Päivän vitsi

Jörn Donnerin isä Kai mietti ensimmäisellä Siperiaan suuntautuneella suomalais-ugrilaisen kielitieteen tutkimusmatkallaan, mihin heimoon hänen oppaansa mahtoi kuulua. Hävetti, eikä iljennyt kysyä. Onneksi probleema ratkesi, kun hän palasi teltalleen etuajassa paimentolaisheimon illanvietosta ja selväsi kuului poronnahkaisen telttan ulkopuolelle, kun leski-emäntä sanoi Donnerin oppaalle: "Hinkkaappas välillä toistakin syrjääni."

Eli syrjäänin kanssa oli Kai liikkeellä.
 
Tässä (tosi)tarinassa on aika monta vitsiä sisäkkäin, ja lukija saa päättää, mikä huvittaa eniten.

Istumme autossa ja anoppi kysyy lapsiltani:
A(noppi):"Kun teiltä kysytään, että mikä isän ammatti on, mitä vastaatte?"
L(apset):"Opettaja."
A:"Ei, kun siinä vitsissäkin sanotaan, että lapsi vastaa, että bordellin pianisti, kun sitä hävettää kun isä on opettaja! HAHHAHHAA!"
L:"Minun mielestäni opettajan ammatti on kaikkein hienoin ja minä olen ylpeä kun minun isä on opettaja ja minustakin tulee isona opettaja, että olen yhtä hieno kuin isä!"
A:"Se oli vitsi."
L:"Se oli tosi tyhmä vitsi, sillä opettajat on tosi tärkeitä."

:p
 
Ajattelin kääntäjän tai tulkin hommia:
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa
I'm just asking - Olen vain persekuningas
Can You hear me - Kannussa sinä, täällä minä
Manicure - Raha parantaa
I have been there - Minulla on papu siellä
God only knows - Jumalan ainoa nenä
To be or not to be? - Ampiaiselle vai ei?
We are the champions - Olemme herkkusieniä
Do you feel allright? - Tunnetko kaikki oikealta?
Bye bye baby, baby good bye - Osta osta vauva, vauva hyvä ostos
Just in case - Vain salkussa
I will never give up - En koskaan oksenna
I'm going to make you mine - Menen tekemään sinulle kaivoksen
Finnish people - Lopeta ihmiset
Carpet factory - Autolemmikkitehdas
Bad influence - Paha räkätauti
Good products - Jumala ankkojen puolella
Let's have a party - Perustetaan puolue
Watch out! - Vahdi ulkona!
I know his story well - Tiedän historiallisen kaivon
Press space bar to continue - Lehdistö avaruusbaariin jatkoilla
 
Ajattelin kääntäjän tai tulkin hommia:
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa
I'm just asking - Olen vain persekuningas
Can You hear me - Kannussa sinä, täällä minä
Manicure - Raha parantaa
I have been there - Minulla on papu siellä
God only knows - Jumalan ainoa nenä
To be or not to be? - Ampiaiselle vai ei?
We are the champions - Olemme herkkusieniä
Do you feel allright? - Tunnetko kaikki oikealta?
Bye bye baby, baby good bye - Osta osta vauva, vauva hyvä ostos
Just in case - Vain salkussa
I will never give up - En koskaan oksenna
I'm going to make you mine - Menen tekemään sinulle kaivoksen
Finnish people - Lopeta ihmiset
Carpet factory - Autolemmikkitehdas
Bad influence - Paha räkätauti
Good products - Jumala ankkojen puolella
Let's have a party - Perustetaan puolue
Watch out! - Vahdi ulkona!
I know his story well - Tiedän historiallisen kaivon
Press space bar to continue - Lehdistö avaruusbaariin jatkoilla
As you whis - persettä toivot
 
Kuuntelin tänään autossa radiota ja YLE:n Valhemedia väitti, että puhelimeni voi salakuunnella minua!
Kotona kerroin saman vaimolle.
Minä nauroin.
Vaimo nauroi!
Tytär nauroi!
JA SIRI SE VASTA NAUROIKIN!
 
Näköjään mpNetin syöveri on loputon.
Sattumalta huomasin, että tällainen viestiketjukin on olemassa.
Heitänpä tänne yhden:

Maaseudun pikku pitäjään oli tullut uusi ulkopaikkakuntalainen pastori seurakuntalaisia paimentamaan.

