Sama plus 6 v että muutamia tilanteita tullut myös nähtyä.. Paitsi että tämä on kyllä jotain ihan muuta tämä Pirkkalan juttu.Joo olen ollut lentokentällä töissä reilun 10 vuotta, et tiedän homman about
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sama plus 6 v että muutamia tilanteita tullut myös nähtyä.. Paitsi että tämä on kyllä jotain ihan muuta tämä Pirkkalan juttu.Joo olen ollut lentokentällä töissä reilun 10 vuotta, et tiedän homman about
Pätkiviä nettiyhteyksiä ja bisnesmieheltä näyttäviä miehiä lomalennolla. Kyllä nyt on taas ollut folio tarjouksessa.
En osaa sanoa voin huomenna kysellä.Se on kuule ihan tervehenkistä laittaa välillä foliolasit päähän ja vähän kyseenalaistaa, vaikkei aina mitään kyseenalaistettavaa lopulta olisikaan
Onhan tämä hieman erikoinen sattumus kokonaisuudessaan ja Rafalet ja Hornetit kun kiikkuu siivellä, niin aika paatunut saa olla ettei yhtään herätä mielenkiintoa kun muu koneellinen kertoo tarinaa vielä lapsenlapsilleen. @Merten sheriffi, oliko näillä kenties mustat lasit
Tuo nettiongelma on fakta mutta sen laajuudesta en osaa sanoa. Tuo bisnesmies juttu on vaan hauska. Totta kuitenkin mitä siitä kirjoitin.Pätkiviä nettiyhteyksiä ja bisnesmieheltä näyttäviä miehiä lomalennolla. Kyllä nyt on taas ollut folio tarjouksessa.
Katsekontaktia miehistöön, että mitä siellä näkyy. Lentokapteeni vai rättipäitä.
Käsittääkseeni transponderikoodit 7700, 7600 ja 7500 hälyttävät lennonjohdon, vaikka ne olisivat valittuina vain hetken. Maailmalla on tullut turhia hälytyksiä kun lentäjä on ollut huolimaton vaihtessaan transponderikoodia hätäkoodin yli. Esim vaihto 8700 -> 7700 -> 6700 aiheuttaa hälytyksen, vaikka 7700 on aktiivinen vain sekunnin murto-osan.
Finavian Raine Luojus sanoo, että tieto tuli samalla hetkellä kuin ulkomaiset kollegatkin.
Jaahas...tapauksen taustat alkavat pikkuhiljaa aueta ihan vahingossa...
Aina valitetaan, ettei kerrota tarpeeksi, niin tässä kohta voisi sanoa, että ihan kaikkea ei tarvitse kertoa kuitenkaan
Ja sitten? Myös se oikea kapteeni voi olla nimeltään ja/tai habitukseltaan arabialainen. Hävittäjälentäjä ei voi millään varmistua siitä, että oikea lentäjä ei ole kaula katkottuna koneen vessaan sullottuna. Vaikka jollain ihmepodilla saataisiin lentäjästä tunnistettava kasvokuva, niin siltikään ei voida olla varmoja ettei sitä tähdätä jostain taempaa niskaan. Tai jollain muulla keinolla painosteta esittämään että kaikki on kunnossa. Siksi tilanne pitää katsoa loppuun asti kovat piipussa.