StepanRudanskij
Respected Leader
Tästä kysytystä olen jostain lukenut, mutta en saa kaivettua esiin, kun en muista missä teoksessa se oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Älä nyt ystävä hyvä ole tuommoinen iekanan tärrä (... appiukkoa lainatakseni * ). Kyllä hyvää kysymystä pitää saada ja voida ihmetellä oman aikansa. Harmittaa lähinnä itseäni ettei ollut enempää aikaa tutkia tätä, mutta tulihan vastaus sitten lopulta.Kohta 5 päivää mennyt kysymyksen esittelystä, liian kauan taas menee mielestäni. Jos ei kahdessa päivässä tule vastausta niin se riittäköön, silloin tulee kyselijän antaa vastaus.
En tiedä. Varmaan enemmän ensimmäistä kuin jälkimmäistä.@Protheon_93 Oliko tämä kysymys vai vastaus?
En tiedä. Varmaan enemmän ensimmäistä kuin jälkimmäistä.
Tunnustelijan kysymystä odotellessa...Ymmärtääkseni Suomella oli 48 Drakenista 5 kaksipaikkaisia koulukoneita. Olenko oikeassa? Eli kaiken kaikkiaan meillä oli kaksipaikkaisia harjoitusävittäjiä 4 Migiä ja 5 Drakenia eli yhdeksän kaksipaikkaista, ja sitten kaikki muut Drakenit ja Migit olivat yksipaikkaisia.
Sorry OT, mutta tuo oli sen verran kiinnostava lauseenpätkä; minkä MIGien tilalle Drakenit toimitettiin (minä olen kuvitellut että niillä vain kalustettiin Satakunnan lennostoa)? Siis, olihan meillä MIGit käytössä kuitenkin pitkälle 90-luvulle... mutta liittyykö tuohon jokin jännittävämpi kuvio? (tämä ei ole siis Kysymys)..joista osa (18kpl) toimitettiin Migien tilalle 80-luvun puolivälissä.
Funtsi ensin kaksi vuorokautta ja yht'äkkiä heitti pikaisen.Voe perhana! Minä jo puoleksi unohdin heittää kysymystä tänne, pahoitteluni kun olette joutuneet odottamaan!
Tästä nopea kysymys.
Eli haetaan suomalaista Jääkäriupseeria.
Vihjeet henkilöstä ovat seuraavat, tamma, rautaruukki sekä tšopina.
En saanut hymiöitä laakastua, joten...ha haaFuntsi ensin kaksi vuorokautta ja yht'äkkiä heitti pikaisen.
Voe perhana! Minä jo puoleksi unohdin heittää kysymystä tänne, pahoitteluni kun olette joutuneet odottamaan!
Tästä nopea kysymys.
Eli haetaan suomalaista Jääkäriupseeria.
Vihjeet henkilöstä ovat seuraavat, tamma, rautaruukki sekä tšopina.