fulcrum
Greatest Leader
Ooh, Suomen seuraava palveluskivääri on haulikko?No totta helvettissä. Itse tässä juuri olen valitsemassa Call Of Dutyssä meille uutta palveluskivääriä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ooh, Suomen seuraava palveluskivääri on haulikko?No totta helvettissä. Itse tässä juuri olen valitsemassa Call Of Dutyssä meille uutta palveluskivääriä.
Vähän on vielä testit kesken mutta mahdollista.Ooh, Suomen seuraava palveluskivääri on haulikko?
Ja jos simulaattorina toimii Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, tässä on Suomen seuraava palveluskivääri:Ooh, Suomen seuraava palveluskivääri on haulikko?
Tällä hetkellä näyttää vahvasti siltä että vipulukkoinen haulikko molemmissa käsissä in on suorituskyvyltään ylivoimainen asejärjestelmä:Ja jos simulaattorina toimii Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, tässä on Suomen seuraava palveluskivääri:
Tarkkuuskivääri kranaatinheittimellä.
Prosentuaalinen painonlisäys on siedettävämpi kuin rynnäkkökiväärin kanssaJa jos simulaattorina toimii Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, tässä on Suomen seuraava palveluskivääri:
En tiedä sopiiko kaikille joukoille, mutta Terminator 2 antaa osviittaa että ainakin taistelulähetti on lähes pysäyttämätön tuollaisen kanssa.Tällä hetkellä näyttää vahvasti siltä että vipulukkoinen haulikko molemmissa käsissä in on suorituskyvyltään ylivoimainen asejärjestelmä:
Korjataanpas hiukan:@Sarek1
Pahoittelut off topicista.
Vaikka tämän mopon moottorissa ei ole kunnolla jerkkua, laitetaan silti sarekin silmille herkkua:
Korjataanpas hiukan:
Katso liite: 55656
B?No ollaanpas sitä vaativia!
No laitetaan nyt kaupan päälle versio, jossa vielä oikea konetyyppi!
Katso liite: 55665
No voi venäläinen perseensuristin! Niinpäs onkin!
Missä pistin? Ei jatkoon.Ja jos simulaattorina toimii Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, tässä on Suomen seuraava palveluskivääri:
Tässä on käsikranaatti äänenvaimentimella:Missä pistin? Ei jatkoon.
...tanan masokistitTämä olikin mennyt minulta ohi silmien. Uskovaisten tv-kanava kommentoi HX-hanketta. Varsinainen asiantuntija tämä juontaja. "Meillä on tässä ohjelmassa semmosia faktoja joita ei ole kansanedustajillakaan." Ja ukolla NATO-faktat myös hallussa.
Aikain merkit Sanassa - Nato ja Suomen hävittäjät
Nato-jäsenyys ja hävittäjähankinnat ovat olleet keskustelun aiheina. Lassi Erpiö käy läpi niihin liittyviä taustoja.www.tv7.fi
Huoltovarmuus
• Evaluointiraportin esitykset ovat loogisia ja jäljitettävissä huoltovarmuuden arviointiraportteihin.
• Yhden kandidaatin osalta arviointi on toteutettu hieman poikkeavalla tavalla johtuen tarjotun koneversion muutoksesta.
• Arvioinnissa ei poikkeamia arviointikäsikirjan kuvauksesta, kandidaatteja kohdeltu tasapuolisesti, ja evaluointiraportin johtopäätökset perusteltavissa