Päivän vitsi

Itselle jäänyt päälle sama tapa kuin James Bondille kun menen hotellihuoneeseen.
Tarkistan ensimmäisenä taulujen taustat ja pöydän aluset onko niissä salakuuntelulaitteita.
Lähes aina vähintään yhdet löytyy.
 
Auto pysähtyi tien laidassa kävelevän tytön kohdalle. "Saat karkin jos tulet kyytiin", sanoi mies autostaan. Tyttö ei ollut huomaavinaankaan, vaan jatkoi matkaa. Auto ajoi taas rinnalle, ja kuski jatkoi houkuttelua: "Saat kaksi karkkia, jos nouset kyytiin." Tyttö mulkoili vihaisesti ja jatkoi kävelyään. Vielä kerran auto lipui viereen: "Lupaan kolme karkkia kunhan vaan tulet autooni." Nyt tyttö jo hermostui: "Hei iskä! Mikä pakko sun oli ostaa toi Lada, vaikka mä sanoin, etten ikinä kehtaa näyttäytyä sen kyydissä!"
 
Joskus on hyvä olla kuulemata kaikkea.....

Katso liite: 98296
Italiassa rippituoliin tuli harmaapäinen paapparainen, ja alkoi ripittäytyä pastorille:

- Viime yö oli elmäni riettain. Minulla oli vuoteessani kaksi nuorta ja kuvankaunista naista, ja harrastimme seksiä kaikin mahdollisin tavoin aamuun asti.

- Ymmärrän, vastasi pastori, vaimonne varmaan...

-En ole naimisissa

- Entä ne nuoret naiset?

- Vapaita kuin taivaan linnut!

- Jos olette kaikki vapaita aikuisia, en näe tässä suurta syntiä. Miksi kerrotte tämän minulle?

- Minä kerron tämän kaikille!
 
Jatkoa apurahan jako juoneen....

Katso liite: 98255
Jotkut väittävät, että tuuli syntyy, kun aurinko lämmittää maan pintaa. Tämä ei voi pitää paikkaansa, koska myös öisinkin tuulee vaikka aurinko ei paista. Eli tuuli tosiaan syntyy, puiden heilumisesta. M.O.T.

Tähän samaan sarjaan menee se, että syksyllä tulee kylmä, koska jostain syystä ihmiset laittavat lämpöpumput päälle ja lämpö siirtyy ulkoa sisälle.
Esim. Afrikassa taloja ei juuri lämmitetä ja siellä onkin lämmin ympäri vuoden.

Maanjäristykset johtuvat puolestaan siitä, että maan sisästä pumpataan öljyä pois. Koska se öljy ei enää voitele maapallon akselin laakereita, ne kuivuvat ja alkavat tärisemään.

:p
 
Back
Top