Minä olisin kyllä hieman avarakatseisempi ja lisäisin suomen kansalaiset..ja laillisesti maassa olevat..Minua kiinnostaa vain etniset, syntyperäiset suomalaiset ja meidän hyvinvointi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä olisin kyllä hieman avarakatseisempi ja lisäisin suomen kansalaiset..ja laillisesti maassa olevat..Minua kiinnostaa vain etniset, syntyperäiset suomalaiset ja meidän hyvinvointi.
nimenomaan muiden pitäisi vaatia korvausta tämän henkilön törttöilystä... tulisi ennakkotapaus..Voi olla nyös pienen perheneuvottelun paikka.
"Et sit noussut tukemaan minua".
"No en!"
Kuvitelkaa ne kaikki riemunkiljahdukset, jes jatkolennot kusee yms... Kun yksi henkilö päättä ruveta leikkimään maailmanparantajaa.
No mutta tuo listahan olisi hieno juttu. Pököpäät lentelisi sitten joillakin omilla lennoillaan ja antaisi tavallisten ihmisten ja viranomaisten lentää vaikka sitten sillä finskillä.Mainitsin aikaisemmin Finnairin saavan kirouksen päälleen... "Illaksi kuolemaan"..
Aiheuttaako toimenpiteitä?
Ei muutakuin otetaan Rasmuksen yms aseet käyttöön ja joukkoilmiantamaan moiset Twiitit ja Facebook postaukset.
Tämä oli äärimmäisen tärkeää jatkon kannalta. Nyt vaan vielä sakko ja vahingonkorvaukset päälle.
Tuskin tuo paljoa maksaa kun lähtö viivästyi 10 min.
Eri asia jos alkaa kesken lennon pullikoimaan ja tehdään ylimääräinen välilasku.
Kuuluu yksityisyyden suojaan, myös karkotettaville.Mielenkiintoinen piirre tässä(kin) kohussa on, ettei viranomainen pysty ottamaan kantaa paketoidun matkustajan tapaukseen julkisuudessa. Lainsäädäntö kun velvoittaa tiettyä vaitioloa tässäkohtaa. Ironia tietysti tulee siitä, että sillä lainsäädännöllä suojataan itse palautettavaa.
Pelikenttä on täysin auki tarinatehtaille ja somepahastujille. Kaverista ollaan tekemässä vähintään neitsytuhria ja varmaan kuolemaan liitäjää, ilman mitään varmaa siitä, kuka tai millä syyllä matkaan oli pistetty.
Se on varmaa, että kyseiselle matkalaisellekin on tarjottu sitä mukavempaa vaihtista, vaan ei ole kelvannut.
Illan moraalisäteily onkin liki tappavaa...Maarit Snellman@MaaritSnellman
Olisi hyvä saada lista yhtiöistä, jotka osallistuu näihin ihmisten perusoikeuksia rikkoviin palautuslentoihin, jotta voi tehdä vastuullisempia valintoja lentoja hankkiessa.
Ohhoijjaa. Päivän tarpeellinen annos moraalisignaalia. Onnea Rva Snellmannille lentojen valintaan. Ovat tainneet lentoyhtiöt kautta maailman syyllistyä näihin ihmisoikeusloukkauksiin.
https://www.facebook.com/groups/104...6083533&refid=18&_ft_=qid.6584488111273022345Livia Hekanaho
On erittäin perusteltua verrata lentokapteenia keskitysleirien työntekijään ja noita tyytyväisiä penkissä istujia kunnon pikkunatseihin, jotka katsovat hyvin mielin junien kulkua leireille, joilta ei palata. Kuri ja järjestys!