Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onko se nyt niin mahdotonta uskoa, että viranomaiset saattaisivat tiedottaa ihan totuudenmukaisesti...?
Joo, ja tietylle porukalle viranomainen saa tiedotukset vaikka lausua runoina poliisitalon katolla käsillään seisten eivätkä usko siltikään mitään.On joo ikävä kyllä nykyään... Heillä on nykyään tapana vähätellä tai sit jättää kokonaan kertomatta oleellisesti asiaan liittyvätkin asiat jos nyt saattuu liittymään tiettyyn porukkaan. Vituiksi on mennyt touhu ei voi muuta todeta.
Ehkä viranomaiset halusivat toimia kaiken varalta siihen saakka, kunnes asiasta saatiin 100% varmuus?Miksi noin paljon piti poliiseja haalia kasaan jos tiedettiin et kyseessä on vain joku helvetin errori ?
On joo ikävä kyllä nykyään... Heillä on nykyään tapana vähätellä tai sit jättää kokonaan kertomatta oleellisesti asiaan liittyvätkin asiat jos nyt saattuu liittymään tiettyyn porukkaan. Vituiksi on mennyt touhu ei voi muuta todeta. Miksi noin paljon piti poliiseja haalia kasaan jos tiedettiin et kyseessä on vain joku helvetin errori ?
Aivan tavalliseen lento-onnettomuusvaaraan, kun kyseessä isompi matkustajakone, varataan aika rajusti ympäristön palokalustoa patsastelemaan lentokentän porteille ja platan reunoille. Ja lisää yksiköitä taitaa olla jo motarilla tulossa kohti lentoasemaa kun ko kone laskeutuu kiitotielle. Mutta Poliiseja näissä tapauksissa on normaalisti vain pari- kolme yksikköä mukana lähinnä seuraamassa tilannetta. Nämä siis tapauksissa kun koneen miehistö saanut ilmoituksen jostain häiriöstä koneen toiminnasta tai nousussa sattunut jotain kuten rengasrikko ym.On joo ikävä kyllä nykyään... Heillä on nykyään tapana vähätellä tai sit jättää kokonaan kertomatta oleellisesti asiaan liittyvätkin asiat jos nyt saattuu liittymään tiettyyn porukkaan. Vituiksi on mennyt touhu ei voi muuta todeta. Miksi noin paljon piti poliiseja haalia kasaan jos tiedettiin et kyseessä on vain joku helvetin errori ?
Oma veikkaus, että koneessa matkustajana joku henkilö kenellä etninen tausta ja mahdollisesti vääriä ystäviä.
Samalla huonolla tuurilla jokin tekninen häiriö kommunikaatiossa ja soppa on valmis. Tästä ei uutisoida, koska mitään näyttöä ei löydy. Kaveri suuntaa minne suuntaakin ja ainostaan supon seuranta jossain taustalla.
Katsekontaktia miehistöön, että mitä siellä näkyy. Lentokapteeni vai rättipäitä.
Juu Arlandassa kerroin hiljattain läpivalaisussa, että repussa lastenruokaa lasipurkeissa sekä vesipullo. Gona turvatarkastaja näytti vaan, että antaa mennä. Oli vielä edessä hauska lentomatka. College housuista putosi lompakko keskikäytävälle ja nousun yhteydessä se liukui nätisti Saabin perälle saakka. Komeasti ketjussa lompakko löysi perille rivi riviltä aina minulle eteen asti. SORRY offtopic mut oli hauska juttu.Jotenkin on jäänyt pieni epäilys kytemään, että nyt on jonkunlainen varoitus/hälytystila Euroopassa meneillään, hiljainen toki. Kaveri kertoi samanlaisesta räjähdejäämätarkastuksesta myöskin syysloman ajalta lentoasemilta. Kyseisessä siis lähes huomaamaton tarkastus joka kestää luokkaa minuutin kaksi.
Tai sitten vuodesta 2001 alkaen turvatoimia on askel askeleelta kiristetty ja esimerkiksi räjähdeskannereiden käytöstä on tullut arkipäivää lentokentillä tekniikan yleistyttyä. Kuten sanoin, ilmailuturvallisuudessa ei juuri leikitä.Jotenkin on jäänyt pieni epäilys kytemään, että nyt on jonkunlainen varoitus/hälytystila Euroopassa meneillään, hiljainen toki. Kaveri kertoi samanlaisesta räjähdejäämätarkastuksesta myöskin syysloman ajalta lentoasemilta. Kyseisessä siis lähes huomaamaton tarkastus joka kestää luokkaa minuutin kaksi.
Jotenkin on jäänyt pieni epäilys kytemään, että nyt on jonkunlainen varoitus/hälytystila Euroopassa meneillään, hiljainen toki. Kaveri kertoi samanlaisesta räjähdejäämätarkastuksesta myöskin syysloman ajalta lentoasemilta. Kyseisessä siis lähes huomaamaton tarkastus joka kestää luokkaa minuutin kaksi.
Tulee se palokuntakin paikalle kun automaattinen palohälytys on lauennut vaikka supermarketissa, oli sitten vikahälytys tai ei. Aivan samantyylinen juttu tässä.
Aivan tavalliseen lento-onnettomuusvaaraan, kun kyseessä isompi matkustajakone, varataan aika rajusti ympäristön palokalustoa patsastelemaan lentokentän porteille ja platan reunoille. Ja lisää yksiköitä taitaa olla jo motarilla tulossa kohti lentoasemaa kun ko kone laskeutuu kiitotielle. Mutta Poliiseja näissä tapauksissa on normaalisti vain pari- kolme yksikköä mukana lähinnä seuraamassa tilannetta. Nämä siis tapauksissa kun koneen miehistö saanut ilmoituksen jostain häiriöstä koneen toiminnasta tai nousussa sattunut jotain kuten rengasrikko ym.
Täysin mahdollista, mutta huomioiden omat kokemukset (jokunen lento sinne sun tänne) ja ripaus kavereiltakin viimeaikoina kuultua näyttäisi siltä että tarkkuutta on varsin napakasti kiristetty viime aikoina, ja varsinkin parrakkaiden suht valkoistenkin miesten osalta. Tulevaisuus näyttää olenko aihesta oikeassa ,vahvasti arvaan että olen. Kuten jo aiemmassa totesinkin olen täysin kiristyneiden ilmailuturvallisuusmääräysten puolella.Tai sitten vuodesta 2001 alkaen turvatoimia on askel askeleelta kiristetty ja esimerkiksi räjähdeskannereiden käytöstä on tullut arkipäivää lentokentillä tekniikan yleistyttyä. Kuten sanoin, ilmailuturvallisuudessa ei juuri leikitä.