikä nyt eroakkaan vaikka kova oli uho viel tovi sitten. Ei tunnu Mikko tekevän mitään kuten uhoaa
 
Enkös minä sanonut, että Paavo yllättää aina :love:

Keskustalaiset toivottavat Paavo Väyrysen tervetulleeksi kotiin.

KESKUSTALAISET toivottavat Paavo Väyrysen tervetulleeksi takaisin kotiin.

– Paavo on ollut kiertolaismatkalla ja haluaa tulla takaisin kotipuolueeseen. Minun puolestani tervetuloa! kansanedustaja Mikko Savola toivottaa.


Kun hätä on suurin, on Pelastuskin lähellä. Paavo nousee pintaan korkin tavoin aina uudestaan. Sitä vaan mietin, että Kulmuni ja Pave ovat vanhastaan ns. sosiaalisesti läheisiä.
 

Huumorilehtien ennustuksia hullukaan ota vakavasti, eihän tuo ole lähelläkään totuutta. Tuohon kun lisätään 30-40 vuotta niin ehkä ollaan vähän lähempänä, vaikka tuskin sekään vielä riitää :ROFLMAO:

200423988-800x_.jpg


Paavo elää ainakin 150-vuotiaaksi. Paavoa ei pysäytä mikään, kun pelissä on presidentin pesti.

23587146-800x_.jpg
 
Olin persu. Koska Kepu petti viljelijät kerran liikaa. Mutta nyt palasin kepuun kun tajusin että mikään ei muutu vain vaihtelemalla seuraa lupausten perässä, keskustan ainoa tie on paluu juurilleen, se tarkoittaa n.10-14% äänestäjäkuntaa, mutta uskollista sellaista. Asemoidaan itsemme vaa'ankielipuolueeksi. Tapellaan itsekkäästi kynsin ja hampain kaupunkien hörhöliberaaleja vastaan. 2000 luku meni vihkoon, 2010 meni vihkoon, 2020 on menossa vihkoon. Mutta pakko yrittää itse kun muut munaa.
 
Olin persu. Koska Kepu petti viljelijät kerran liikaa. Mutta nyt palasin kepuun kun tajusin että mikään ei muutu vain vaihtelemalla seuraa lupausten perässä, keskustan ainoa tie on paluu juurilleen, se tarkoittaa n.10-14% äänestäjäkuntaa, mutta uskollista sellaista. Asemoidaan itsemme vaa'ankielipuolueeksi. Tapellaan itsekkäästi kynsin ja hampain kaupunkien hörhöliberaaleja vastaan.

Mallia kannattaa ottaa RKP:stä. Vaikutusvaltaa on moninverroin enemmän kuin kokonsa puolesta pitäisi.

Sitten vaan pitää kepussa luopua ajatuksesta pääministeriydestä vaan tilalle miehitys strategisiin paikkoihin ja isot puolueet ruuviin kiristettäväksi.
 
RKP;llä se mikä ajaa niitä hallitukseen hinnalla millä hyvänsä on että oppositiosta ei voi vaikuttaa ruotsinkielen asemaan. Hallituksesta voi niin hyvin kuin mahdollista. Mikään muu asia ei ole heille niin tärkeää.
Ovat siitä kiitollinen hallituskumppani että myyvät sielunsa kunhan ruotsinkieli säilyy tai jopa saa hiukan etua jossain pikkuasiassa.
 
RKP;llä se mikä ajaa niitä hallitukseen hinnalla millä hyvänsä on että oppositiosta ei voi vaikuttaa ruotsinkielen asemaan. Hallituksesta voi niin hyvin kuin mahdollista. Mikään muu asia ei ole heille niin tärkeää.
Ovat siitä kiitollinen hallituskumppani että myyvät sielunsa kunhan ruotsinkieli säilyy tai jopa saa hiukan etua jossain pikkuasiassa.

Niin on, mutta eikö sitä aika hyvällä menestyksellä ole ajettukin?

Pikkupuolueen on ihan turha tehdä kynnyskysymystä joutavan päiväisistä asioista ja keskityttävä todellisiin asioihin. Ei välttämättä olisi kepullekaan haitaksi.
 
Olin persu. Koska Kepu petti viljelijät kerran liikaa. Mutta nyt palasin kepuun kun tajusin että mikään ei muutu vain vaihtelemalla seuraa lupausten perässä, keskustan ainoa tie on paluu juurilleen, se tarkoittaa n.10-14% äänestäjäkuntaa, mutta uskollista sellaista. Asemoidaan itsemme vaa'ankielipuolueeksi. Tapellaan itsekkäästi kynsin ja hampain kaupunkien hörhöliberaaleja vastaan. 2000 luku meni vihkoon, 2010 meni vihkoon, 2020 on menossa vihkoon. Mutta pakko yrittää itse kun muut munaa.

Kaikki me tehdään virheitä, minäkin kerran Helsingissä asuessani äänestin Keskustaa, arvaa sainko kuulla siitä.. :)
 
Olin persu. Koska Kepu petti viljelijät kerran liikaa. Mutta nyt palasin kepuun kun tajusin että mikään ei muutu vain vaihtelemalla seuraa lupausten perässä, keskustan ainoa tie on paluu juurilleen, se tarkoittaa n.10-14% äänestäjäkuntaa, mutta uskollista sellaista. Asemoidaan itsemme vaa'ankielipuolueeksi. Tapellaan itsekkäästi kynsin ja hampain kaupunkien hörhöliberaaleja vastaan. 2000 luku meni vihkoon, 2010 meni vihkoon, 2020 on menossa vihkoon. Mutta pakko yrittää itse kun muut munaa.
Onko se itse Paavo tullut foorumille :ROFLMAO:
 
Back
Top