Miehistön kuljetus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noska
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Onkohan se oivallinen siihenkään? Vajaaseen 5 tonniin taitaa jäädä kapasiteetti parhaassakin tapauksessa.
Ei ollenkaan välttämättä. Kuorman lastaamiseen ja purkuun GTT:n takavaunu voisi tuoda etua.

Tämä siis näytillä olleita perusversioita vertaillen. Jos toisesta muokataan logistiikkaversio, niin tilanne tosiaan muuttuu.
 
Ei ollenkaan välttämättä. Kuorman lastaamiseen ja purkuun GTT:n takavaunu voisi tuoda etua.

Tämä siis näytillä olleita perusversioita vertaillen. Jos toisesta muokataan logistiikkaversio, niin tilanne tosiaan muuttuu.

Itse taas ajattelin, että suurempi FAMOUS olisi parempi jakamattoman kuorman kuljettajana. Sinänsä GTT:n konttialusta avaa kyllä mahdollisuuksia erilaisille päällirakenteille. Ehkä vielä yksi nyanssi voisi olla, miten alustat tarvittaessa muuntuvat käyttötapojen välillä - esim. jos tappioita alkaa syntyä, niin kumpi on helpompi modifioida miehistönkuljetukseen?

1750359489772.webp
 
Itse taas ajattelin, että suurempi FAMOUS olisi parempi jakamattoman kuorman kuljettajana. Sinänsä GTT:n konttialusta avaa kyllä mahdollisuuksia erilaisille päällirakenteille. Ehkä vielä yksi nyanssi voisi olla, miten alustat tarvittaessa muuntuvat käyttötapojen välillä - esim. jos tappioita alkaa syntyä, niin kumpi on helpompi modifioida miehistönkuljetukseen?

Katso liite: 122710
Eri tyyppisillä ajoneuvoilla varmasti on erilaiset ominaisuudet ja vahvuudet. GTT:lle voisi ehkä olla jotain käyttöä jossain roolissa. Aika näyttää.
 
Ei tuosta Famouksesta kummoista komentopaikkaa saa ku sisäkorkeus arviolta alle 1,4 metriä. Ja melko ikävä on kranaattia tuolla kuljettaa.
Nykyajan joukko ei elä mustikoilla ja oravilla eikä taistele pistimillä. Logistiikka on nykyään tärkein aselaji ja panssaritaksilla sitä taistelua ei voiteta. Kuorma-autot tuo kontteja tietä pitkin ja tuolla GTT:llä ne menee siitä syvemmälle.
 
Ei tuosta Famouksesta kummoista komentopaikkaa saa ku sisäkorkeus arviolta alle 1,4 metriä. Ja melko ikävä on kranaattia tuolla kuljettaa.
Nykyajan joukko ei elä mustikoilla ja oravilla eikä taistele pistimillä. Logistiikka on nykyään tärkein aselaji ja panssaritaksilla sitä taistelua ei voiteta. Kuorma-autot tuo kontteja tietä pitkin ja tuolla GTT:llä ne menee siitä syvemmälle.
Komentopaikkakäyttöä varten F:n takatilan kohtuullinen korottaminen on varmasti mahdollista. Logistiikkahommiin tuo alusta tosiaan taipuu huonommin.

GTT:n ja kumppaneiden kohdalla sorrutaan erilaisilla foorumeilla helposti malliin, jossa joku uusi laite halutaan ensin hankkia, koska se on kotimainen ja olemassa. Vasta sen jälkeen aletaan miettiä sille käyttöä. Samaahan se oli aikanaan Misun ja GTP:n kohdalla. Jälkimmäinen osui lopulta myös PV:n tarpeisiin. Ehkä GTT:llekin vielä löytyy kotimaan viranomaisilta joku pieni ekologinen lokero. Vaikka sitten osittain myynninedistämisen hengessä.
 
Kyllä nuo telakuorma-autot ovat aika pistämättömiä Lapissa. Niille on kyllä paikkansa.
 
Back
Top