Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
USS Pueblo?Jatketaan helpoilla...
Mikä on toiseksi vanhin US Navyn rekisterissä oleva alus?
Mitä sotatoimia Britannia kohdisti Suomea vastaan toisen maailmansodan aikana?
USS Pueblo?
Jos nyt sitten kuitenkin kysyn itse:
Mitä olivat peltirasvaus ja kylmävesivalelu?
Vähän hiljaista ollut täällä.. minäkin voisin kokeilla kuva-arvoituksella.
Ensimmäinen kuva on varsinainen arvoitus ja toinen on päättelyn avuksi eräänlainen vihje:
Kas tässä arvoitus. Kalvosinnappeja, mutta mikä on aiheena?
Katso liite: 13254
Johtolangaksi, sama "paja":
Katso liite: 13255
Taitaa olla helppo..
Älä hyvä veli @Herman30 nyt sentään epäile että minä siviilimaailmanasioistaJa kun yleensä täällä kysymykset on miitaria-aiheisia niin vaikeaksi menee...onko kalvosinnappikysymys ihan siviilimaailmasta?
Mahtaisiko olla se nappi jolla Kaarle XII ammuttiin?Tässä myös pohdittavaksi mikä nappi kyseessä?Katso liite: 13265
Aijai ... nythän huomaan, että edellisestä vastauksestani saa sen käsityksen että tehtävä olisi ratkaistu.Älä hyvä veli @Herman30 nyt sentään epäile että minä siviilimaailmanasioista
@Sepeteus on oikeassa, C-kasettihan siinä. Kyseessähän on tietenkin liikelahja (kuka muuten tommosta vakavissaan antaisi .. ).
C-kasetti siis vain vihjeeksi .. siitä voi päätellä kenen liikelahjavalikoimasta nuo ovat. C-kasetin valmistusmäärä ja hinta on skaalan toisessa päässä verrattuna tuohon toiseen kohteeseen(josta tuo, mitä toi kalvosin tuossa esittää, on helpoimmin tunnistettava ja "ulos" näkyvä osa). Ajallisesti C-kasetti on vanhempi (60-luku), ja tämä toinen 70-80 -lukua.
Kyllä,on tainnut tulla ainakin jonkin verran perehdyttyä Kaarlen,"Rautapään", vaiheisiin?Tätä tarinaa tästä napista ei voi tietysti enää todistaa varmaksi,mutta ainakin se on ollut mahdollista.Liekö tästä tullut sanonta "nappi otsaan"?Mahtaisiko olla se nappi jolla Kaarle XII ammuttiin?