Mikä vituttaa tänään?

Ihmisen hermosto vituttelee.

Auton penkki ja viidettä vuotta rikkinäinen ristiselänsäätö vituttaa, kun se saa hermoston vittuuntumaan.

Oma laiskuus vituttaa eniten. Vaivauduin niinkin raskaaseen rupeamaan, että kaivoin kaapista perältä ulkoisen kovalevyn, jolle on asennettu virtuaalikone, joka puolestaan sisältää autovalmistajan purkukuvat ja työohjeet.

Niitähän löytyi, monia erilaisia!
Mihin asentoon sähkösäädöt pitää ajaa penkin huoltoa varten, check.
Miten penkki irroitetaan autosta, check.
Miten penkki puretaan osiksi, check.
Rikkinäisen ristiselän säädön korjaus, tätähän mä hain.

Ristiselänsäätö toimii taas, aikaa kului 20min. Ei tarvinnu työkaluja, ei irrottamista, sormet riitti. Viiden vuoden vitkuttelu ja korjattu reilussa vartissa. Vittujen saatana.

Oma laiskuus/saamattomuus jaksaa silti kerta toisensa jälkeen hämmästyttää. Itse olen tässä maailmanmestari.

Pahimmillaan parin minuutin hommaa siirtää kuukausi kaupalla.

Ihminen on mestari huijaamaan itseään, mutta onhan se itseään selkään taputtelu mukavaa, kun saa jonkin homman vihdoin tehtyä.
 
Oma laiskuus/saamattomuus jaksaa silti kerta toisensa jälkeen hämmästyttää. Itse olen tässä maailmanmestari.

Pahimmillaan parin minuutin hommaa siirtää kuukausi kaupalla.

Ihminen on mestari huijaamaan itseään, mutta onhan se itseään selkään taputtelu mukavaa, kun saa jonkin homman vihdoin tehtyä.
Elä siirrä huomiseen sitä minkä voit siirtää ensi vuoteen.
 
Oma laiskuus/saamattomuus jaksaa silti kerta toisensa jälkeen hämmästyttää. Itse olen tässä maailmanmestari.

Pahimmillaan parin minuutin hommaa siirtää kuukausi kaupalla.

Ihminen on mestari huijaamaan itseään, mutta onhan se itseään selkään taputtelu mukavaa, kun saa jonkin homman vihdoin tehtyä.
Mulla on pakkomielle ruohonleikkaamisessa. Pihalle..vittuku on pitkä...missä leikkuri...ja siihen loppuu voimat. Sitte alitajunta keksii kaikki maailman tärkeimmät tehtävät jotka pitää tehä just nyt. Imurointiki on siellä listalla, top 80ssä ja imuroin. Ja kun kaikki on tehty ja kuukausi aikaa kulutettu niin ruoho on leikkaamatta.... huomenna teen. "Joo mutta ku naapurissa on grillibileet".
 
Oma laiskuus/saamattomuus jaksaa silti kerta toisensa jälkeen hämmästyttää. Itse olen tässä maailmanmestari.

Pahimmillaan parin minuutin hommaa siirtää kuukausi kaupalla.

Ihminen on mestari huijaamaan itseään, mutta onhan se itseään selkään taputtelu mukavaa, kun saa jonkin homman vihdoin tehtyä.
Elä siirrä huomiseen sitä minkä voit siirtää ensi vuoteen.

Paremmalle puoliskolle olen antanut ohjeen, että jos lupaan hoitaa jonkun asian, minä kyllä hoidan sen. Ei tarvii joka vuosi siitä muistuttaa...
 
Vituttaa nuo Suomen poliitikot. Nyt olisi hyvä hetki sulkea noita Venäjän konsulaatteja Suomessa ja Ahvenanmaalla. Mitään ei silti tehdä. Munatonta touhua.
Siellähän ulkoministeriössä halutaan ylläpitää Pietarin konsulaattia jotta työperäinen maahanmuutto ja kaksoiskansalaisten asiat sujuvat. Nykyoloissa varmaan suurlähetystöt riittäisivät Venäjän kanssa asiointiin. Tuskin tilanne lähivuosina paranee.
 
Pojalla aamulla lähtö reissuun ja tänään 21.30 kissa kusee avoimessa matkalaukussa päällimmäisenä olleen pikkutakin päälle. Pari päivää sitten ostettu, maksoi 200 €, eikä kertaakaan vielä käytetty. Pesin sen villaohjelmalla, mutta eiköhän siitä roskiskamaa tullut.🤬
 
Back
Top