Tuolla koheltamisella se voi olla yhtä lyhyt kuin kytkimen kestoaika.Niinpä. Olen myös miettinyt kuljettajan elinikäennustetta. Toi avotraktorilla keuliminen näyttää aika hurjalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuolla koheltamisella se voi olla yhtä lyhyt kuin kytkimen kestoaika.Niinpä. Olen myös miettinyt kuljettajan elinikäennustetta. Toi avotraktorilla keuliminen näyttää aika hurjalta.
Suhteellisen pieniä takaveto traktoreita, ei etupainoja, kärryissä ei juuri aisan painatusta traktorin vetäville. Eikä voi laittaakaan, kun keulii jo tuolla.Mikähän tuollapäin mahtaa olla kytkimen keskimääräinen ikä
Tuliko siihen uusi kaksoismassapaketti vai tavallinen kytkin tilalle? Joihinkin merkkeihin käy tavallinen kytkin tilalle.Siteeraanpa itseäni känni-topikista.
Manuaali Honda CR-V joutui käymään kytkimen vaihdossa ja nyt joutuu sitten kysymään korjaamolta, että miksi halutessaan voisi laittaa pakin päälle täydessä vauhdissa,
kun se aiemmin ei ollut mahdollista. Eli siis pakki on 5- ja 6-vaihteiden vieressä ja aiemmin siinä on ollut "haitta", niin ettei pakkia ole vauhdissa saanut päälle. Nyt ei ole...
Eli osaakohan joku arvailla, mistä lienee kysymys? Kaksoimassavauhtipyörä oli porsinut ja koko kytkinpaketti meni vaihtoon. Ja tehtiin oikealla korjaamolla verokortille, eikä totuttuun tapaan kossupalkalla näreennokassa.
Voiko se mennä oikeasti päälle vai kuuluuko vain jumalaton rutina jos yrittää? Eikö ne rattaat pyöri eripäin siinä? Joku haitta tai muu kynnys jäänyt puuttumaan siinä laatikon kasaamisessa? MUTTA älä kokeile oikeasti vauhdissa jos se ottaakin pakin päälle vauhdissa..Siteeraanpa itseäni känni-topikista.
Manuaali Honda CR-V joutui käymään kytkimen vaihdossa ja nyt joutuu sitten kysymään korjaamolta, että miksi halutessaan voisi laittaa pakin päälle täydessä vauhdissa,
kun se aiemmin ei ollut mahdollista. Eli siis pakki on 5- ja 6-vaihteiden vieressä ja aiemmin siinä on ollut "haitta", niin ettei pakkia ole vauhdissa saanut päälle. Nyt ei ole...
Eli osaakohan joku arvailla, mistä lienee kysymys? Kaksoimassavauhtipyörä oli porsinut ja koko kytkinpaketti meni vaihtoon. Ja tehtiin oikealla korjaamolla verokortille, eikä totuttuun tapaan kossupalkalla näreennokassa.
Leyland Syncro-lootalla ottaa täydestä laukasta peruutusvaihteen. Kun sillä harvakseen ajelee, on syytä palauttaa mieleen, missä nurkassa on R. Laatikko siitä tuskin hajoaisi, se on luja, mutta jostain muualta voimalinjasta.Voiko se mennä oikeasti päälle vai kuuluuko vain jumalaton rutina jos yrittää? Eikö ne rattaat pyöri eripäin siinä? Joku haitta tai muu kynnys jäänyt puuttumaan siinä laatikon kasaamisessa? MUTTA älä kokeile oikeasti vauhdissa jos se ottaakin pakin päälle vauhdissa..
Antaisi yrittää, mutta en viitsi. Onneksi niin pitkälle ei ole lipsahtanut, että ääni pääsisi. Vittumainen kun joutuu varomaan kutoselle vaihtaessa ja sitten on helposti nelonen silmässä.Voiko se mennä oikeasti päälle vai kuuluuko vain jumalaton rutina jos yrittää? Eikö ne rattaat pyöri eripäin siinä? Joku haitta tai muu kynnys jäänyt puuttumaan siinä laatikon kasaamisessa? MUTTA älä kokeile oikeasti vauhdissa jos se ottaakin pakin päälle vauhdissa..
