Mikä vituttaa tänään?

Kian dct7. Googlaamalla tuosta löytyy aika paljon identtisiä ongelmia. Katoaa parittomat vaihteet, korjataan kytkin ja kohta hajoaa jotain muuta. Jos auto ei nyt lähde romikselle, niin vaihtoon menee. Ongelma vain se, kun pelkkiä hybridejä tai 1.0 litran turboja tarjolla järkevillä kilsoilla ja noiden vehkeiden kestävyydestä on tuttavilla ihan riittävästi kauhutarinoita. Vittu perus Toyotaa ei enää edes löydä bensakoneella (>1.4l) ja manuaalilla, ellei aleta hakemaan <2010 malleja. Pakko melkein hankkia auto uutena tai lähes sellaisena ja laittaa jakoon ennen kuin takuu umpeutuu. Ikävä kyllä kun molemmat on kotona työkkärin rahoilla, niin ei mitään mahiksia.
Mekatroniikka vittuilee huolella,vähän sama kun volvoissa/fordeissa että solkut tai männät (mekatroniikan) jumii joko harvan öljynvaihtovälin tai muutenvaan turhan tiukkojen sovitteiden takia.
Juuri hetki sit vaihdoin v70 vulvaan solkut ja mekatroniikka aivan täynnä shaibaa.

Tänään tuli viesti merkkihuollosta "autosi on noudettavissa". Vähän yllätti ja soitin, niin olivat kuulemma säätäneet kytkimen ja vaihteiston ohjelmistoa " kun osat kuluu ja elää". Avautui siitä, että kun ei ole huollettu 2 vuoteen merkkihuollossa, niin on säädöt tekemättä. Tosin sellaista säätämistä ei huolto-ohjelmassa ole mainittu?

Yritin kysellä, että nytkö on kaikki ok, niin vastaus oli vaan " no ei ainakaan koeajossa ollut ongelmia". Vittu taas. Jos olin edellisen huollon jälkeen säikky jokaisesta merkkivalosta ja äänestä, niin nyt menee jo neuroottisuuden puolelle ja mieluummin jätän auton pihaan.

Onneksi ne tuostakin "säädöstä" otti omansa pois kun kuulemma kytkinremppa ja tuo ongelma olivat täysin eri asia. Joo... Ihan varmasti.

Oman puolueen johtaja Halla-aho vituttaa.
Tyrmäsi Ottavan sopimuksesta irtautumista koskevan asian käynnistämisen ja nyt tää näyttää lopahtaneelta asialta.

Mun perustelut:

Joo vituttaa kun seuraavissa vaaleissa ei oikein voi äänestää ketään. Ehkä sitten KD tai jollekin marginaalipuolueelle protestiääni.

• Tykkää
Reactions: jak
Vituttaa herätä kello kolme yöllä. Olisihan minulla ollut aikaa nukkua kahdeksaan asti. Vituttaa siis olla tämmöinen univammainen. Ehkä olisin hyvä kipinämikko kun en kerran nuku muutenkaan.

Meitä on sitten kaksi. Olin juuri tulossa valittamaan, kuinka olen maannut sängyssä liki kuusi tuntia, tuntenut lakanat iholla, potkinut peittoa, huokaillut hyperventiloinnin rajoille saakka, pari kertaa käynyt särpimässä vettä, kusemassa ja välillä tuijottanut kännykkää tunnin. Ja viiden jälkeen koko yritys alkoi tuntua epätoivoiselta.

No, kahvia kittaan, kohta esipaistettua leipää suuhun ja sitten pitäisi saada auto kahdeksaksi korjaamolle. Onneksi ei ole mekatroniikka, vaan alusta murheena, mutta kyllä sitä tuntee silti tulevansa kusetetuksi. De facto toista sataa euroa työtunnilta ja paskaa osaa myydään tuplahintaan verkkokauppoihin nähden. Onneksi ei sentään ole mekatroniikka, vaan alusta murheena. Mutta kirpaisee se silti. Kenellä on tähän varaa? Duunari saa tehdä päivän töitä ostaakseen tunnin työtä toiselta. Vittu kun vituttaa. Mutta kun on paikat jumissa ruosteesta, niin sitten ne on jumissa. No, josko muutaman satasen uhrauksella saisi vielä vuoden leimaa haettua tuohon rassiin.

