PAKFA



 




MOSCOW, December 25. / TASS /. The first serial multifunctional fifth-generation fighter Su-57 entered service with one of the aviation regiments of the Southern Military District. TASS was informed about this on Friday by a source in the military-industrial complex.

"The Aerospace Forces received the first serial Su-57. It entered service with one of the aviation regiments of the Southern Military District," said the agency's source.

According to him, in 2021, the Russian Aerospace Forces will receive four more such aircraft.

https://tass.ru/armiya-i-opk/10352497
 
MOSCOW, December 25. / TASS /. The first serial multifunctional fifth-generation fighter Su-57 entered service with one of the aviation regiments of the Southern Military District. TASS was informed about this on Friday by a source in the military-industrial complex.

"The Aerospace Forces received the first serial Su-57. It entered service with one of the aviation regiments of the Southern Military District," said the agency's source.

According to him, in 2021, the Russian Aerospace Forces will receive four more such aircraft.
Videon mukaan 2028 mennessä pitäisi käytössä olla 76 konetta.
 
Lueskelin ketjun alkupään viestejä kymmenen vuoden takaa. Siellä realismi kohtasi itäteknologian suitsuttajat :D

Moni kirjoittaja näkyy jo hävinneen foorumilta.
 
Novi dvigateli? Nytkö siinä on uudet moottorit? Menvän näköinen ja 2600 km/h lentääkin..
 
Niin , ne uudet 'moottorit'?

Missa mennaan ? Edellisten kanssa tilaushan supistui *yhteen* laivueeseen!
 
Jasso- jaha
... siis: ne uudet moottorit? LOYTYYKO vai ei?
 
Siis katsokaa koneen muotoilua...voi sanoa että military porn.Tässä yhdistyy klassinen kreikkalainen harmonia sotakoneeseen.:)

En vaa silti tota näe itse kunnon 5gen koneena kun eikös niiden pitäisi olla periaatteessa tutkassa näkymättömiä ? Ainakii joissakii. Minä luulen et toi 57 näkyy tutkassa yhtä hyvin kuin joku SU-35. Takaa päin ei ole yritetty tehdä edes mitään ettei kone näykyisi tietyissä laitteissa. Moottorit on ulkona ja huutavat punaisena siel. Ei varmasti näy mihkään kun sattuu olemaan oikeat välineet vastustajalla oikeassa suunassa. Ryssien lentokoneet ei vaan minua nykyään vakuuta varsinkaa näissä 5gen hommissa. Ehkä he joskus saavat jostain ulkomailta toimivan sellaisen. Ehkä Kiinna myy heille ? Mut antaako ryssien ego periksi ostaa Kiinalta jotain 5gen konetta ? Epäilen sitäkin kovasti.
 
Intialle, kun se oli irtisanoutumassa ohjelmasta, tarjottiin kaikkia prototyyppeja ja valmistuksessa tarvittavia muotteja $ 3-5 mrd. hintaan, joka siis ei ole mitaan
- ei kelvannut


Koskas se uusi moottori, jolla (Su) PAK_FA saadaan taistelukelpoiseksi , saapuu
... ja paastaan sarjavalmistukseen?
 
Vanhentunut jo ennenkuin pääsee aktiivikäyttöön. Aikoinaan MIG-21 oli huippukone tullessaan käyttöön ja kilpaili tosissaan länsikoneiden kanssa.
 
Intialle, kun se oli irtisanoutumassa ohjelmasta, tarjottiin kaikkia prototyyppeja ja valmistuksessa tarvittavia muotteja $ 3-5 mrd. hintaan, joka siis ei ole mitaan
- ei kelvannut
Siis meinaat, että joku prototyyppi kerkesi valmistua ennen projektin lopettamista??
Niiden konehan piti olla kehitelmä tästä koneesta. Ja vielä kaksipaikkainen.

 
Siis meinaat, että joku prototyyppi kerkesi valmistua ennen projektin lopettamista??
Niiden konehan piti olla kehitelmä tästä koneesta. Ja vielä kaksipaikkainen.

Eiku :facepalm: ne kaikki, milla siihen asti oli tehty lentokokeet
... kaks-paikkannenhan ei selvasti (tuossa vaiheessa, enaa) ollut koskaan tulossa

Oletkos, muuten ,miettinyt etta miksiko-koska 2-paikkaista olis ylipaataan tarvittu?
 
Kevyesti aihetta sivuava ajatus on, että konetta on tehty alle 10 kpl.

Mitenkäs ne elinkaarikustannukset, venäjällähän laskentatoimi on täsmällinen?
 
Eiku :facepalm: ne kaikki, milla siihen asti oli tehty lentokokeet
... kaks-paikkannenhan ei selvasti (tuossa vaiheessa, enaa) ollut koskaan tulossa

Oletkos, muuten ,miettinyt etta miksiko-koska 2-paikkaista olis ylipaataan tarvittu?
No kyllä intialaisilla oli kokoajan ja loppuun asti tarkoitus saada kaksipaikkainen FGFA tai millä ne sitä projektia kutsui.

No kerro nyt? Ilmeisesti F35 funclubissa on intialaisten aivoitukset hyvin hanskassa.
 
Koko ajan... ja (katkeraan loppuun asti)

siinahan se oli, vaikkei menna intialaisten lentotukialusten ambitioihin asti.
 
Back
Top