BarrelNut
Kenraali
Suomessa Euroopan suurin fleetti
Italialla A + B yhteensä 90 kappaletta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa raveni taisi pistää paremmaksi ja veikkasi 10-20 konetta.Itse kyllä muistelen että jos F-35 valitaan niin Sheriffi palstan Nostradamuksena ennusti, että koneita olisi korkeintaan 30. Eikös Pohjanmaitakin pitänyt tulla kaksi ja Umkhontoon oli tyytyminen? Ja tietty siihen kaksiputkiseen.
Mietipä millainen ketju olisi ollut jos kaikki olisivat olleet yhtä mieltä asioistaTeitäkin molempia yrittänyt hienovaraisesti ja vähemmän hienovaraisesti yrittää saada sieltä höpöhöpömaasta ulos. Kiittämättömät lurjukset.
Muoks korppi ja sheriffi.
Minkähän verran tuossa F-35 tarjouksessa on ollut politiikkaa mukana. Että onkohan Valkoisesta talosta tullut ohjausta, että Suomalaisille on saatava myytyä noita.
Ja hintaa sit alennettu tai USA tukenut.
Itselläni olisi ainakin verenpaineet matalammat ilman noita älyttömyyksiä.Mietipä millainen ketju olisi ollut jos kaikki olisivat olleet yhtä mieltä asioista
Mielestäni paras tulos syntyy kun asioita katsotaan ehkä eri kokemuksilla, eri silmillä ja eri tunteilla.
Sanoisin, että varmasti meillä molemmilla, ei muuta kuin kohti uusia taistojaItselläni olisi ainakin verenpaineet matalammat ilman noita älyttömyyksiä.
Paitsi että se on ollut jo vuosia todennäköisin.Tossa on mun kommentti asiaan toukokuulta kun F-35 alkoi näyttää yllättäen mahdolliselta. Olen samalla kannalla edelleen.
Äänestys - Mikä konetyyppi korvaa Hornetit?
Subventoikohan jenkit Suomea Putinin pelossa. Saa Baltian viereen kohtuullisen kovat ilmavoimat, joita ei voi jättää huomiotta. Rauhoittaa koko aluetta? Aika kovia tarjouksia koneista joka tapauksessa tullut Atlantin takaa.maanpuolustus.net
Eikö näihin ennustuksiin kuulunut lupaus syödä hatullinen sitä itseään.Itse kyllä muistelen että jos F-35 valitaan niin Sheriffi palstan Nostradamuksena ennusti, että koneita olisi korkeintaan 30. Eikös Pohjanmaitakin pitänyt tulla kaksi ja Umkhontoon oli tyytyminen? Ja tietty siihen kaksiputkiseen.
Mikähän mahtoi olla taka-ajatuksena tuoda tiedotustilaisuudessa julki EF:n ja Rafalen puutteet hintaan ja huoltovarmuuteen liittyen? Minusta tämä ei ollut kovin järkevä veto, enkä usko, että tarjoajat tai niiden isäntämaatkaan ovat kovin ilahtuneita.
Joku irvileuka voisi sanoa, että niistäkin osa on ostettu meidän rahoillaItalialla suurempi (A+B -versiot yht. 90 kpl).
Ei ollut minulle kun ei näyttänyt sopivan rahoituksen raameihin, paitsi jos määrää olisi selvästi tiputettu. Siitä taas ei täällä olisi tykätty ollenkaan. Selvästi on ohjausta tullut, että täysi määrää koneita on saatava pakettiin, niin sitten...Paitsi että se on ollut jo vuosia todennäköisin.
Kiinnostaisi kuulla jo kaatuneiden Trollhättanin sotureiden kommentteja, kuten Mustaruuti, Mikoyan, Ylli, elso jne... jokuvaankin näyttää harmittavasti kadonneen foorumilta. No, rauha heidän muistolleen.Itse asiassa raveni taisi pistää paremmaksi ja veikkasi 10-20 konetta.
Ilkka Kanerva: F-35-hävittäjän ansiot olivat kiistattomat | Verkkouutiset
Ilkka Kanerva: F-35-hävittäjän ansiot olivat kiistattomat | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Ja heti ensimmäinen kommentti:
Tässä kohdin pitää tietty muistuttaa että Suomi on nekin maksanutItalialla suurempi (A+B -versiot yht. 90 kpl).
Olisiko ollut niin, että ne puheet hinnasta olivat paskapuheita jotka perustuivat johonkin muuhun kun tietoon, kuten kilpailijoiden disinformaation.Ei ollut minulle kun ei näyttänyt sopivan rahoituksen raameihin, paitsi jos määrää olisi selvästi tiputettu. Siitä taas ei täällä olisi tykätty ollenkaan. Selvästi on ohjausta tullut, että täysi määrää koneita on saatava pakettiin, niin sitten...