Isoalaviiva
Eversti
Mekatroniikka vittuilee huolella,vähän sama kun volvoissa/fordeissa että solkut tai männät (mekatroniikan) jumii joko harvan öljynvaihtovälin tai muutenvaan turhan tiukkojen sovitteiden takia.Kian dct7. Googlaamalla tuosta löytyy aika paljon identtisiä ongelmia. Katoaa parittomat vaihteet, korjataan kytkin ja kohta hajoaa jotain muuta. Jos auto ei nyt lähde romikselle, niin vaihtoon menee. Ongelma vain se, kun pelkkiä hybridejä tai 1.0 litran turboja tarjolla järkevillä kilsoilla ja noiden vehkeiden kestävyydestä on tuttavilla ihan riittävästi kauhutarinoita. Vittu perus Toyotaa ei enää edes löydä bensakoneella (>1.4l) ja manuaalilla, ellei aleta hakemaan <2010 malleja. Pakko melkein hankkia auto uutena tai lähes sellaisena ja laittaa jakoon ennen kuin takuu umpeutuu. Ikävä kyllä kun molemmat on kotona työkkärin rahoilla, niin ei mitään mahiksia.
Juuri hetki sit vaihdoin v70 vulvaan solkut ja mekatroniikka aivan täynnä shaibaa.


sehän on mun syy että osat maksaa tiskillä x3 ja sitten niitä ei saa vaihtaa kun ne on kalliita ja sitte kuitenki sekin on mun vika kun se vanha elvytettykään osa ei toimi ja myöskään sen ruosteisen pultin aukasuun ei saisi käyttää aikaa kun sekin on kallista mutta uuttakaan ei saa et älä katkase sitä sitten ja perkele kun et osannu vian kuvauksen mukaa korjatakkaan sitä kun työmääräyksessä luki että asiakkaan mukaan auto sanoo naks välillä ehkä vasemmalta tai sitten ei
