Mpnetin mainoksissa minulle suositellaan usein vähäpukeista kotisiivoojaa ja tantraseksiä. Siivouspalvelua en kuitenkaan taida uskaltaa tilata kotiin seuraamusten pelossa, sillä pitkäaikainen autotallissa asuminen voisi olla näin talviaikaan koleampi rasti. Seksikin voisi kotona jäädä kortille (vaikka näillä kilometreillä ja eteenpäin pahnustaessa tuon toiminnan merkitys alkaa pikkuhiljaa vääjäämättä hiipua).
Tupakkatuotteet jäivät lähes 27 vuotta sitten, mutta edelleen minua värvätään vapautumaan nikotiinikoukusta jotta synnillinen vaihe elämässäni päättyisi. Harkkopiippu pitäisi kai uusia, ostaa ranskalainen tai japanilainen auto tai klassikkoauto ja huollattaa se saman tien, polvi-ja muut nivelet pitäisi korjata, ihosta tulisi pitää huolta, maalata pikavene jota minulla ei ole, ostaa moottorikelkka vaikka en sellaista tarvitse, syödä koko perheen kanssa viiliä (no ihan ok ehdotus), kilpailuttaa pankkeja ja lainoja sekä myydä, ostaa tai vuokrata toimitilaa.
Lopulta on huomattu, että minun tulisi muuttaa aikuisten palveluasumisen yksikköön yksilöllisen hoivan ja tuen piiriin. Voisikohan sinne tilata tuon siivouksen ilman seuraamuksia?