Vituttaa herätä kello kolme yöllä. Olisihan minulla ollut aikaa nukkua kahdeksaan asti. Vituttaa siis olla tämmöinen univammainen. Ehkä olisin hyvä kipinämikko kun en kerran nuku muutenkaan.
Voin ehkä jakaa sun tuskan.
Oon tässä heräillyt kanssa muutaman kk noin 4h unien jälkeen ja itsellä syynä selkä ja niskakivut,mutta tuolloin 3 aikaan herääminen on melko perseestä,töihin ei oikeen voi lähtee ja sit jos kattelet tv/youtube/mp.net siihen kuuteen aamulla,niin ompa mielekästä sen jälkeen lähteäkkin johonkin joo...

Meitä on sitten kaksi. Olin juuri tulossa valittamaan, kuinka olen maannut sängyssä liki kuusi tuntia, tuntenut lakanat iholla, potkinut peittoa, huokaillut hyperventiloinnin rajoille saakka, pari kertaa käynyt särpimässä vettä, kusemassa ja välillä tuijottanut kännykkää tunnin. Ja viiden jälkeen koko yritys alkoi tuntua epätoivoiselta.

No, kahvia kittaan, kohta esipaistettua leipää suuhun ja sitten pitäisi saada auto kahdeksaksi korjaamolle. Onneksi ei ole mekatroniikka, vaan alusta murheena, mutta kyllä sitä tuntee silti tulevansa kusetetuksi. De facto toista sataa euroa työtunnilta ja paskaa osaa myydään tuplahintaan verkkokauppoihin nähden. Onneksi ei sentään ole mekatroniikka, vaan alusta murheena. Mutta kirpaisee se silti. Kenellä on tähän varaa? Duunari saa tehdä päivän töitä ostaakseen tunnin työtä toiselta. Vittu kun vituttaa. Mutta kun on paikat jumissa ruosteesta, niin sitten ne on jumissa. No, josko muutaman satasen uhrauksella saisi vielä vuoden leimaa haettua tuohon rassiin.

Ilmottaudun kolmanneksi pyöräksi. Mulla se herätys tulee neljältä, pari tuntia ei unta sitten millään. Kuuden maissa sitten taas nukahtaa, mutta ei enään kannattaisi. Uniongelmat alkoi ilmaantumaan n. 45 vuotiaasta eteenpäin, sitä ennen nukkuminen onnistui aina.

Välillähän tuota herää, millon mistäkin syystä. Paras unilääke on laittaa kello soimaan aamu 5 ja suunnitella siihen pikaseen aamutuimaan ennen töitä jahti/kalareissua, kyllä muuten nukuttaa.

ällös huoli,näin merkkiliikkeessä suorittavassa portaassa ollessa vituttaa se että mun työstä laskutetaan 120e /h ja saan siitä ite sen vajaa 16e ja lopulta asiakkaista työnjohtajaan vittuilee mulle kun se paskakasa ei tullukkaan kuntoon 😊 sehän on mun syy että osat maksaa tiskillä x3 ja sitten niitä ei saa vaihtaa kun ne on kalliita ja sitte kuitenki sekin on mun vika kun se vanha elvytettykään osa ei toimi ja myöskään sen ruosteisen pultin aukasuun ei saisi käyttää aikaa kun sekin on kallista mutta uuttakaan ei saa et älä katkase sitä sitten ja perkele kun et osannu vian kuvauksen mukaa korjatakkaan sitä kun työmääräyksessä luki että asiakkaan mukaan auto sanoo naks välillä ehkä vasemmalta tai sitten ei🤦🏻‍♂️

De facto toista sataa euroa työtunnilta

Tämä nähtiin taas. Tiedän, milloin luovutin avaimen tiskillä ja milloin sain sen takaisin. Kuitissa lukevien töiden veloituksen sillä ajalla jakamalla saadaan tuntiveloitukseksi ei vähemmän kuin 160€ (sis. alv)...

Toki usein tarjottu katsantokanta on, että on parempi että ammattilainen tekee sen korkeammalla tuntiveloituksella lyhyemmässä ajassa kuin että oppipoika pienemmällä tuntiveloituksella pidemmässä ajassa. Mutta ei tässä ole tolkun häivää.

Tunnustakaa pojat se tosiasia, ettei nollakorot ole palaamassa, ja alkakaa ostaa uusia autoja! On sitten jotakin ostettavaa meille köyhemmillekin 30% alelapulla kahden vuoden kuluttua. Halvemmaksi se tulee kuin tämä tekohengittäminen. Antaa muuten myös ihan uutta näkökulmaa Hornetien ym. elinkaaripidennyksiin, kun elinkaaripidentelee autoa... :camo:

Back