Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on siis ilmeisesti vuosien 2003-2008 välillä julkaistu Suomen kansallisbiografia digitoituna?Nyt luettavana elämänkertoja Aakusta Östermaniin:
Yli 6 500 suomalaista elämänkertaa julkaistiin verkossa – luettavissa ilmaiseksi
Elämäkerrat on järjestetty aakkosittain kauppatieteen kandidaatti Eero Aakusta apulaispuolustusministeri Hugo Östermaniin.www.is.fi
Joko sun takapihalla on Väinämöinen III luokan mannertenvälisten ohjussiilo?Perskeles. Kun nyt ydinaseista innostuin niin menin tilaamaan tämän Amazonista. Kertoo ydinaseiden sekä niiden kuljetusjärjestelmien kehittämisen historiasta. Kaikki ydinasevallat arsenaaleineen esitellään.
Katso liite: 38696
Minulla on molemmat. Hmm. Ehkä Henttosen kirja on aavistuksen mieluisampi.
Ps. Minulla on tuossa Henttosen versiossa lehtileikkeenä Mikko Pöllän kuolinilmoitus liitteenä, edellinen kirjanomistaja oli saksinut sen talteen.
Luku suositus tähän tilanteeseen mikä Suomessa nyt on. Ilkka Remes, Ruttokellot.
Todella pitkä aika, kun itse viimeksi lukenut. Kirjassa muistaakseni kuvattiin kohtuu tarkasti kuinka uusimaa eristettiin.
Eilen otin luettavaksi kirjahyllyssä jo 7 vuotta odottaneen Stephen Kingin Tukikohta 1+2 kirjan. Sopii hyvin nykyiseen maailmantilanteeseen.
"Tarina alkaa kun armeijan lääketieteellisestä tukikohdassa kehitetään superinfluenssa-virusta koodinimellä "Sininen projekti" (kutsumanimellä myös "Kapteeni Trips"), kunnes se pääsee vahingossa karkaamaan käsistä. Sen sijaan että tukikohta oltaisiin eristetty, päättää vartiosotilas Charles Campion lähteä pakoon perheensä kanssa. "
Tukikohta (romaani) – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Kaukopartiokirjoja tunteva @Leaderdog osaatko sanoa kumpi Mikko Pöllää käsittelevä kirja kannattaa hankkia / lukea ?
Robert Brantbergin
Katso liite: 38557
Vaiko Antti Henttosen ?
Katso liite: 38558
Ihan hyvä opus on, löytyy hyllystäOsaan sanoa vain sen, että mulla on kirjahyllyssä tuo Kaukopartio ritari, joka on pirun hyvä tarina Pöllästä. Olen lukenut sen kahteen kertaan. Tuota toista en ole lukenut.
Tuo tuli luettua joskus yli 20 vuotta sitten. Kyllä otti aikansa, paksu kirja kun onEilen otin luettavaksi kirjahyllyssä jo 7 vuotta odottaneen Stephen Kingin Tukikohta 1+2 kirjan. Sopii hyvin nykyiseen maailmantilanteeseen.
"Tarina alkaa kun armeijan lääketieteellisestä tukikohdassa kehitetään superinfluenssa-virusta koodinimellä "Sininen projekti" (kutsumanimellä myös "Kapteeni Trips"), kunnes se pääsee vahingossa karkaamaan käsistä. Sen sijaan että tukikohta oltaisiin eristetty, päättää vartiosotilas Charles Campion lähteä pakoon perheensä kanssa. "
Tukikohta (romaani) – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Heinämäellä on sotavangeista omakohtaisiakin muistoja, sillä hän on syntynyt vuonna 1938 Padasjoella.Sotavankien lasten kohtaloista ei ole Suomessa juuri puhuttu .
Kirjailija Jaakko Heinämäki
Minäkin nappasin tämän [Gustav Hasford - Metallivaippa] matkaani kirpparilta, eurolla tai kahdella. Elokuva on tuttu, mutta kirja on vielä lukematta.
Kirja oli työn alla jo pidemmän aikaa, mutta teksti oli sen verran puuduttavaa, että sain läpikahluun valmiiksi vasta tänään. Ihmettelen, miten näin huonosta kirjasta on saatu tehtyä niin hyvä elokuva. Toisaalta, tämä olisi pitänyt lukea alkuperäiskielellä, sillä kääntäjä oli tehnyt kohtuullisen kehnoa työtä.
Tämä kirja ei tule jäämään kirjahyllyyni.