Antaisi yrittää, mutta en viitsi. Onneksi niin pitkälle ei ole lipsahtanut, että ääni pääsisi. Vittumainen kun joutuu varomaan kutoselle vaihtaessa ja sitten on helposti nelonen silmässä.
Ei ole tarkoitus testata (vaikka kyllähän se tietysti ihan pikkuisen houkuttelee ), vaan maanantaina ilahduttaa korjaamon väkeä omalla mainiolla persoonallani.
Kaksoismassa. Se siitä olikin porsinut.Tuliko siihen uusi kaksoismassapaketti vai tavallinen kytkin tilalle? Joihinkin merkkeihin käy tavallinen kytkin tilalle.
Meillä kesti Toyotassa tavallinen kytkin 300 tkm, sitten siitä porsi kone niin vaihdettiin uudet kytkimen osat samalla.
Ongelma on luullakseni asennuksen liittyvä. Siitähän käytettiin laatikko irti kytkimen vaihdon takia ja vika tuli. Ota yhteyttä korjaamoon, joka työn teki. Korjaa he virheensä. (Jos ei, oli mahdollisesti viimeinen EK:n käynti sillä pajalla.)
Vika on sen laatuinen, että sillä tuhoaa vaihteiston ja isot mahdollisuudet jopa onnettomuuteen. Satasen vauhdissa peruutusvaihde päälle liukkaalla, silloin lähti sano Annikki Tähti.. Renkaat lukkoon, vaihteistosta mahtava pauke yms..
Älä ainakaan anna kenenkään muun ajaa sillä ennen korjausta. Ja ennemmin tai myöhemmin vian aiheuttama ominaisuus unohtuu sinultakin.
Ehkä ei sentään. Yritetään aluksi hyvällä. Yleensä suosin aluksi semmoista rakentavaa lähestymistapaa, mutta tietysti jos se ei toimi, niin sitten pitää kokeilla vähemmän rakentavaa lähestymistapaa.He odottavat sinua epäilemättä ilolla ja pursuen lämmintä asiakaspalveluhenkeä...
(ohessa valvontakameran kuva @EK edellisestä käynnistä hätätilanteita varten kehitetyn oppaan kannessa)
Katso liite: 48547
Samasta suunnasta massikan loppu.Mikähän tuollapäin mahtaa olla kytkimen keskimääräinen ikä
Kaksoismassa. Se siitä olikin porsinut.
Ei kestänyt kuin 120.000 km. Appiukko luultavasti pilasi ajamalla millä sattuu vaihteilla. Lähtee se neliveto 2.2-litrainen turbodiesel vaikka vitosella, mutta ei se hyväksi ole. Ja saattoipa siinä peräkärryssä joskus olla vähän painoa...Paljonko kesti CRV:n kaksoismassa?
Tarjosiko korjaamo kaksoissmassa vauhtipyörän tilalle tavallista vaihtoehtona?
En tiedä, saako CRV:en tavallista vauhtipyörää ja kun siinä nyt joka tapauksessa uusi kaksoismassa on, ei sitä nyt kannata enää tässä remontissa vaihtaa.
Tavallinen vauhtipyörä on käytännössä tuhoutumaton, kaksoismassa ei valitettavasti ole. Osassa autoista kytkimen Akilleen kantapää.
En käsitä, miksi kyseistä rikkoontuvaa paskavärkkiä autoihin edes alettiin asentamaan. Edut ovat minimaaliset, haitat maksimaaliset. Edut ovat lähinnä korjaamoilla. Työllistävä vaikutus.
Tässä kuvan jutussa Zetorin vauhtipyörä hajosi ja tuli kotelostaan ns räjähdysmäisesti ulos. Nämä vanhat Zetkathan olivat tunnettuja jumalattomasta väännöstään joka tuli jumalattoman suuresta/painavasta vauhtipyörästä. Olisko painanut n 200 kg. Sellainen kiekko kun lähtee 1500 r/min liikkeelle niin en haluaisi olla lähellä..
Setor 25A 1954...ikuisuusprojekti
Joskus tuli laitettua talteen tälläinen lehtileike. Muistelisin vain, että joku muu vastaava leike pitäisi vielä olla tallessa jossain.konekansa.net