Miehistön kuljetus

Jos käytetään kahta kuljettajaa, pitäisi toiselle olla laveri jossa saa kellahdettua makuulle. Silloin saadaan, tarvittaessa lääkkein, tuoreita kuskeja.
 
Jos käytetään kahta kuljettajaa, pitäisi toiselle olla laveri jossa saa kellahdettua makuulle. Silloin saadaan, tarvittaessa lääkkein, tuoreita kuskeja.
Kyllä se torkkuminen auttaa, mutta tahtoo liikkuvassa autossa vaan jäädä siihen torkkumiseen unet. Eli kunnollista levollista unta ei oikein saa. Ainakaan minä en ole saanut kun ollaan oltu kaksoismiehityksellä liikkeellä
 
Kyllä se torkkuminen auttaa, mutta tahtoo liikkuvassa autossa vaan jäädä siihen torkkumiseen unet. Eli kunnollista levollista unta ei oikein saa. Ainakaan minä en ole saanut kun ollaan oltu kaksoismiehityksellä liikkeellä
Tässä on varmaan henkilökohtaisia eroja, mä olen nukkunut erittäin hyviä unia liikkuvassa autossa. Edellytyksenä tietysti, että pääsee kunnolla pitkäkseen.
Lääkkeellä sitä nukahtamista voidaan kuitenkin helpottaa, eikä tarvitse olla mikään hengityksen pysäyttävä hepo pilleri, vaan ihan nukahtamislääke. Sellainen ei aiheuta edes sekavuutta ja vaikutus on lyhyt.
 
Itse noita autoja ajaneena (siis porukkaa lavalla) sekä komentopaikalla rampanneena, voin sanoa että niille jotka autoa ajaa, pitää turvata lepo. Tässä mielessä nukkumapaikka esim. lavalla on kullan arvoinen. Oma pahin tilanne 48 tuntia hereillä pakkasessa ja siitä lämmintä autoa ajamaan. Ei ollut vänkäri turhaan.
 
tämä on todella hyvä asia, että pv treenaa kuljettajiaan.

Tänään huomasin että liikennesääntöjä pitäs kans kouluttaa.

Jouduin pv:n kuorma-auto letkan perään (4 tai 5).Kääntyivät sitten liikenneympyrästä asutusalueelle päin. Silloin jo mietin että mihinkähän on menos kun ei siellä oikeen mitää ole, ja sieltä isolle tielle meneminen on erikoista. No seuraavasta pikku ympyrästä kääntyivät tielle jossa on tämä merkki


resizedimage176175-313.jpg


Tiellä on vielä 40 rajoitus.
Tuonne koko letka huristeli kapellit auki. Yks vielä reteesti jalkoja tuuletti kaiteiden yli.
 
Siis mikä lahjonta? Mitään todistetta mistään lahjonnastahan ei esitetty, poliisi ei tutki mitään, esitettiin vain väitteitä...

KATSO ohjelma https://areena.yle.fi/1-4303253 ja palaa sitten;)

Ja minun osaltani tämä loppuu tähän, tämä on kuin mutapaini sian kanssa, väännät ja väännät kunnes tajuat, että sehän tykkää tästä:devilish:
 
Päivän miehistönkuljetusaiheinen kevennys :)

1afc32c391a917615fbbb6529548d6383c07b09a001da8f34027e01f716e00b4.jpg

Amerikkalaissotilas kaappasi Virginiassa Ford Pickett National Guardin tukikohdasta panssaroidun miehistönkuljetusauton ja lähti karkuun.

Takaa-ajo kesti kaksi tuntia. Ilmeisesti kyseessä oli taitava kuljettaja, koska mistään kolareista tai uhreista ei ole raportoitu.

Paikallislehtien mukaan takaa-ajo päättyi, kun kaappari kurvasi keskikorokkeelle ja ajoneuvo jäi jumiin. Poliisit ympäröivät kaapatun ajoneuvon ja kuski taltutettiin etälamauttimella.

Video: katso hurja takaa-ajo Richmondin keskustassa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201806062200995714_ul.shtml
 
SlovENIAN.

Niin siis sen keissin, josta ketään ei ole vielä tuomittu lopullisesti ja kaikki Patrian kaverit vaputettiin syytteistä, mutta vasta kun ura ja maine oli tuhottu?
Sloveniassa jansa tuomittiin oikeudessa ja korkein oikeus vahvisti tuomion. Pereustuslakituonioistuin palautti jutun alioikeuteen joka totesi jutun sitte vanhentuneeksi:cool:

Juttu kertoo vain suomen ja Slovenian oikeuksien saamattomuudesta.
 
Back
Top