Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tavallisuudesta poiketen ihmetyttivät hieman poissaolollaan loistaneet:
- ylennykset kenraalikunnassa
- poliitikkojen ym. kiintiöylennykset.
Jälkimmäisten perään ei kyllä kauheasti jaksa itkeä
Kaapelileikkuri? Miksi?*katolle on lisättu kaapelileikkuri
Kaapelileikkuri? Miksi?
Jep, "kranaatinheittimet on asennettu amos-alustalle", särähti minun korviin.Herran jessus tuota Ylen selostusta. Myötähäpeä heräsi.
Jep, "kranaatinheittimet on asennettu amos-alustalle", särähti minun korviin.
Ymmärtääkseni samasta syystä miksi se on mm. Paseissa. Suojaa ulkona tähystävää vaunun komentajaa ja antenneja ansalangoilta yms. Yleinen näky mm. Afguihin menneissä ajoneuvoissa ympäri maailmaa.
Kieltämättä aika vekkulitouhua, joku vaikka virittää läpinäkyvän siiman siihen pään korkeudelle ja vaunu ajaa vaikka viittäkymppiä kohdalle - AUTS!
Sama. Jotain muitakin kukkasia siinä oli mutta ei nyt muistu mieleen.
Naisselostaja keskeytti miehen löpinät aika usein kesken lauseen.
Sama. Jotain muitakin kukkasia siinä oli mutta ei nyt muistu mieleen.
Minulle ei oikein auennut miksi toimintanäytöksen ukot jäivät istumaan keskelle aukeaa ja ampumaan paikaltaan. Tuostahan ne on vihulaisen helppo ampua pois.
Kutsuivat itsepintaisesti mönkijöitä skoottereiksi...
Hmm. Ehkä yleisö ei olisi tykännyt, jos miehet olisivat paukutelleet pusikossa?
Paras kukkanen lienee n. 18.46 min (Yle Areena) kohdalla, jossa naiskuuluttaja esittelee Kainuun prikaatin: Seuraavaksi on vuorossa Kainuun prikaati, joka on maavoimien surkein joukko-osasto.
On varmasti saanut kuulla asiasta !
Minulle ei oikein auennut miksi toimintanäytöksen ukot jäivät istumaan keskelle aukeaa ja ampumaan paikaltaan. Tuostahan ne on vihulaisen helppo ampua pois.