Täysi standardista toiseen konversio maksaa tietysti mansikoita. Alaslaskettavat sonarit, hydrofonipoijut ja signaalien prosessointijärjestelmät eivät ole halpoja.
Toisessa ääripäässä on sitten käyttää nykyisiä hekoja kantamaan maissa esiohjelmoidut torpedot muiden sensorien avulla määriteltyyn pudotuspisteeseen. Integrointi vaatii tietysti vähintään ripustintelineiden hankinnan jos niitä ei vielä ole, ja aerodynaamiset testit lentämisen ja pudottamisen turvallisuuden toteamiseksi.
Välimaastoon jää sitten kehittää oma versio. Tämä on tietysti tässä vaiheessa suurimman riskin vaihtoehto, kun NFH:kin lentää jo useamman maan asevoimissa, eli lopullinen hinta voi olla korkein vaikka alkuperäinen arvio olisi hyvinkin maltillinen. Toisaalta järjestelmiä voitaisiin hankkia enemmän kotimaasta, onhan meillä vielä 90-luvulla valmistettu vedettäviä kuuntelulaitteita ja analyysityöpisteitä. Toki jos noiden jälkeen ei ole alalla mitään tehty niin tietotaito on jo ruostunut. Näistä asioista kun ei kovin paljon julkisuudessa huudella.
Edit: Wikipedian mukaan NFH on n.4-10 miljoona dollaria kalliimpi kuin TTH. Eiköhän se konversio tuossa hintaluokassa pyöri.