Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pudotteleeko Suomen Merivoimat keskimäärin kerran kuussa syvyyspommeja hätistelläkseen rajanloukkaajia? : Tästä minulla ei ole tietoa (virnistys)Osallistuivatko Ruotsin merivoimat toimintaan? : Tästä minulla ei ole tietoa (virnistys) .
Ohjelman nettikatseluaika päättynyt ? Oliko liian sensitiivisiä lausuntoja, että piti perua?
Pudotteleeko Suomen Merivoimat keskimäärin kerran kuussa syvyyspommeja hätistelläkseen rajanloukkaajia? : Tästä minulla ei ole tietoa (virnistys)
Ohjelman nettikatseluaika päättynyt ? Oliko liian sensitiivisiä lausuntoja, että piti perua?
Osallistuivatko Ruotsin merivoimat toimintaan? : Tästä minulla ei ole tietoa (virnistys) .
Tässä MTV:n versio. http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...issa-merivoimat-tiedottaa-tilanteesta/5038322
Onko samalla kameralla kuvattu? Miksi heiluu nuin paljon?
Kategoriaan neljä kuuluu siis mitä? Sukellusvene tai muu vedenalainen toiminta. Mitä se muu vedenalainen toiminta oikeasti voi edes käsittää vai käsittääkö se edes mitään? Onko konkreettisia ehdotuksia?
Eli Lipponen se siellä vaan vesipalloilemassa.Varmojen tietojen perusteella ne on demarit kun sukeltaa