Lännen taloussota Venäjälle ja sen seuraukset

Näyttäisi pohjoisen alueen huolto meriteitse kusevan aika huolella. Se on pikkuisen myöhäistä ja kallista alkaa helikoptereilla kuljettamaan sitä mitä laivat eivät ole tuoneet.

Siellä on kevään tullen entistä enemmän autioita kämppiä ja enemmän hyviä ryssiä jotka eivät talvesta selvinneet.

Hyvä uutinen, kiitos. Oikeastaan koko tämäkin episodi on aika lailla odotettua. Kun alueen hallinnon focus on huolehtia siitä, että tarpeeksi lihaa lähtee Ukrainaan myllytettäväksi, niin ei tällaisiin pikkuseikkoihin panosteta. Puhumattakaan, että tuohon olisi ruplia, kun kaikki liikenevä pitää laittaa Ukrainan erikoisen operaation rahoitukseen. Näiltä syrjäkyliltä se venäläinen yhteiskunta alkaa murenemaan. Kun rahaa ei kerta kaikkiaan riitä pitämään kaikkea yllä.

Mielenkiintoista on seurata, mitä tapahtuu Köningsbergille. Se kun on keskellä vihollisaluetta ja siellä on jotain puoli miljoona ihmistä vailla duunia ja ilman mitään mahdollisuutta hankkia elantoaan. Alue ei pysty kasvattamaan ruokaansa ja Ukrainan molokin kita nielee kaiken. Jostain se sisäinen räjähdys lähtee - nyt vain arvuutellaan mistä ja milloin.
 
Hyvä uutinen, kiitos. Oikeastaan koko tämäkin episodi on aika lailla odotettua. Kun alueen hallinnon focus on huolehtia siitä, että tarpeeksi lihaa lähtee Ukrainaan myllytettäväksi, niin ei tällaisiin pikkuseikkoihin panosteta. Puhumattakaan, että tuohon olisi ruplia, kun kaikki liikenevä pitää laittaa Ukrainan erikoisen operaation rahoitukseen. Näiltä syrjäkyliltä se venäläinen yhteiskunta alkaa murenemaan. Kun rahaa ei kerta kaikkiaan riitä pitämään kaikkea yllä.

Mielenkiintoista on seurata, mitä tapahtuu Köningsbergille. Se kun on keskellä vihollisaluetta ja siellä on jotain puoli miljoona ihmistä vailla duunia ja ilman mitään mahdollisuutta hankkia elantoaan. Alue ei pysty kasvattamaan ruokaansa ja Ukrainan molokin kita nielee kaiken. Jostain se sisäinen räjähdys lähtee - nyt vain arvuutellaan mistä ja milloin.
Tätä kaikkea tapahtuu taustalla ja se vaikuttaa lopulta kumuloituvana enemmän kuin vanhojen BMP:den kunnostaminen, murkulan tuominen pohjoiskoreasta tai 50 metrin eteneminen avdiivkassa suuntaan tai toiseen.
 
Hävettää suomalaisena tämmöiset uutiset. Käytännössä on siis tuettu ryssän sotalogistiikkaa.




Markus Lindqvistin mukaan HD-Partsin tavarat viedään Suomesta suoraan Venäjälle maanteitä pitkin. Venäläiset asiakkaat vastaavat itse rahdista.

– Me toimitamme tavaran tähän meidän lastauslaiturille, ja siihen tulee kuorma-auto ja vie sen. Kaikki mitä sen jälkeen tapahtuu, on ikään kuin asiakkaan käsissä.

Lasse Lindqvistin mukaan HD-Parts on toimittanut yli 20 vuotta varaosia samoille luotettaville toimijoille Venäjällä.

– Me ollaan sovittu, ettei me politisoida tätä sotajuttua millään lailla.

Hän ei pelkää sitä, että Venäjä hyödyntäisi Volvon ja Scanian kuorma-autoja sodassa Ukrainaa vastaan.
 
