PAKFA

Tässä on se SU-47 Berkut se musta kone millä on siivet eteenpäin

http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=55.570882~38.146759&lvl=18&dir=0&sty=a&form=LMLTCC

blogspot-su47cv6.jpg
 
A novel approach the pilots can breathe!

The Russian Sukhoi T-50 5G fighter jet is equipped with cutting-edge computerized life support systems, including an oxygen station securing unlimited breathing gas supply and advanced pilot’s compensation system that anticipates gravity overload.
http://rt.com/news/pak-fa-unlimited-oxygen-supply-198/
 
ctg kirjoitti:
A novel approach the pilots can breathe!

The Russian Sukhoi T-50 5G fighter jet is equipped with cutting-edge computerized life support systems, including an oxygen station securing unlimited breathing gas supply and advanced pilot’s compensation system that anticipates gravity overload.
http://rt.com/news/pak-fa-unlimited-oxygen-supply-198/

wtf VAU.......eihän toi ookkaan ku tädääääädädädäää kaikissa hävittäjissä :a-rolleyes:
 
crane kirjoitti:
ctg kirjoitti:
A novel approach the pilots can breathe!

The Russian Sukhoi T-50 5G fighter jet is equipped with cutting-edge computerized life support systems, including an oxygen station securing unlimited breathing gas supply and advanced pilot’s compensation system that anticipates gravity overload.
http://rt.com/news/pak-fa-unlimited-oxygen-supply-198/

wtf VAU.......eihän toi ookkaan ku tädääääädädädäää kaikissa hävittäjissä :a-rolleyes:

Kyse ole mistään happipulloista kiinni vaan naapuri on kehittänyt happikoneen lentäjille, joten löytyykö sellainen joka koneesta?
 
ctg kirjoitti:
Kyse ole mistään happipulloista kiinni vaan naapuri on kehittänyt happikoneen lentäjille, joten löytyykö sellainen joka koneesta?

No kaikista uudehkoista läntisistä ainakin, laitteen nimi on OBOGS, On-Board Oxygen Generation System.

http://www51.honeywell.com/aero/common/documents/myaerospacecatalog-documents/Defense_Brochures-documents/Life_Support_Systems.pdf

http://www.cobham.com/media/75388/SYSTEM%20F-16%20OBOGS%20ADV10556.pdf
 
Jos on viime vuosina seurannut F-22n elämänkaarta, niin on varmasti törmännyt mainintoihin kyseisestä järjestelmästä, sillä Raptorin OBOGSn kanssa on ollut huomattavasti hankaluuksia. Muistaakseni OBOGS-ongelma saattoi olla takana yhdessä koneen tuhoutumiseen ja pilotin kuolemaan johtaneessa onnettomuudessakin.
 
Bellum kirjoitti:
Jos on viime vuosina seurannut F-22n elämänkaarta, niin on varmasti törmännyt mainintoihin kyseisestä järjestelmästä, sillä Raptorin OBOGSn kanssa on ollut huomattavasti hankaluuksia. Muistaakseni OBOGS-ongelma saattoi olla takana yhdessä koneen tuhoutumiseen ja pilotin kuolemaan johtaneessa onnettomuudessakin.

Kuuluisa "raptor cough"
 
crane kirjoitti:
Bellum kirjoitti:
Jos on viime vuosina seurannut F-22n elämänkaarta, niin on varmasti törmännyt mainintoihin kyseisestä järjestelmästä, sillä Raptorin OBOGSn kanssa on ollut huomattavasti hankaluuksia. Muistaakseni OBOGS-ongelma saattoi olla takana yhdessä koneen tuhoutumiseen ja pilotin kuolemaan johtaneessa onnettomuudessakin.

Kuuluisa "raptor cough"

Vastaava ongelma väitetään olevan myös ns. normaaleissa bleed air pohjalta toimivissa ilmanpainesysteemeissä matkustajakoneissa...pilotit ja henkilökunta oireilee..jopa kuolemista on puhuttu.
 
Laitan vähän kuvia :)

00413066283871281287.jpg


kfx_sc_ori_1.jpg


PAK-FA_F22_Weapons_AA.jpg


pak_fa_comparisons_178.jpg


Ja Mig 1-44
mig1-44.jpg
 
In the case of Pak FA so have the Russians gone completely totally overkill in breaking new ground.
These are just some of the unique solutions that Pak FA is alone.
* It has 3 AESA radar in the X-band (high, front, and sides), 2 AESA radar in the L-band (placed in the wings).
* It has integrated radar blockers in the compressor (first in the world), the first step is the MWCNT-based carbon fiber (first in the world to have it in the compressor) and the second step also is the radar absorbent. Turbine parts, including fan blades are built with nano fibers in 3D-printer (the first in the world).
* The air intake has stealth mode and semi-stealth mode (also the first in the world).

