Eli tarvitaan lukuisia mpnettiläisiä vapaaehtoisia miehittämään RT-pattereita.
Olen heti valmis, vastaavia löytyy maasta paljon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eli tarvitaan lukuisia mpnettiläisiä vapaaehtoisia miehittämään RT-pattereita.
RT-tykkien lamauttaminen erikoisjoukoilla kyllä kalpenee Ruisrokkiin soluttautumisen rinnalla...Tekisi mieli yllyttää kokeilemaan sukeltelua siellä vaikka kumiankka otsassa mutta sinulla on perhettä.
Olen heti valmis, vastaavia löytyy maasta paljon.
Ei hyvä luoja, miten sitten käy tämän foorumin?
@Herman30 ottaisi oman verikauhan päähän ja Ukko-Mauserinsa vyölle ja ryhtyisi linnakkeen komendantiksi.Eli tarvitaan lukuisia mpnettiläisiä vapaaehtoisia miehittämään RT-pattereita.
Uhka kai kuitenkin on edelleen olemassa?
Tykistöasejärjestelmä ja täsmäammukset varmaankin toimisivat hyvin pehmeää voimaa ja veneitä vastaan.
Tarkoitin että LCAC-kalustoon ei ole varaa vaikka se olisi kaikissa olosuhteissa toimiva ratkaisu K9 järjestelmän liikutteluun, toki kaikkeen muuhunkin.
Muuta kulejtuskalustoa on menossa vaihtoon ja sitä voi olla tarjolla.
Varaa kyllä varmasti olisi, mutta ITA-kalusto nyt vaan on vieläkin jostain syystä vähän herkkä alue, valitettavasti.
Minä olenkin aina haaveillut linnakekomppanian päällikkyydestä, heh.Olen heti valmis, vastaavia löytyy maasta paljon.
Mutta miten sitten käy Hessun ja Tommin kesämökille Rankissa...?
Markus on tuon alan ehdoton asiantuntija, mutta valitettavasti tuo kirjoitus menee 1996 julkaistuna selkeästi historia tutkimuksen piiriin. Muistaakseni se oli Markuksen YE-diparista. Ja omasta iästäni kertoo jotain se, että olen avustanut Markuksen pojan tutkimustyötä, joka käsitteli samaa aihepiiriä...
Minä olenkin aina haaveillut linnakekomppanian päällikkyydestä, heh.
Nuo on oikestikin miehitettävissä vapaaehtoisilla, ilmoitetaan että pitää olla 40+, että linnakkeille ei löydy veneitä ja yksi luola on varattu ruumishuoneeksi, silti olisivat kurssit täynnä.
Tottakait on, mutta kohteet eivät välttämättä ole niitä tykkejä...
Se on jo avomerta ja laivaston vastuualue.Jos Utön edustalle tarvitsee ampua, niin missä K9 olisi asemissa?
Maksaa noin 40 miljoonaa dollaria kipale, noilla kyllä kuskailisi paljon ja nopeasti.
Oliko tämä se tv:stä tuttu?
Kumpaa tarkoitit, vaiko ihan Markus-setää?
Se on jo avomerta ja laivaston vastuualue.