On. Mutta välillä siis sinun vuorosi. Ja jos menet kejua alkuun ja taakse, löydät vastauksen sieltäkin.
Palataas aiheen ääreen nyt kun hermotkin ehkä paremmin kestää ja pystyy aiheeseen terveemmällä järjellä suhtautumaan. Illasta oli kisapunnitus ja nyt on jo kärsinyt tälle päivää syödä ja juodakin jotakin. Päivän aikana pudotin painoa 2,3 kiloa Eihän tuo järettömän paljon ole, mutta vituttaa silti.
Juu tuon Clearlyn kirjaa selailin läpi ja kyllähän tuo Koiviston kritiikki siellä mainittiin nimenomaan tuossa mainitsemassasi muodossa (suora sitaatti Koiviston kirjasta), mutta eipä sitä niin paljon maton alle lakaistu kuin muistelin. Muutenkin taisin sotkea koko kirjan tuohon Kallosen & Sarjasen kirjaan, asiallisellehan tuo kuitenkin pikaselailulla vaikutti.
Mutta tuossa ei mainittu sitä että Koivisto olisi sitä muilta komppanian miehiltä kysellyt tästä. Eli koska minulla ei ole lähteitä antaa niin täysin mahdollista on että olen keksinyt tuon itse, näkyy olevan että noissa 10 vuotta sitten luetuissa jutuissa tahtoo jo muisti takkuilla ihan kiitettävästi ja muisti näkyy olevan sen verran luova että se keksii noita muistikuvia itsekin.