Heh! Pitaa sitten ostaa B-malli?mutta tietty F-35:llä tuonne ei voi laskeutua.
Oliko tuossa muuten kova sivutuuli, koska keskiviiva tuli "kehikon" keskelle vasta kun moottoreilla uudestaan kaasutettiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heh! Pitaa sitten ostaa B-malli?mutta tietty F-35:llä tuonne ei voi laskeutua.
Olisi parempi linkittää näitä tonne Ilmavoimiin liittyviin ketjuihin. Niitä kuitenkin suurempi osa kiinnostuneista lukijoista seuraa.
Tuossa muuten hyvin näkyy se ettei maantietukikohta missään nimessä tarkoita lyhyttä kiitotietä tai muutenkaan niin kauhean rajoittuneita olosuhteita, mutta tietty F-35:llä tuonne ei voi laskeutua. Eihän kiitotie ole kuin vaatimattomat 3 km!!!
Just tänään ostin Siivet-lehden uusimman numeron, jossa on juttua mm. F-35:n ominaisuuksista. Lockheed Martinin Pohjois-Euroopan liiketoimintajohtaja Yung Len toteaa näin:
F-35A on suunniteltu nousemaan ilman jälkipoltinta NATO-standardin mukaisilta kiitoteiltä ja laskeutumaan niille täydessä sisäisessä pommikuormassa.
Lehden toimittaja jatkaa:
NATO-standardin mukainen kiitotien pituus on 2400 metriä. Suomessa tukikohtina käytettävien varalaskupaikkojen mitoitusvaatimuksen mukainen vähimmäispituus on 1700 metriä, mutta esimerkiksi Heinolan Lusin kiitotien pituus on 2700 metriä. Alavuden, Nivalan, Tervon kiitotie noin 3000 metriä ja Niinisalon kiitotien noin 3400 metriä. Esimerkiksi Norjan F-35:iin on tulossa jarruvarjo, jolla laskeutumismatkaa saadaan tarvittaessa lyhennettyä, jos kiitotien kitka ei riitä. Koneen koko ei ole ongelma, koska se on pienempi kuin Hornet.
Heh! Pitaa sitten ostaa B-malli?
Oliko tuossa muuten kova sivutuuli, koska keskiviiva tuli "kehikon" keskelle vasta kun moottoreilla uudestaan kaasutettiin?
On eroa.Niin pieniä eroja toki koneiden välillä on, mutta ei mitään oikeasti merkittävää.
yo. kuvaan Azoreilta liittyen, mistas konenumerosta (F-35:ia Italian ilmavoimille) alkaen niita alkaa tulemaan heidan omalta linjaltaan?
Red Bull antaa siiiiiveeeet
pilotti on luovasti ratkaissut lentoemottomuuden ongelman, eli kuinka täyttää kuppi kun on yksin koneessa ja halua jonkun muun täyttävän kupin puolestaan.
Edit: Höh, ei toimi tämä gif-kuva upotettuna joten joudun pistämään suoran linkin: https://ircimg.net/t7185plmvlrz.gif
- maksoivat vahan enemman kuin astronauttien kuulakarkikynat