Leaderwolf
Respected Leader
Gripen? Ja sain Gripenin vaikka vastasin mahdollisimman jenkkiläisesti tarkoituksella. Toivottavasti päättäjät eivät pelaa tätä peliä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä. Ilman ilmavoimia tietäisi samalla Natoon liittymistä.Jaa. Minä kuulemma testin mukaan ostaisin lisää panssareita ja ilmatorjuntaa enkä hävittäjiä ollenkaan. ilmankos sitä onkin maavoimissa?
Rahalla kuulemma saisi 4000 erilaista panssari vaunua
F35 putkahti testistä... nooooo, paras kelpaa...
Itse valitsin rellun kun daciaa ei ollut listalla... silti mullekin tuli tulokseksi muovinen tekno-ihme. Kai se on sit hyvä...Mersumiehiä siis.
Eurofighter tuli...ihmettelen...
Oliko mahdollisesti IL:n tekemä testi? Kun sopivasti asetetaan kysymykset, niin saadaan se toivottu vastauskin. IL:n tapauksessa on varmaankin haluttu mikä tahansa paitsi F-35.
Kyllä sen F-35 voi tästä äärimmäisen mielenkiintoisesta testistä saada. Testituloksen vois vielä varmistaa horoskoopista niin sithän se oliski varma päätös että minkä hävittäjän minä ostan. Eiku.
En väitä, että F35 tulosta ei voisi ollenkaan saada.
Itseäni tuossa häiritsi lähinnä se, ettei homoseksuaalisuutta ja Gripeniä yhdistetty millään lailla.Niin, eihän tuo tarkoituksellinen harhaanjohtaminen, mitä IL selkeästi harrastaa, olisi silloin niin uskottavaa. Joku voisi vielä muuten testata kaikki eri kombinaatiot läpi ja todeta että se on mahdotonta. Siitähän se petos paljastuisi.
Se on paljon parempi näin, että ainakin jotkut ovat saaneet F-35, mutta suurin osa on saanut jotain muuta. Fiksua.
Onkohan IL palkannut FSB:n informaatio-operaatioiden keskuksen asiantuntijoita avukseen? Toisaalta, mikä motiivi IL olisi siihen ylipäänsä? Onkohan sittenkin FSB ja Venäjä lahjoneet Iltalehden / Alma Median. Vai mikä on tämä laajempi kuvio taustalla?
Paljon kysymyksiä ilman vastauksia...