Rauhantekijä
Greatest Leader
Kun jotain asiaa kehitetään, siinä on tie sekä järjestelmän sisällä, että myös ulkopuolella mielipiteen muokkaamisella ja uusien ajatusten esille tuomisella.eikä tilanne luultavimmin tule muuttumaan nettikirjoitteluilla, vaikka kuinka paukuttaisi
Monessa asiassa, muulla allalla, on ollut vaikutusta sillä mitä netissä kirjoitetaan. Laajetessan se on kuitenkin kuvaa "kansan ajatuksista" ja nykyään se kannattaa jollain tasolla huomioda. Usein muuttuu toiminnaksikin.
Mun oma missio kirjoittelussa on saada aikaan sijoituksia henkilöille jossain sotilaallisessa organisaatiossa, joka ei ole PV sa-joukot, Paik/Maak tai muu sellainen jollainen on MPK:n strategiassa kuvattu.
Vaan on jotain muuta. Jotain uutta.
Siitä ollaan toki samaa mieltä että kotoa ei kukaan tule hakemaan ja itse pitää olla motivoitunut. Siitä huolimatta on vielä vastaamatta kysymys: mihin organisaatioon sijoitetaan +45 vuotiaat hyväkuntoiset vapaaehtoiset?
Ihan oikeesti, tämä asia on auki. Minun mielestäni sille asialle pitää tehdä jotain.
Ymmärrän toki että kertauksissa kävijät ja Paik/Maak jäsenet eivät asiasta piittaa, se näkyy kirjoitteluissa, mutta eihän ole kyse samoista taistelijan hommistakaan.
.