radarButowski.jpg


https://www.flashback.org/sp44671232
 
Of6YO.jpg


PAK DA. http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?99988-Russian-Photos-(updated-on-regular-basis)&p=6826185&viewfull=1#post6826185
 
T-50-PAK-FA-Navy-Folded-Wings-R%25255B3%25255D.jpg


Naval-T-50-PAK-FA-Aircraft-Carrier-01-R%25255B6%25255D.jpg


http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?99988-Russian-Photos-(updated-on-regular-basis)&p=6826335&viewfull=1#post6826335
 
side looking N036B-1-01L/ -01B NIIP AESA will be shown at MAKS

http://forum.keypublishing.com/showthread.php?124689-PAK-FA-thread-about-information-pics-debate-ⅩⅩⅢ/page11
 
ctg kirjoitti:
Of6YO.jpg


PAK DA. http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?99988-Russian-Photos-(updated-on-regular-basis)&p=6826185&viewfull=1#post6826185

Jännää miten tämä on alkanut muistuttamaan omaa designiani muutaman vuoden takaa...blended wing laitetta.

PAKDAn kääntyväsiipisyys on kokonaan poistunut ???

http://max3fan.blogspot.fi/search?updated-max=2012-06-07T17:04:00%2B03:00&max-results=7&start=28&by-date=false

Häiveominaisuudet lisääntyneet myös tähän verrattuna

pakda02.jpg


eIA3m.jpg
 
Prototyyppi T-50-5 on lentänyt.
Aiemmin luotettavaksi osoittautuneet lähteet on kertoneet, että T-50-6 tulee olemaan staattinen malli, eikä siis lennä. Ilmeisesti kyseisellä mallilla testataan RCS-toteutuksia ja muita muutoksia, sillä T-50-7, joka on nyt lentäneen jälkeen seuraava lentävä prototyyppi, tullee sisältämään huomattavia muutoksia jo nähtyihin prototyyppeihin verrattuna. Proto-7 edustaa varmasti aika pitkälti ensimmäisen vaiheen tuotantomallia. Lennon pitäisi alustavasti tapahtua joskus toukokuussa, mutta ei yllätä vähääkään, jos siirtyy myöhemmäksi.

Ensimmäisen vaiheen tuotantokoneet siis lentää nykyisillä Item 117-moottoreilla, jotka on kehitysversio vanhasta tutusta AL-31. Näitä rakennetaan ilmisesti n. 60 kpl 2020 mennessä.
Toisen vaiheen tuotantokoneet käyttää sen sijaan täysin uutta moottoria Item 129(/Type 30), jonka penkkitestit alkaa ensi vuonna. Jos mitään massiivisia ongelmia ei ilmene, niin tuotantoon uusi moottori tulee todennäköisesti 2018-2020. NPO Saturnin johtaja kertoi haastattelussa, että uudessa moottorissa pyritään lähinnä parantamaan häiveominaisuuksia ja tekemään siitä kevyempi uusien materiaalien avulla, sillä nykyinenkin moottori on tehon ja muiden ominaisuuksien puolesta hyvällä tasolla.
 
Prototyyppi T-50-5 on lentänyt.
Aiemmin luotettavaksi osoittautuneet lähteet on kertoneet, että T-50-6 tulee olemaan staattinen malli, eikä siis lennä. Ilmeisesti kyseisellä mallilla testataan RCS-toteutuksia ja muita muutoksia, sillä T-50-7, joka on nyt lentäneen jälkeen seuraava lentävä prototyyppi, tullee sisältämään huomattavia muutoksia jo nähtyihin prototyyppeihin verrattuna. Proto-7 edustaa varmasti aika pitkälti ensimmäisen vaiheen tuotantomallia. Lennon pitäisi alustavasti tapahtua joskus toukokuussa, mutta ei yllätä vähääkään, jos siirtyy myöhemmäksi.

Ensimmäisen vaiheen tuotantokoneet siis lentää nykyisillä Item 117-moottoreilla, jotka on kehitysversio vanhasta tutusta AL-31. Näitä rakennetaan ilmisesti n. 60 kpl 2020 mennessä.
Toisen vaiheen tuotantokoneet käyttää sen sijaan täysin uutta moottoria Item 129(/Type 30), jonka penkkitestit alkaa ensi vuonna. Jos mitään massiivisia ongelmia ei ilmene, niin tuotantoon uusi moottori tulee todennäköisesti 2018-2020. NPO Saturnin johtaja kertoi haastattelussa, että uudessa moottorissa pyritään lähinnä parantamaan häiveominaisuuksia ja tekemään siitä kevyempi uusien materiaalien avulla, sillä nykyinenkin moottori on tehon ja muiden ominaisuuksien puolesta hyvällä tasolla.

0_d1f62_f1cf815a_orig


0_d1f6b_1ec3381c_orig


http://www.militaryphotos.net/forum...gular-basis)&p=6905979&viewfull=1#post6905979
 
Back
Top