Päivän pinkki

Liekki ei lepata ilman nostoa. (Candle in the wind)

Pidetään pinkki pystyssä. Sir Elton Hercules John vakuuttaa asian olevan kunnossa:

Hauska video, siellä muuten vilahti abstraktikuvioinen paitakin, minun tään kesä kuumin ostos, piti olla nimenomaan 80-luvulta.
HwAQ+

Ei tietenkään miesten paita, vaan naisten, ihanan väljäkin, mutta tuo shakki kuvio tai mitä liene siellä on ja minulla ruusut lisäksi.
Joten jos kaapissanne löytyy sellainen, älkää heittäkö pois, se on nyt kuumimmista kuumin vaate, eikä vain pinkeille. Tietty kuvio pitää olla oikeaoppinen, mielummin tälläinen "abstract print".

Koko "kasari" oli muutenkin sellainen - värikäs.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tuo nyt sellainen "high speed, low drag" varustus josta saa aina lukea ulkomaalaisilla foorumeilla?
 
Pinkki uhkaa taas vajota unholaan, joten nostetaan tasavertaisuutta taas esille. Osuvasti tai ei, "Don't leave me this way.

 
Sviddu nääs, jos osaa soittaa pienoo toll viisii nii saa olla niin gay kuin vaan mieli tekee.
 
Tulevaisuuden standardeihin päivitetty James Bond asentamassa tainnutushuulipunaa.

tumblr_lyldw2CXIL1qduxopo1_500.jpg


http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1445911035317.html

Kuuma väittely Britanniassa: voisiko James Bond olla homo?


sivulaskuri

Julkaistu: 27.10. 8:50


James Bond
Konkarinäyttelijä Sir Roger Moore on herättänyt närää James Bond -aiheisilla kommenteillaan.
Seitsemässä 007-elokuvassa James Bondia esittänyt Sir Roger Moore, 88, otti hiljattain kovin sanoin kantaa siihen, kuinka paljon ja mihin suuntiin Bondin hahmo voi hänen mielestään tulevaisuudessa kehittyä.

– Olen kuullut ihmisten puhuvan, kuinka Bondin pitäisi olla naispuolinen tai homo. Mutta kumpikaan niistä ei olisi Bond siitä yksinkertaisesta syystä, että sellaiseksi Ian Fleming ei Bondia kirjoittanut, Moore sanoi Daily Mailin mukaan viitaten James Bondin luoneeseen kirjailijaan.

Mooren mukaan poliittinen korrektius ei saa olla edellytys Bond-hahmon kehitykselle. Aiemmin Moore on kritisoinut myös ehdotuksia tummaihoisesta Bondista, esimerkiksi näyttelijä Idris Elban esittämänä.

– Ei ole kyse homofobiasta tai rasismista – kyse on vain totuudenmukaisuudesta hahmoa kohtaan, Moore tähdensi.

1445911031916.jpg

Roger Moore oli James Bond seitsemän kertaa. (KUVA: Valery Hache)

Nykyinen James Bond -näyttelijä Daniel Craig on Roger Mooren kanssa täysin vastakkaista mieltä.

– Kaikki on mahdollista. Kaikkea voi tehdä, kunhan se on uskottavaa ja se toimii, Daniel Craig vastasi kysymykseen, voisiko Bond olla joskus tummaihoinen, nainen tai homoseksuaali.

1445911033618.jpg

Pierce Brosnan näytteli James Bondia Kun maailma ei riitä -elokuvassa.

Neljässä Bond-elokuvassa näytellyt Pierce Brosnan oli Craigin kanssa samoilla linjoilla.

– Totta kai. Miksi ei? Brosnan sanoi, mutta epäili, etteivät Bond-tuottajat todennäköisesti hyväksyisi ehdotetun kaltaisia muutoksia James Bondissa.

Viimeisin Bond-kommentoija on toimittaja-kolumnisti Piers Morgan, joka Daily Mailin sivuilla julkaistussa kolumnissaan puolustaa suurilta osin Sir Roger Mooren mielipidettä.

– Olen tässä Sir Rogerin kannalla. Tai ainakin suurimmaksi osaksi, Morgan kirjoittaa.

– Olen esiintynyt urallani kahdeksassa elokuvassa ja tiedän rajani. En voi näytellä Nelson Mandelaa tai Martin Luther Kingiä, koska olen valkoinen, ja heidän ihonvärinsä oli ratkaiseva heidän tarinoissaan.

– Eikä minusta tule Ihmenaista tai Marja Poppasta. Koska olen kundi. Enkä voi näytellä Babe-possua, koska en ole porsas, Morgan vitsailee.

Morgan myös kirjoittaa, ettei Bond voisi olla homo, koska silloin Bond-tytöt katoaisivat eikä hahmon tarina enää muutoinkaan olisi niin kehtova ja uskottava.

Mutta yhdessä asiassa Morgan ilmoittaa olevansa Mooren kanssa eri mieltä. Hänen mielestään Idris Elba tai joku muu tummaihoinen näyttelijä voisi olla hyvä vaihtoehto James Bondiksi.

– Toisin kuin vaikkapa Mandelan kohdalla, Bondin ihonvärillä ei ole mitään merkitystä tarinan kannalta, Morgan kirjoitti.
 
Pinkit ovat jääneet jälkeen minkeistä. No, korjataan asiaa Taina Kansainvälisen avulla eli pinkkiä ohessa. Kenelle kellot muuten mahtavat soida?

 
Peachesin uusin musiikkivideo. Nyt Mileyt ja Perryt jäävät toiseksi mitä alastomuuteen tulee.

Sensuroimaton versio löytyy vimeosta.
 
"Transmallit löivät läpi - muoti toi transliikkeen valtavirtaan", kirjoittaa lööppilehden tyylisivusto. Onkohan tämä transisterihomma sitten suurempikin ajan ilmiö kun muotipuolella panostetaan ko. sektorille?

image.jpeg

Erilaiset muuttumisjutut ovat myös kovasti pinnalla:
Bruce ----------------------------------------------> Caitlyn
image.jpeg

Se on varmaa, että nykymenolla plastiikkakirurgiassa liikkuu taala poikineen.
 
Tsiisus ! :eek:


"56-year-old transgender woman Fulvia Pellegrino always knew what she wanted to look like when she transitioned, and $50,000 later she's achieved what she sees as the perfect body. She's had 150 fillers in her face, liposuction, four breast procedures and a nose job...

After becoming a woman, Flavia and her wife Marisa began to live as best friends. They are no longer attracted to each other, obviously. Flavia says she's become the woman she's always wanted to be, and doesn't regret any decision she's made in life!"

1763921552.jpg
 
Back
Top