Laatujuomatopiikki

Se tipaton alkoi nyt ja jatkuu helmikuun 5. päivään saakka, joten suosituksia holittomista oluista voi antaa.

Lapin kulta alkoholillisena versiona on aika kamalaa, mutta alkoholiton versio on laadultaan parempi. Ei nyt ehkä tämänkaltaisia bulkkilitkuja saisi kai edes mainita "Laatujuomat" -ketjussa, mutta parempaa se on maun ja terveyden kannalta kuin nuo kolat ja muut sokeriliemet.
 
Yksi parhaimmista, ellei paras vodka mitä olen juonut
Votkan paremmuus lasketaan tislauksen laadussa ja kerroissa ja mitä paremmin ne on tehty, sitä vähemmän etanooli maistuu lävitse.

Olen juonut yhden pullon Russian Standard Platinumia ja myönnän että se 'maistui' vähemmän kuin Altian Dry Vodka, tai jos otetaan toinen ryssä, niin Stoli tai moskovalainen.
Toisien sanoen tippui helpommin.

Olusissa ja viineissä myönnän makukysymyksen olevan relevantti ilman muuta, mutta viinoissa tai ainakaan votkissa en. Mutta mitäpä minä tiedän niin.
 
Tästähän minä puhun;


Martell Cognac Prices Guide
 
Ok, nyt selvisi. Ihme juttu, luulisi panimoiden salaavan reseptinsä. Ja varsinkin oluthiivansa.
Ei nämä panimot reseptejänsä julkaise missään,mutta kokeneet olut harrastajat pystyvät aika tarkkaan sanomaan mistä raaka-aineista kyseinen olut on valmistettu,näiden pohjalta netistä löytyy sitten reseptejä kotioluen tekijöille kloonien valmistukseen.Pilsner Urquell hiivakanta on nyt saatavissa esim. Wyeast valmistajan hiivoista.
 
Voi teitä...

Vitjan nimi on "Laatujuomatopiikki" ja täällä puhutaan leikatusta konjakista, hanapakkauksista ja kaljasta.

Ignoramukset!

Tässä laatua. Yksi parhaimmista, ellei paras vodka mitä olen juonut:
Älä nyt, juoma kuin juoma voi olla laatua. En kyllä itse maksaisi 5,-€ litra vedestä muovipullossa, vaikka olis kuinka arteesinen.




 
Back
Top