Mikä vituttaa tänään?

Pojalla aamulla lähtö reissuun ja tänään 21.30 kissa kusee avoimessa matkalaukussa päällimmäisenä olleen pikkutakin päälle. Pari päivää sitten ostettu, maksoi 200 €, eikä kertaakaan vielä käytetty. Pesin sen villaohjelmalla, mutta eiköhän siitä roskiskamaa tullut.🤬
Aina pesulaan tällaisessa tapauksessa! Jos ei tule kuntoon, niin kotivakuutuksen.
 
Aina pesulaan tällaisessa tapauksessa! Jos ei tule kuntoon, niin kotivakuutuksen.
Taitaa olla kotivakuutuķsessa omavastuu 170 €. Olisi ollut edes Visalla ostettu niin olisi ostoturva. Mutta kun ei.
Edit: Ei kun hetkinen, taitaa se tuoteturva olla voimassa, vaikka olisi maksettu debitillä. Omavastuu on 75 €.
 
Taitaa olla kotivakuutuķsessa omavastuu 170 €. Olisi ollut edes Visalla ostettu niin olisi ostoturva. Mutta kun ei.
Edit: Ei kun hetkinen, taitaa se tuoteturva olla voimassa, vaikka olisi maksettu debitillä. Omavastuu on 75 €.
Yleensä tuoteturva vain luoton puolella. Selvitä se.
 
Niin minäkin muistelin. Mutta näköjään se on muuttunut

Sitten vaan tekemään vahinkoilmoitusta. Kysy kissalta jos samalla pissasi muunkin päälle jotta edes omavastuuosuus saisit kuitattua.
Ei siitä takista enää hyvää tule. Puvut ja pikkutakit vaatii kemiallisen pesun.
Kannattaa katsoa josko netistä löytyisi sama
alennuksella. Oikean koon jo tiedättekin.
 
Pickalassa oli LETin kilpailussa tarjolla jaettu 3. sija Suomelle loppuun asti. No, ei T5 ole ollenkaan huono.
 
Jaa, täällä mun kotopuolessa on kyllä ainakin viimeiset pari viikoa ollut ihan loistavat kesäkelit, suomalaisella standardilla eli jopa +26 astetta ollut päiväkausia.
No ei se täällä Turun seudulla niin koleaa ole ollut toukokuun loppuviikkosta lähtien. Eikä loppua näy, jopa kuumuudelle ja varsinkaan kuivuudelle.
Jos matkat tilattuna ja maksettuna niin kai se on parempi paikallisia oloja vähätellä ettei ne rahat ihan hukkaan mene.
 
No ei se täällä Turun seudulla niin koleaa ole ollut toukokuun loppuviikkosta lähtien. Eikä loppua näy, jopa kuumuudelle ja varsinkaan kuivuudelle.
Jos matkat tilattuna ja maksettuna niin kai se on parempi paikallisia oloja vähätellä ettei ne rahat ihan hukkaan mene.
No, Kreikassa minulla oli 30 astetta jokaisena päivänä. Tääl Turun suunnas satoi myös vettä samalla viikolla. Jos katsot sääennusteita, niin kelit ihan perseestä.
 
Bänniketjussa kovasti puitiin sitä, että mistä tekemisestä sitä saa. No ainakin off topicista tietyissä ketjuissa.

Täss on teille off topiccia tähän ketjuun: Mua ei vituta mikään nyt eikä ole koko viikkona vituttanu :LOL:
.
 
No, Kreikassa minulla oli 30 astetta jokaisena päivänä. Tääl Turun suunnas satoi myös vettä samalla viikolla. Jos katsot sääennusteita, niin kelit ihan perseestä.
Ei helvata helvata sentään! Jos niihin sääennusteisiin luottaisin ei niitä kylvökelejäkään olisi tullut kuin kesäkuussa.

Juuri ennustettiin tällä viikolla tänne tällepäivälle 41mm sadetta! Joo sade tuli ja peräti 3mm.

Hellettäkin on ollut ihan tarpeeksi.

Mutta ihan kivaa että loma maistui.
 
Ei helvata helvata sentään! Jos niihin sääennusteisiin luottaisin ei niitä kylvökelejäkään olisi tullut kuin kesäkuussa.

Juuri ennustettiin tällä viikolla tänne tällepäivälle 41mm sadetta! Joo sade tuli ja peräti 3mm.

Hellettäkin on ollut ihan tarpeeksi.

Mutta ihan kivaa että loma maistui.
Nyt sanoja takaisin, juuri alkoi sataa joten vielä ehtii sataa se 38mm lisää , kolme varttia aikaa sentään.:cool:
 
No nyt taas vähän vituttaa. Ryssä meinaan.
Katson telkkarista MTV Doc Mariupolin viimeiset päivät ja heti alkoi ryssä taas vituttamaan.
.
 
Bänniketjussa kovasti puitiin sitä, että mistä tekemisestä sitä saa. No ainakin off topicista tietyissä ketjuissa.

Täss on teille off topiccia tähän ketjuun: Mua ei vituta mikään nyt eikä ole koko viikkona vituttanu :LOL:
.

Kannattaa mennä lääkäriin! Tervettä miestä vituttaa. Uskon myös ettei suomalainen terveydenhoito ihan vielä ole niin pilalla ettei onnistuisi parantamaan ko. vaivaa.
 
Back
Top