Falangi
Kenraali
Ne torpeedot vaatii sitten toimiakseen vähän muutakin kuin telineet.Polttoainetankit pois ja torpeedot tilalle sanon minä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ne torpeedot vaatii sitten toimiakseen vähän muutakin kuin telineet.Polttoainetankit pois ja torpeedot tilalle sanon minä
Ei sinänsä hyvähän se olisi jos edes pari suto kopteria olisi. Eivät vaan ole ihan plug and play vehkeitäNe torpeedot vaatii sitten toimiakseen vähän muutakin kuin telineet.
Ei kait, eikö riitä kun laittaa vaan torpeedot polttoainetankkien tilalle?Ne torpeedot vaatii sitten toimiakseen vähän muutakin kuin telineet.
Toimii itse asiassa joillakin torpedoillakin. Ainakin Mk46:een voidaan ohjelmoida hakukuvio ja syvyysrajat etukäteen ja se käynnistyy kun huomaa pudonneensa veteen.Syvyyspommit tankkien tilalla voisi itseasiassa toimiakin, tarvitsee vaan jonkun muun kertoa missä kohdin pudottaa.
Toimii itse asiassa joillakin torpedoillakin. Ainakin Mk46:een voidaan ohjelmoida hakukuvio ja syvyysrajat etukäteen ja se käynnistyy kun huomaa pudonneensa veteen.
Lähinnä huoltoa ajatellen nh90. Muuten joku muu...
Toimii itse asiassa joillakin torpedoillakin. Ainakin Mk46:een voidaan ohjelmoida hakukuvio ja syvyysrajat etukäteen ja se käynnistyy kun huomaa pudonneensa veteen.
Niin, @Sardaukar itsekin totesi sen viestissään johon vastasin.Hmm.. taitavat torpedot toimia itsenäisesti kun veteen päätyvät, mutta olisihan se tosiaan kätevä jos olisi joku haju että missä se suklari on ennen kuin pudotellaan pötkylöitä
Syvyyspommit tankkien tilalla voisi itseasiassa toimiakin, tarvitsee vaan jonkun muun kertoa missä kohdin pudottaa.
Kyllä tuo 1,2mrd korvetti hankinta jää mielestäni erittäin tyngäksi ja osittain epäonnistuneeksi jos ei kauppaan edes paria suto kopteria koplata.
Olen tyytyväinen että minigun on NH kaluston tukiase, mutta pitää muistaa että jenkit suuruuden hulluudessaan menivät liian pitkälle asentamalla 20mm konetykin heko alustaan.
UH-1B varustettuna M139 kanuunalla. https://warisboring.com/the-u-s-arm...-the-huey-bigger-guns-637b70056886#.o6efqjku3