tulikomento
Supreme Leader
No, kuulumatta mihinkään tiettyyn kansanosaan niin mun mielestä aika vaan on ajanut tosta ilmavoimien lipusta (ja nimenomaan siitä) ohi (v. 1945 ajoi), ja sen voisi laittaa vaihtoon, ihan oma-aloitteisesti, ilman että mietitään "mitä muut ajattelee meistä".
Olisi pitänyt hoksata laittaa äänestys tähän ketjuun, taidan olla ainoa tätä mieltä täällä
Nyt täytyy sanoa, että olen tässä asiassa periaatteessa sheriffin kanssa samoilla linjoilla. Jos lähdetään vaihtamaan esim. ilmavoimien joukko-osastolippuja ja tunnuksia, niin olen aika varma siitä että tietyt kotimaiset piirit ja tahot saisivat tästä lisää sytykettä pesään. Veikkaanpa että tällaisen itsesensuurioperaation jälkeen kuultaisiin yhä vain lisääntyviä ja jatkuvia vaatimuksia lisäsensuurista. Seuraavana listalla olisivat vaikkapa tasavallan presidentin lippu ja useat suomalaiset kunniamerkit. Puhumattakaan sitten viime kädessä vaikka Ilmavoimien museon lentokoneista ja Panssarimuseon panssarivaunuista. Ilkeät fasistiset hakaristithan niissä komeilevat. Ei muuta kun museokalusto sulatukseen ja pois ihmisten silmistä. Eli näkemykseni on, että loppua tälle ei heti tulisi.