Eräällä maatilalla isäntä sai tarpeekseen vanhasta polkupyörän rämästä joka oli jatkuvasti jollain tavalla rikki ja talutti pyörän saunan taakse viimeiseen paikkaansa ruostumaan.

Samoihin aikoihin naapuritalosta oli kuollut emäntä.

Kun uusi pastori kuuli emännän yllättävästä poismenosta, päätti hän lähteä lohduttamaan isäntää.

Mutta kun pastori oli pitäjässä uusi, eikä hän oikein vielä tuntenut paikkoja, niin hän vahingossa meni siihen mökkiin jossa polkupyörä oli mennyt lopullisesti rikki.

Pastori avasi tuvan oven, näki isännän pöydän ääressä, astahti tämän luokse, otti hatun päästään ja sanoi: ”Olen pahoillani. Otan osaa.”

Talon isäntä tätä hiukan ihmetteli, mutta ajatteli, että onpas tämä uusi pastori oikein herrasmies kun ottaa osaa vanhan polkupyörän puolesta.

Isäntä puolestaan lohdutti pastoria: ”No mitäs tuosta. Vanha rämähän se jo oli. Nitisi ja natisi joka puolelta.
Kun sitä pumppasi, niin takaata se aina falskasi. Mutta oishan sillä tietysti pojat vielä harjoitelleet.”
 
Mikä on ensimmäinen vitsi jonka muistat lapsuudestasi?

Itsellä se on Pikkukallen luokassa tapahtunut selkkaus. Joku oppilaista pissasi luokan nurkkaan. Tekijää ei tiedetty.
Opettaja sanoi että nyt kaikki laittaa silmät kiinni ja se kuka tietää tekijän käy raapustamassa nimen liitutaululle.
Kaikki sulkivat silmät opettajaa myöten.
Kuului askelia, kuului lorotusta, kuului liidun ääntä taulua vasten.
Kun silmät aukesi oli nurkkaan kustu ja taululla luki SALAKUSI ISKI JÄLLEEN!
 
Kuulin tänään paskan vitsin sivukorvalla. Mies kerskui kaverilleen vetäneensä baarireissun jälkeen kaksosia perseeseen. Kaveri tokaisi siihen, että mistä erotit heidät toisistaan. No toisella oli isot tissit ja toisella pitkä parta.
 
Pudasjärvi tarjoili päivän vitsin ABC:nsä kortonkiautomaattin kylkeen tussilla kirjoitettuna:
"TOSI PAHAA PURKKAA!"
 
Kuuntelin tänään autossa radiota ja YLE:n Valhemedia väitti, että puhelimeni voi salakuunnella minua!
Kotona kerroin saman vaimolle.
Minä nauroin.
Vaimo nauroi!
Tytär nauroi!
JA SIRI SE VASTA NAUROIKIN!
Tässä muuten tällä viikolla jenkeissä avannut leffa "Jexi", joka resonoi ton kanssa aika vahvasti ja ainakin itse nauroin pari kertaa, varsinkin sen säätiedotusosan kohdalla... traileriksi aika hauska siis!

 
Töistä palatessa hain tyttären päivähoidosta ja ajettiin kotia kohden. Yhtäkkiä edellä ajavasta autosta nakattiin ulos suuri tekopenis, joka kopsahti automme tuulilasiin. Hieman tietenkin hätkähdin, mutta puolihuolimattomasti kommentoin tytölle, että "Taisi olla joku ötökkä, vaikka onkin jo näin alkutalvi..." - "Joo." kuului vastaus puolihuolimattomasti.

Ajattelin jo, ettei se tainnut huomata mitään kummempaa, kunnes takapenkiltä kuului jatko:
"Mutta oli sillä kyllä kauhia kyrpä!"
 
Päivän puujalka:
Mitä tasavallan julkkis Antonio Flores salaa toivoo?
No, että pääsisi joskus laivalle kahteen Pekkaan.
 
Perkele!
Melko kurittomaksi nykykakarat menevät!
Oma jälkeläiseni väitti, että kontrolloin muka perhettäni liikaa! EIKÄ EDES OLLUT SEN PUHUMISPÄIVÄ! :mad:
 
Back
Top