Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kerran tarttui mukaan tälläinen.
Vodkaksi jotenkin erikoisen hyvää. Johtuuko se sitten tuosta perunasta.
Chopin on säveltäjä Frédéric Chopinin mukaan nimetty puolalainen votkamerkki (40 t-%[1]). Neljästi tislattava votka valmistetaan Podlasien alueen perunoista
Juuri tälläinen pullo oli.
Katso liite: 31507
Ostin vaimolleLaadusta niin tiiä mutta korkkasin kun mies tollasen mulle juhannusjuomaksi osti. Ihan en juhannuksena tullut korkanneeksi mutta ennen ensilumia kuitenkin.
Musta ihan juotavaa, epäilen ettei monikaan yhdy mielipiteeseeni. Katso liite: 31513
Jääkaappikylmänä ei ollut erityistä. Sopivan haaleana ihan maistuvaa. Melkein kuin lapsuuteni sima.Laadusta niin tiiä mutta korkkasin kun mies tollasen mulle juhannusjuomaksi osti. Ihan en juhannuksena tullut korkanneeksi mutta ennen ensilumia kuitenkin.
Musta ihan juotavaa, epäilen ettei monikaan yhdy mielipiteeseeni. Katso liite: 31513
Onko?SOL, Pirkka lager...Onkohan tämä nyt oikea ketju niille?
Olen nimittäin nähnyt valon ja ruvennut juomaan olutta ruokajuomana
Hienoa kun noista saataisiin olueen aineksia. Loistava bongaus @LoydRomahtaneiden talojen raunioilla piileksii vuosisataisia humalalajeja https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006200185.html?share=1ba88d96bebe0b764b375c948fb0b554