Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se torkkuminen auttaa, mutta tahtoo liikkuvassa autossa vaan jäädä siihen torkkumiseen unet. Eli kunnollista levollista unta ei oikein saa. Ainakaan minä en ole saanut kun ollaan oltu kaksoismiehityksellä liikkeelläJos käytetään kahta kuljettajaa, pitäisi toiselle olla laveri jossa saa kellahdettua makuulle. Silloin saadaan, tarvittaessa lääkkein, tuoreita kuskeja.
Tässä on varmaan henkilökohtaisia eroja, mä olen nukkunut erittäin hyviä unia liikkuvassa autossa. Edellytyksenä tietysti, että pääsee kunnolla pitkäkseen.Kyllä se torkkuminen auttaa, mutta tahtoo liikkuvassa autossa vaan jäädä siihen torkkumiseen unet. Eli kunnollista levollista unta ei oikein saa. Ainakaan minä en ole saanut kun ollaan oltu kaksoismiehityksellä liikkeellä
Minä en tahdo millään pysyä hereillä busseissa ja autoissa päivälläkään. Väkisin nukahtaa vaikkei haluaisikaan.Tässä on varmaan henkilökohtaisia eroja, mä olen nukkunut erittäin hyviä unia liikkuvassa autossa.
tämä on todella hyvä asia, että pv treenaa kuljettajiaan.
Minä en tahdo millään pysyä hereillä busseissa ja autoissa päivälläkään. Väkisin nukahtaa vaikkei haluaisikaan.
Meinaat että korruption paljastanut on syypää eikä se joka on syyllistynyt korrutioon? Eli kannatat korruptiota?
Tietääkseni MOT Paljasti patrian ja Slovakian lahjuskeissin.
Sloveniassa jansa tuomittiin oikeudessa ja korkein oikeus vahvisti tuomion. Pereustuslakituonioistuin palautti jutun alioikeuteen joka totesi jutun sitte vanhentuneeksiSlovENIAN.
Niin siis sen keissin, josta ketään ei ole vielä tuomittu lopullisesti ja kaikki Patrian kaverit vaputettiin syytteistä, mutta vasta kun ura ja maine oli tuhottu?