Laatujuomatopiikki

Olvin nelonen ja Auran Bock nautittu sunnuntain kunniaksi, ja ruoan kanssa lasillinen Etelä-Afrikkalaista hyvää Cabernet Sauvignonia.
 
Laadusta niin tiiä mutta korkkasin kun mies tollasen mulle juhannusjuomaksi osti. Ihan en juhannuksena tullut korkanneeksi mutta ennen ensilumia kuitenkin.

Musta ihan juotavaa, epäilen ettei monikaan yhdy mielipiteeseeni. 3147ADFC-F2E5-4F0E-BAB2-53954D297D4B.jpeg
 
Laadusta niin tiiä mutta korkkasin kun mies tollasen mulle juhannusjuomaksi osti. Ihan en juhannuksena tullut korkanneeksi mutta ennen ensilumia kuitenkin.

Musta ihan juotavaa, epäilen ettei monikaan yhdy mielipiteeseeni. Katso liite: 31513
Jääkaappikylmänä ei ollut erityistä. Sopivan haaleana ihan maistuvaa. Melkein kuin lapsuuteni sima.
 
Join eilen saunan päälle yhden tölkin Finkbräu-olutta. <<<0,5 alkoholfreies. Senkään kanssa ei tällaisen vanhan tuurijuopon passaa liikaa leikkiä. Yksi tölkänderi riittää. 0,0 olisi parempi mutta Fink on kai ainoa niistä, joka maistuu joltain.
 
Mitähän mietoa sitä seuraavaksi keksisi juotavaksi. Maku bambergilaiseen savuolueen hävisi aika nopeasti (kuten muistan tapahtuneen aikaisemminkin), nyt rupesi tökkimään Paulanerin vehnäolutkin, tai no kaikki vehnäoluet itse asiassa.

Pohjahiivaolusissa - olivatpa vaaleita tahi tummia - ei ole mitään vikaa sinänsä, mutta eipä kyllä mitään erikoisen hyviäkään. Jännä juttu, että vehnäoluet on aika suuhun sopivia, mutta stoutit, ipat, portterit ja muut pintahiivaset ei mee alas lainkaan.

Olen nimittäin nähnyt valon ja ruvennut juomaan olutta ruokajuomana (vapaapäivinä tietysti vain).

Jotkin omenaviinit ovat olleet erinomaisen makuisia, mutta jostain syystä menee niistä aina pakki sekaisin. Ja omena on muutenkin parempi tuoreessa mehussa.
 
Viimeksi muokattu:
Pari litraa vettä,sekaan yhden sitruunan mehut,puoli tl suolaa sekä hunajaa 2-3 ruokalusikkaa,sellaisenaan tai Vodkaa sekaan.
 
Ei monessa, mutta mitä lasketaan kraanaksi? Jos riittää että vesi valuu putkesta ja on tullut juotua ilman tulematta kipeäksi, niin niitä maita tai no paikkoja on kyllä esim Italiassa.
 
Chileläistä cabernet sauvignonia lasagnen kanssa. Oli kyllä hyvä lauantain päivällinen. :)
 
Back
Top