Mielenkiintoista on seurata, mitä tapahtuu Köningsbergille. Se kun on keskellä vihollisaluetta ja siellä on jotain puoli miljoona ihmistä vailla duunia ja ilman mitään mahdollisuutta hankkia elantoaan. Alue ei pysty kasvattamaan ruokaansa ja Ukrainan molokin kita nielee kaiken. Jostain se sisäinen räjähdys lähtee - nyt vain arvuutellaan mistä ja milloin.
Tuolla viellä kun sattus sillä rautatielle joitakin vaihde ongelmia yms. pientä ongelmaa tavaran toimintuksessa.
 
Hävettää suomalaisena tämmöiset uutiset. Käytännössä on siis tuettu ryssän sotalogistiikkaa.




Markus Lindqvistin mukaan HD-Partsin tavarat viedään Suomesta suoraan Venäjälle maanteitä pitkin. Venäläiset asiakkaat vastaavat itse rahdista.

– Me toimitamme tavaran tähän meidän lastauslaiturille, ja siihen tulee kuorma-auto ja vie sen. Kaikki mitä sen jälkeen tapahtuu, on ikään kuin asiakkaan käsissä.

Lasse Lindqvistin mukaan HD-Parts on toimittanut yli 20 vuotta varaosia samoille luotettaville toimijoille Venäjällä.

– Me ollaan sovittu, ettei me politisoida tätä sotajuttua millään lailla.

Hän ei pelkää sitä, että Venäjä hyödyntäisi Volvon ja Scanian kuorma-autoja sodassa Ukrainaa vastaan.

Kuvottavia kavereita. Firma ja omistajat ovat käärineet melkoiset massit tukemalla venäjän hyökkäyssotaa. Scanian edustaja mainitsee, että eivät ole myyneet HD-Partsille mitään sitten vuoden 2011. Toivottavasti MOT kautta tullut julkisuus laittaa suomalaiset asiakkaat miettimään kahteen kertaan kun näiden kanssa asioi ja tulli saa pakotemääräysten mukaan väylät kiinni.

Verta on käsissä ja tuollainen ”me ollaan sovittu, että ei politisoida tätä” tyyppien heitto on samaa mitä örkkisiviilit haastatteluissa hokee.
 
Lasse Lindqvistin mukaan HD-Parts on toimittanut yli 20 vuotta varaosia samoille luotettaville toimijoille Venäjällä.

– Me ollaan sovittu, ettei me politisoida tätä sotajuttua millään lailla.

Hän ei pelkää sitä, että Venäjä hyödyntäisi Volvon ja Scanian kuorma-autoja sodassa Ukrainaa vastaan.
Me ollaan sovittu, että me ei anneta ukrainalaisten murhaamisen, raiskaamisen ja ryöstelyn politisoida tätä meidän myyntijuttua millään lailla. V*ttu mikä vatnikki.
 
Hävettää suomalaisena tämmöiset uutiset. Käytännössä on siis tuettu ryssän sotalogistiikkaa.




Markus Lindqvistin mukaan HD-Partsin tavarat viedään Suomesta suoraan Venäjälle maanteitä pitkin. Venäläiset asiakkaat vastaavat itse rahdista.

– Me toimitamme tavaran tähän meidän lastauslaiturille, ja siihen tulee kuorma-auto ja vie sen. Kaikki mitä sen jälkeen tapahtuu, on ikään kuin asiakkaan käsissä.

Lasse Lindqvistin mukaan HD-Parts on toimittanut yli 20 vuotta varaosia samoille luotettaville toimijoille Venäjällä.

– Me ollaan sovittu, ettei me politisoida tätä sotajuttua millään lailla.

Hän ei pelkää sitä, että Venäjä hyödyntäisi Volvon ja Scanian kuorma-autoja sodassa Ukrainaa vastaan.
Näkyy HD-Parts olleen laittomilla kaupoilla aiemminkin

HD-Parts oli kiertänyt kiinalaisille yleisosille määrättyä 85 %:n polkumyyntitullia kahden tuotteen osalta. Lindqvistin mukaan kyse oli auton erityisosista, joita polkumyyntitulli ei olisi edes koskenut. Hän kertoo myös, että tullin käytäntö rikkoo EU-säädöksiä edelleen.

