Koirat (koiranomistajien ketju, ei sotilaspoliisijuttu) :D

Justin Case

Majuri
Koville Noi ottaa,2v takaperin jouduin ampumaan Laikani,uusi kaveri on mutta aina se vaan palaa mieleen.

Marakatti

Kapteeni
Ei voi muuta sanoa ku et outo on tulla kotiin nykyään :( Ei oo kukaan ottamassa vastaan kuten ennen mut silti vaa koiran hajun haistaa selvästi. Kulki yleensä mun mukana kaikkialla missä menin ni outo on liikkua nyt kun ei oo sitä toveria vieressä. Kaippa se jossain vaiheessa helpottaa.

Pihatonttu

Ylipäällikkö
Rhodesialainen on hieno, mutta mutulla tuli mieleen kuinka se pärjää täällä. Täytyykö olla coret ja fleesit, ja siitähän ei tule mitään.
Tiedän yhden. Ymmärtääkseni hyvällä hoidolla ja hyvin pärjää.

Aika hitaasti ja varautuneesti tutustuu uusiin ihmisiin.

Jos olen oikein käsittänyt niin liikuntaa pitää olla enemmän kuin jos ottaa Uuno Turhapuron koirakseen.

Ei voi muuta sanoa ku et outo on tulla kotiin nykyään :( Ei oo kukaan ottamassa vastaan kuten ennen mut silti vaa koiran hajun haistaa selvästi. Kulki yleensä mun mukana kaikkialla missä menin ni outo on liikkua nyt kun ei oo sitä toveria vieressä. Kaippa se jossain vaiheessa helpottaa.
Meidän nuorimman lapsen ikioma koira lähettää sulle lohduttavan katseen.

Toma lepää-2436.jpg

Pihatonttu

Ylipäällikkö
...vai rhodesialainen?
Kysyin ihmiseltä jolla on perheessä tuollainen, että mitä neuvoisi asiaa harkitsevalle. Viesti kuului suunnilleen näin:

"Takki talveksi. Kasvattajilta saa tarkempaa tietoa terveydestä yms."

Mainitsi myös alan yhdistyksen yhtenä tietolähteenä.