Kotimainen Super Dvora?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juuri niin. Vähän parempana versiona vaan. Hiukan isompi ja paremmin suojattu.Kotimainen Super Dvora?
Olisiko mitään hyötyä vesijetillä kyydissä? Selailin vastaavia veneitä maailmalta ja osassa oli jetti.Jehu taipuu kyllä aika moneen tehtävään, myös aselavettirooliin.
Juuri niin. Vähän parempana versiona vaan. Hiukan isompi ja paremmin suojattu.
Kyllä, muttei Jehuun. Se nimittäin kelluisi (hetken) köli ylöspäin...Nemo takakannelle, konetykki keulaan ja ohjukset sivuille?
Ei minusta. Se on kuljetusvene. Pitäisi suunnitella kokonaan uusi taisteluvene.
Olen ikuinen haaveilija. Itse näkisin veneen käyttäjäksi ennemmin laivastojoukot.Taitaa kyllä uuden taisteluveneen suunnittelu ja hankinta rannikkojoukkojen käyttöön aselavetiksi olla aikamoista utopiaa. Jehu lka on kuitenkin suunniteltu sekä kuljetusveneeksi että järjestelmälavetiksi
Olisiko mitään hyötyä vesijetillä kyydissä? Selailin vastaavia veneitä maailmalta ja osassa oli jetti.
Olen ikuinen haaveilija. Itse näkisin veneen käyttäjäksi ennemmin laivastojoukot.
Ja meillähän oli jo aikoinaan saman kokoluokan proto-taisteluvene, eli Hurja lka. Oli vaan hieman alitehoinen, ja vesisuihkupropulsio ei kait ollut vielä tuolloin oikein toimiva.
Muutoin ed kokoluokan taisteluveneet voisivat olla oikein passeli lavetti, mikäli päädyttäisiin meripuolustuksessa siihen hyvin perinteiseen jakoon: avomerikelpoinen rannikkolaivasto Turussa (örlogsflottan) sekä rannikkojoukkopainoitteinen saaristolaivasto Suomenlahdella. Eli kunnon hyppy ja vauhdinhaku 1700-luvulta...
Mielenkiintoinen juttu. Olen ollut siinä käsityksessä, että nykyisellä MTO:lla voi ampua maamaaleja.. ehkä Gabrielin myötä kyky on vain huomattavasti kehittynyt?Puolustusvoimat | Salaperäiset Gabrielit muuttavat Merivoimien ohjusten käyttöä
Merivoimat vihjaa, että uusi pintatorjuntaohjus muuttaa sen toimintatapoja ja ohjuskäytön perusteita.www.hs.fi
MK3 versio ilmeisesti olisi kyennyt myös maaleihin.Mielenkiintoinen juttu. Olen ollut siinä käsityksessä, että nykyisellä MTO:lla voi ampua maamaaleja.. ehkä Gabrielin myötä kyky on vain huomattavasti kehittynyt?
Eipä tarjonnut juurikaan mitään uutta tämä uutinen.Puolustusvoimat | Salaperäiset Gabrielit muuttavat Merivoimien ohjusten käyttöä
Merivoimat vihjaa, että uusi pintatorjuntaohjus muuttaa sen toimintatapoja ja ohjuskäytön perusteita.www.hs.fi
MK3 versio ilmeisesti olisi kyennyt myös maaleihin.
Saatiinko tästä salakavalasti JASSM rinnalle toinen kaukonyrkki?Vahvistettiinhan siinä kantaman huomattava kasvu.
Gabriel 400km kantamalla, Oulun ja Helsingin edustalla sekä Gotlannin pohjoiskärjen tasalta.
Saatiinko tästä salakavalasti JASSM rinnalle toinen kaukonyrkki?
Tässähän jää odottamaan ilmoitusta, milloin Nellimiin perustetaan meritorjuntaohjuspatteri!Vahvistettiinhan siinä kantaman huomattava kasvu.
Gabriel 400km kantamalla, Oulun ja Helsingin edustalla sekä Gotlannin pohjoiskärjen tasalta.