Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sehän alkaa näyttämään hyvältä. Mietin tuota painon jakautumaan etu- ja taka-akselin välillä, pitäskö taka-akselia siirtää hiukan eteenpäin, saataisiin painoa lisää vetäville pyörille. Ei paljoa ettei takaylitys tule isoksi, ehkä pyörän tai puolen pyörän mitan verran. Jos saadaan vetävä etuakseli silloin ei ongelmaa. Ollaanko vielä budjetin sisällä? Siis kohtuu hinta suhteessa käyttötarkoitus.
Tilannetietoisuuden takia sikaosastollakin on hyvä olla jonkinlainen näkyvyys ulos. Muukin kuin luukussa tähystysKuormatilan ikkunat taitaa olla turha kustannuserä.
En ole ihan varma. Ajatuksena tuollainen teli jonka pystyy pienellä vaivalla lisäämään lähes kaikkiin takavetoisiin ja saamaan 6x4 olisi kiehtova idea. Mutta sen kehittäminen maksaa jo jonkin verta. Paljonkohan tuo Oerlikonin teli maksaa?Sehän alkaa näyttämään hyvältä. Mietin tuota painon jakautumaan etu- ja taka-akselin välillä, pitäskö taka-akselia siirtää hiukan eteenpäin, saataisiin painoa lisää vetäville pyörille. Ei paljoa ettei takaylitys tule isoksi, ehkä pyörän tai puolen pyörän mitan verran. Jos saadaan vetävä etuakseli silloin ei ongelmaa. Ollaanko vielä budjetin sisällä? Siis kohtuu hinta suhteessa käyttötarkoitus.
Kiinnostaskohan esim Ponssea tuollaista suunnitella, siellä on jo osaamista metsäkoneiden puolelta Tuohon keinuteliin voi helposti sitten heittää telat kuten mehtäkoneissa, johan rupeaa maastossa pääsemäänEn ole ihan varma. Ajatuksena tuollainen teli jonka pystyy pienellä vaivalla lisäämään lähes kaikkiin takavetoisiin ja saamaan 6x4 olisi kiehtova idea. Mutta sen kehittäminen maksaa jo jonkin verta. Paljonkohan tuo Oerlikonin teli maksaa?
Ehkä, tosin hinta voikin sitten olla premiumia.Kiinnostaskohan esim Ponssea tuollaista suunnitella, siellä on jo osaamista metsäkoneiden puolelta Tuohon keinuteliin voi helposti sitten heittää telat kuten mehtäkoneissa, johan rupeaa maastossa pääsemään
Suomessa on muutakin osaamista tuolle saralle. Toki nuo ovat turhan järeitä kantavuudeltaan pelkkään miehistökuljetukseen, vaikka panssaria hiukan olisi kyydissäkin. Nopeusluokkaa pitäisi varmaan päivittää. Tuolla vetomoottorirakenteella voisi olla maavaraa lisäävä ja rakennetta yksinkertaistava vaikutus.Quick & dirty arvion mukaan panssarikori (ei ikkunoita jne) painaa n. 2000 kg. Tämä siis oletuksella, että panssari on Armox 600.
Ehkä, tosin hinta voikin sitten olla premiumia.
PV on moittinut tekaa sen hitaudesta (65 km/h) ja haluaa seuraajan olevan nopeampi. Näin ollen 70-80 km/h on luultavasti se, mitä PV tällaiseltakin ajoneuvolta haluaa, varsinkin pyöralustana. Kauanko nuo vetomoottorit kestävät 70 km/h ajamista? Käsittääkseni juuri ylikuumeneminen on vetomoottorien suurimpia ongelmia (huonon hyötysuhteen lisäksi)?Suomessa on muutakin osaamista tuolle saralle. Toki nuo ovat turhan järeitä kantavuudeltaan pelkkään miehistökuljetukseen, vaikka panssaria hiukan olisi kyydissäkin. Nopeusluokkaa pitäisi varmaan päivittää. Tuolla vetomoottorirakenteella voisi olla maavaraa lisäävä ja rakennetta yksinkertaistava vaikutus.
Prosilva esitteli uuden S5 -harvesterimallin, suosittujen 6-pyöräisten keskiraskaiden mallien markkinoille
Prosilva jatkaa malliston täydentämistä "uusvanhalla" S5 -harvesterimallilla. Siinä on samantyyppinen teliratkaisu, kuin 2020 esitellyssä S3 -mallissa.www.koneviesti.fi
Vetomoottoreidenkin osalta löytyy kotimaista tuotantoa
Hydraulic motors - Black Bruin
www.blackbruin.com
Heittelen näitä heittojani ihan lämpimikseni, enkä välttämättä johdonmukaisesti suunnitellen.PV on moittinut tekaa sen hitaudesta (65 km/h) ja haluaa seuraajan olevan nopeampi. Näin ollen 70-80 km/h on luultavasti se, mitä PV tällaiseltakin ajoneuvolta haluaa, varsinkin pyöralustana. Kauanko nuo vetomoottorit kestävät 70 km/h ajamista? Käsittääkseni juuri ylikuumeneminen on vetomoottorien suurimpia ongelmia (huonon hyötysuhteen lisäksi)?
Miten Puuperä tuossa Juko-artikkelissaan sanoi, osaava suunnittelija kopioi muilta...
Selvästi olet toimivan mallin jäljillä, kun tulee toimivaksi todetun näköistä jälkeä. Perusasiat toimivat teknologiassakin.Miten Puuperä tuossa Juko-artikkelissaan sanoi, osaava suunnittelija kopioi muilta...
Tuossa räjähtää miina keskellä pohjalevyä (jos oikein ymmärrän) ja yleensä se räjähtää renkaan alla. Jos tuon pohjalevyn taivuttaa 45° kulmaan rengaskoteloiden kohdalta \____/ niin miten silloin käy?Originaali alusta, nyt 6 kg TNT (STANAG 2).
Katso liite: 78590
Katso liite: 78591
Katso liite: 78592
Katso liite: 78593
Jos useita aikoo rakentaa, niin täytyy tehdä enemmän kuin yksi.Mutta onko kukaan laskenut kuinka paljon pitäisi rakentaa?
Sergei vielä katolle, muuten ei suostutaVielä jos halpaan telaketjulliseen ajoneuvoon saisi viritettyä kiinni meidän 155 K83:et, tehden siitä itseliikkuvan tykistön
Niin itsehän ajattelin miehistön tilalle tykkiä... mutta tuo on kyllä hienompi idea laittaa ne kaikki ja sergeit samalla kertaa. Mutta miten olisi jos asentaa kaksi 155 K83:sta, virittää toisesta raskaan ilmatorjuntatykin Sergein heikkoutena oli aina niiden pieni koko, sillä sai ehkä kylmän sodan hyttysiä ammuttua, mutta nykypäivän raudasta tehdyt kaipaavat aikuisten työkalujaSergei vielä katolle, muuten ei suostuta