HD Parts joutui maksamaan Lindqvistin mukaan kolmena kertana yhteensä 300 000 € ja 100 000 € asianajokulut päälle.

- Taisteluni tullin terroria vastaan on häirinnyt merkittävästi liiketalouttamme, Lasse Lindqvist kertoo.
 
Hävettää suomalaisena tämmöiset uutiset. Käytännössä on siis tuettu ryssän sotalogistiikkaa.




Markus Lindqvistin mukaan HD-Partsin tavarat viedään Suomesta suoraan Venäjälle maanteitä pitkin. Venäläiset asiakkaat vastaavat itse rahdista.

– Me toimitamme tavaran tähän meidän lastauslaiturille, ja siihen tulee kuorma-auto ja vie sen. Kaikki mitä sen jälkeen tapahtuu, on ikään kuin asiakkaan käsissä.

Lasse Lindqvistin mukaan HD-Parts on toimittanut yli 20 vuotta varaosia samoille luotettaville toimijoille Venäjällä.

– Me ollaan sovittu, ettei me politisoida tätä sotajuttua millään lailla.

Hän ei pelkää sitä, että Venäjä hyödyntäisi Volvon ja Scanian kuorma-autoja sodassa Ukrainaa vastaan.

Hävettää vain, jos näitä ryssän tukijoita ei saada tuomittua kansanmurhan tukemisesta.
 

F_4Tz1bWsAAbV9r
 
Näkyy HD-Parts olleen laittomilla kaupoilla aiemminkin
Kokonaiskuvio lienee normi idän-ihmettä. Eri lähteiden mukaan kyseinen pulju myy halvinta kuraa mitä saa maailmanta haalittua. Eli käytännössä kiinan kopio-osa bulvaani. Merkkifirmojen yhteistyön loputtua varmaan loputkin osata on pakattu sopivilla logoilla oleviin pahvilaatikoihin. Bisneksen kannalta tälläiseen toimintaan tarvitaan isommat markkinat, kotimaassa on rajallinen määrä rekkafirmoja ja kuraosien maine leviää taatusti.

Lopputulos on että kiina-kurasta vatkataan länsilaatuista varaosaa ja myydään hyvällä katteella kun markkinatilanne on ryssälässä ns. optimi tälläiseen toimintaan. Se mitä ryssä tässä voittaa on ei mitään, samat osat saisi suoraan Kiinastakin. Ja halvemmalla.

..Niin mikäs tässä Kiinan osissa on se kuraosuus. Juttelin tutu kanssa joka puuhaa ko. markkina-alueella niin taika on metalliseoksissa. Kiinassa kierrätetään tarkkaan kaikki joten kierrätysmetallit on se suurin lähde. Ainoa vain että esim. alumiiniseoksia on paljon ja hyvät seokset on kalliita. Näin malliosat yleensä tulee oikealla seoksella ja sitten ne vaihtuukin johonkin kurapaskasta valettuun. Yhtään vakavammin otettavien valmistajien ensimmäinen teko osalle on röntgen-spectrin tarkistus että seos on sitä mitä pitääkin. Saa arvata mitä työnnetään markkinoille joilla on huutava pula tavarasta..
 
Täytyy kyllä tavallaan jopa ihailla ton peskovin mulkkuutta ja täydellistä piittaamattomuutta totuudesta. Millähän lihaksilla ne meinaa pistää koko EU:n merisaartoon?



Katso liite: 87881
Kaipa ne haluaa ylentää loputkin kiulunsa sukellusveneiksi. Saarronhan saa pystyyn senkun ampuu jonkun kauppa-aluksen upoksiin, vähään aikaan ei kukaan uskalla tulla. Mutta käytännössä NATO sitten hoitaa ryssän kiulut sinne pohjaan ja ilmavaivat samaan paikkaan.

Joten ihan vatnikille suunnattua paskaahan se paskoi paskantaa yläkautta.
 
Back
Top